Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39609737 |
Місцезнаходження: | 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27, |
Контактна особа: |
Руслан Позивайло +30617845733, +380617844463 ku2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 12:35 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 2 262 878,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67886.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 13:15 |
Проект договору.pdf | |
08 квітня 2020 13:15 |
ТД вугілля 2020.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2020 17:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-06-000020 ● 57bc34754a7b4fa68573dad4488d9555
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 12:46 |
НАКАЗ
06.05.2020 № 64
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: код за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо, ID: UA-2020-04-08-001090-a, яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальна установа "Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Токмацької районної ради Запорізької області, ознайомилась з висновком Східному офісу Держаудитслужбив Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-04-08-001090-a та не погоджується з ним. У відповідності до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі- Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, Замовник надає свої аргументовані заперечення до висновку по кожному пункту окремо. 1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу "Інша інформація" Додатку 2 до Тендерної документації, учасники повинні були надати лист згоду з істотними умовами договору (Додаток 8), а також учасником у складі пропозиції подається заповнений (крім розділу ІІІ "Ціна договору" та ціни договору, що зазначається в Специфікації Додатку №1 до договору) та підписаний проект договору. Таким чином, враховуючи вимогу Замовника учасник повинен був заповнити проект договору в повному обсязі, окрім пунктів, які стосувалися ціни. Учасником ПП "ЛІДЕР АКТИВ" надано у складі тендерної пропозиції проект договору, який в пункті 5.1 не заповнений, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Також, в Додатку 1 до Проекту договору не зазначена інформація щодо "Терміну постачання", що не відповідає вимогам пункту 5 розділу "Інша інформація" Додатку 2 до Тендерної документації. Стосовно зазначеного, повідомляємо, що вимога тендерної документації повинна бути виконана у відповідності до редакції Замовника та, зважаючи на те, що були встановлені окремі вимоги до оформлення, то учасник повинен надавати інформацію не відступаючи від редакції тендерної документації. Варто звернути увагу, що відповідно до пункту 4.3 розділу І Тендерної документації строк поставки товарів до 31.12.2020 року, тому учасник мав в наявності необхідну інформацію для заповнення проекту договору. Під час прийняття свого рішення Замовник керувався практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 5721-р/пк-пз від 25.03.2020, в якому встановлено - «Враховуючи викладене, Скаржник не надав у складі Пропозиції заповнений з боку учасника проект договору в цій частині, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "ЛІДЕР АКТИВ" не відповідала умовам тендерної документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (Додаток 2). Згідно з підпунктом 1.4 пункту 1 додатку 2 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень, складських приміщень або майданчиків для зберігання вугілля тощо). Учасником ПП "ЛІДЕР АКТИВ" