Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
401 254,55 UAH
UA-2020-04-08-001201-c 0a31d617b105485ab1437c9460e160b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 20:00
Очікувана вартість: 401 254,55 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 131 030,85 м кв. (у тому числі: лот 1 - 46317,68 м кв., лот 2 - 721,0 м кв., лот 3 – 33 328,65 м кв., лот 4 – 26 993,50 м кв., лот 5 – 10 061,82 м кв., лот 6 - 499,30 м кв., лот 7 - 13108,90 м кв.).Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничі підрозділи регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця".
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

08 квітня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис предмету закупівлі:
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – лот 1 - 46317,68 м кв., Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничі підрозділи регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця".

Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 149 914,84 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 квітня 2020 14:23
Закінчення: 28 квітня 2020 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46317.68 м²
Лот 1 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 29 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 17:47
Додаток 4 лот 1.doc
08 квітня 2020 17:47
Додаток 3 лот 1.doc
08 квітня 2020 17:47
Додаток 1 лот1.doc
08 квітня 2020 17:47
ТД (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 144 943,45
UAH з ПДВ
144 943,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕА ГРУП" 147 552,62
UAH з ПДВ
147 552,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:45
Протокол №3.pdf
23 квітня 2020 12:45
Копія Статуту.pdf
23 квітня 2020 12:45
Копія Витягу.pdf
23 квітня 2020 12:44
Протокол №3.pdf
23 квітня 2020 12:44
Копія Статуту.pdf
23 квітня 2020 12:44
Копія Витягу.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 17:18
Технічні вимоги лот 1.pdf
27 квітня 2020 17:18
лот 1 договір.pdf
27 квітня 2020 17:18
Статутні.rar
27 квітня 2020 17:18
Справка из банка.tif
27 квітня 2020 17:18
препарати.rar
27 квітня 2020 17:18
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
Переможець 144 943,45
UAH з ПДВ
06 травня 2020 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
144 943,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:38
ДН-1-20354 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 10:25
АНТ-ГРУП лот 1.pdf укладений
21 травня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 13.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.01.2021 зі збільшенням суми на 16 104,83 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 144 943,45 грн з ПДВ до 161 048,28 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/ДН-1-20354/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/ДН-1-20354/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 112 733,81
UAH (в тому числі ПДВ 18 788,97 UAH)