Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція літнього кінотеатру з зоною відпочинку за адресою: вул. Ветеранів, 18а, с. Крижанівка, Лиманського району Одеської області»
Очікувана вартість
6 040 600,00 UAH
UA-2020-04-08-001168-b ● 1f8a8e776a6f4bafa647596bff60f523
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Крижанівська сільська рада Лиманського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05384560 |
Місцезнаходження: | 67562, Україна , Одеська обл., село Крижанівка, вулиця Ветеранів, будинок 5 |
Контактна особа: |
Мельник Олексій Миколайович +380487962973 ixtusman@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 6 040 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція літнього кінотеатру з зоною відпочинку за адресою: вул. Ветеранів, 18а, с. Крижанівка, Лиманського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67562, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, вул. Ветеранів, 18а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 15:20 |
Перелiк_змiн.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_5.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_4.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_3.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_2.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_1.pdf | |
16 квітня 2020 15:20 |
Тендерна_документацiя.pdf |
16 квітня 2020 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
Перелiк_змiн.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_5.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_4.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_3.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_2.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
додаток_1.pdf
|
|||
16 квітня 2020 15:20 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 13 квітня 2020 01:17
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:42
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги п.2. Додатку 1 наявності працівників.
1. Навіщо та для виконання яких видів робіт вимагається наявність серед працівників - механіка?
2. Чому не має можливості залучити працівників перед виконання договору? Вимога щодо вказання працівників, вже працевлаштованих в Учасника носить дискримінаційний характер та звужує коло потенційних Учасників. Поданням тендерної пропозиції Учасник гарантує виконати роботи вчасно, якісно та відповідно всіх вимог Договору, отже, гарантує залучити необхідну кількість робочої сили. Просимо встановити рівні вимоги для різних Учасників, та дати можливість зазначити не тільки наявних працівників, а й тих працівників, які наявні в Учасника, але наразі з ними не укладаються відповідно договори через відсутність на поточний момент робіт, які потребується виконувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, замовником буде переглянута умова тендерної документації щодо п.2. Додатку 1 до тендерної документації та будуть внесені відповідні зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 13 квітня 2020 01:20
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:43
У тендерній документації, а саме у переліку робіт що вважаються аналогічними, вказані такі роботи: з будівництва, реконструкції об’єкта, що передбачає близькі за характером роботи, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації
Чи вважатимуться аналогічними договори на виконання капітальних ремонтів об'єктів? Адже капітальний ремонт буває різних рівнів складності, та може включати в себе близькі за характером роботи, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації та навіть роботи більшої складности. Просимо включити в перелік аналогічного договору, виконання робіт з капітального ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, замовником буде переглянута умова тендерної документації щодо пп.3.1. п.3. Додатку 1 до тендерної документації та будуть внесені відповідні зміни.
Повноваження керівника
Дата подання: 13 квітня 2020 01:23
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:43
Просимо надати роз'яснення, чи правильно ми розуміємо, що можливе пітдтвердження повноважень керівників не ВСІМА переліченими документами у п.5. розділу 3 ТД, а одним з них?
Відповідь: Відповідно до пп. 5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується, зокрема - оригіналом виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі), тобто будь-яким з вищезазначених документів.
Повноваження керівника
Дата подання: 13 квітня 2020 01:25
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:44
Просимо надати роз'яснення про вимогу надати Копію рішення (при одному учаснику) або протоколу (2 і більше учасника) про надання згоди керівнику товариства на укладення договору (для учасників за організаційно-правовою формою ТОВ та/або ТДВ, які підпадають під дію ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Якщо, у керівника підприємства немає обмежень щодо укладення договорів, відповідно до його повноважень, чи має Учасник надавати копію протоколу про згоду власників (якщо їх більше 2) на участь у торгах? Адже, відповідно до таких повноважень, від керівника не вимагається отримання згоди учасників загальних зборів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп. 5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується, зокрема – копією рішення (при одному учаснику) або протоколу (2 і більше учасника) про надання згоди керівнику товариства на укладення договору (для учасників за організаційно-правовою формою ТОВ та/або ТДВ, які підпадають під дію ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Також звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до умов тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Також звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до умов тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Договірна ціна
Дата подання: 13 квітня 2020 01:27
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:45
Просимо надати роз'яснення, чи правильно ми зрозуміли, що розрахунки ціни пропозиції (Договірна ціна, та інші розрахунки) не подаються Учасником на етапі подання пропозиції ,відповідно до вимоги Додатку 4 - «Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної цін» надається переможцем під час укладання договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.10 п.2 Розділу V тендерної документації - Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати Замовнику, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
* Примітка:
у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає Замовнику такі документи протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.
* Примітка:
у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає Замовнику такі документи протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.
Гарантійний строк
Дата подання: 13 квітня 2020 01:28
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:46
Просимо вказати, який мінімальний гарантійний строк на виконані Підрядником роботи?
Відповідь: Мінімальний гарантійний строк на виконані роботи зазначається Підрядником згідно з чинним законодавством.
Інформація по статті 17
Дата подання: 13 квітня 2020 01:29
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:46
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: Відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації - Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону (надається однією довідкою або гарантійним листом, в довільній формі).
Фінансування
Дата подання: 13 квітня 2020 01:30
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:47
Просимо надати роз'яснення, з яких коштів передбачено фінансування робіт (джерела коштів), чи передбачене фінансування на умовах субвенції?
Відповідь: Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Додаток 3
Дата подання: 13 квітня 2020 01:32
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:50
Просимо надати роз'яснення, щодо деяких пунктів технічного завдання для коректного розрахунку вартості:
п.270, п.279, п.287, Розбирання існуючого шару основи, - вкажіть, будь ласка, з якого матеріалу?
п. 308 Розбирання залізобетонного паркану з панелей, - якої довжини 1 секція панелі?
п.340 Розбирання існуючого шару основиу - вкажіть, будь ласка, з якого матеріалу?
Просимо також зазначити, який рівень середньомісячної заробітної плати доцільно використовувати при складанні кошторису?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розбирання існуючого шару з жорстви. Довжина секції залізобетонного паркану складає 2,5 м. Середньомісячна заробітна плата - 9954,78 грн.
Кошторис
Дата подання: 13 квітня 2020 01:32
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:51
Просимо надати роз'яснення, чи буде експлуатуватися будівля під час виконання робіт та які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису? Договірна ціна має бути тверда чи динамічна?
Відповідь: Будівля не буде експлуатуватися під час виконання робіт.
Договірна ціна у відповідності до п.3.1. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) є твердою.
Коефіцієнти не використовуються.
Договірна ціна у відповідності до п.3.1. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) є твердою.
Коефіцієнти не використовуються.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 13 квітня 2020 01:33
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:53
Просимо надати роз'яснення, яким чином відбувається процедура доступу Підрядника та його працівників на об'єкт, процедура повідомлення Замовника про відповідальних осіб, та отримання дозволу на находження працівників на об'єкті, завезення та зберігання необхідних матеріальних ресурсів, та особистого майна працівників та Підрядника ?
Відповідь: Доступ Підрядника на об’єкт забезпечується з моменту передачі будівельного майданчика відповідно до п.10.1. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4).
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10.3. та 10.5. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) підрядник сам забезпечує охорону будівельного майданчика та складування будівельних матеріалів і конструкцій, а отже підрядник сам забезпечує зберігання необхідних матеріальних ресурсів та особистого майна своїх працівників.
Повідомлення Замовника про відповідальних осіб надаються замовнику шляхом відправлення відповідних листів на адресу замовника.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10.3. та 10.5. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) підрядник сам забезпечує охорону будівельного майданчика та складування будівельних матеріалів і конструкцій, а отже підрядник сам забезпечує зберігання необхідних матеріальних ресурсів та особистого майна своїх працівників.
Повідомлення Замовника про відповідальних осіб надаються замовнику шляхом відправлення відповідних листів на адресу замовника.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 13 квітня 2020 01:35
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:53
Просимо надати роз'яснення, яким чином відбувається підключення електроінструменту до електричних мереж, що знаходяться на об'єкті, чи знаходяться точки підключення у доступі працівників, яким чином відбувається підключення до інших інженерних мереж (водопровідної, каналізаційної, тощо), та яким чином враховуються витрати на використання інженерних мереж, чи такі витрати бере на себе Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.7.6. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) замовник надає можливість користування лише електроенергією та водою шляхом надання відповідних точок підключення в межах Об’єкту. Підрядник своїми силами та за свій рахунок забезпечує підключення до вищезазначених точок та монтаж приладів обліку відповідних ресурсів. Всі витрати за використання підрядником (працівниками підрядика) електроенергії та води сплачує виключно підрядник відповідно до показників приладів обліку. Надання підряднику можливості використанні інших інженерних мереж (каналізаційної, тощо) не передбачається.
Залучення субпідрядника
Дата подання: 13 квітня 2020 01:39
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:54
Просимо надати роз'яснення, які документи необхідно надати, якщо планується залучення субпідрядника, але у кількості меньше ніж 20% від загальної суми закупівлі?
Відповідь: Учасник надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо субпідрядники не залучаються, то учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (складену учасником в довільній формі) про те, що субпідрядники для виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не залучаються.
Дозвіл
Дата подання: 13 квітня 2020 01:43
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:55
Відповідно до п.7 Розділу 3 вимагається надання Дозволу на роботи підвищенної небезпеки. Просимо надати роз'яснення, на які саме види робіт вимагається дозвіл, які саме види робіт повинні бути зазначені в ньому? Просимо конкретизувати вимоги до Дозволу, щоби уникнути подвійного трактування відповідності Учасника при розгляді пропозиції.
Надайте, будь ласка, роз'яснення, якщо Учасник залучає субпідрядника на виконання таких робіт, (на які потрібен Дозвіл), чи потрібно надавати Дозвіл самого Учасника в такому разі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надається копія діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, а також на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Учасник надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З інформацією про субпідрядників, у разі їх залучення, обов’язково додаються: копія діючої ліцензії (діючого дозволу) (у передбачених законодавством випадках) (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання такої ліцензії, та/або дозволу). Якщо Учасник залучає субпідрядника на виконання певних робіт, які потребують наявність дозволу, то від самого Учасника дозвіл не потрібно.
Учасник надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З інформацією про субпідрядників, у разі їх залучення, обов’язково додаються: копія діючої ліцензії (діючого дозволу) (у передбачених законодавством випадках) (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання такої ліцензії, та/або дозволу). Якщо Учасник залучає субпідрядника на виконання певних робіт, які потребують наявність дозволу, то від самого Учасника дозвіл не потрібно.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 13 квітня 2020 01:44
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:56
Просимо надати роз'яснення, чи надається працівникам на час виконання робіт, приміщення, що можливо закрити, для зберігання особистого майна, інструментів, матеріальних ресурсів? Чи надається приміщення для зміни одягу, гігієнічних процедур, тощо?
Відповідь: Доступ Підрядника на об’єкт забезпечується з моменту передачі будівельного майданчика відповідно до п.10.1. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4).
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10.3. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) підрядник сам забезпечує охорону будівельного майданчика.
Забезпечення працівників підрядника приміщеннями для зберігання особистого майна, інструментів, матеріальних цінностей та приміщень для зміни одягу, гігієнічних процедур, тощо, в повній мірі покладається на Підрядника.
Замовник вищезазначені приміщення не надає.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.10.3. Проекту договору про закупівлю робіт (Додаток № 4) підрядник сам забезпечує охорону будівельного майданчика.
Забезпечення працівників підрядника приміщеннями для зберігання особистого майна, інструментів, матеріальних цінностей та приміщень для зміни одягу, гігієнічних процедур, тощо, в повній мірі покладається на Підрядника.
Замовник вищезазначені приміщення не надає.
Вид документів
Дата подання: 13 квітня 2020 01:46
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:57
Просимо надати роз'яснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено у вигляді оригіналу чи копії потрібно його надавати, Учасник в такому випадку надає документи у будь-якому вигляді?
Відповідь: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією для учасника процедури закупівлі (далі - учасник), учасник повинен подати/надати (завантажити в електронну систему закупівель (далі - Система)) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повиннні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток).
Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників процедури закупівлі, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників процедури закупівлі, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Копії документів
Дата подання: 13 квітня 2020 01:47
Дата відповіді: 15 квітня 2020 11:57
Просимо надати роз'яснення, які вимоги встановлюються до завірення копій документів, яке завірення буде вважатися таким, що відповідає вимогам ТД?
Відповідь: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників процедури закупівлі, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія "АВРА" |
6 040 600,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
5 489 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" |
6 040 500,00
UAH з ПДВ
|
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БТК ЛІДЕР БУД" |
5 914 441,98
UAH з ПДВ
|
5 889 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія "АВРА" #40509631 |
Відхилено |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 17:07
|
ТОВ Укрбудконстракшн #41511636 |
Відхилено |
5 489 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 16:51
|
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" #38368123 |
Переможець |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:34
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 16:29
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 11:18
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 15:34
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 17:14
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 12:38
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 11:48
|
Договір.pdf | укладений |
21 травня 2020 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |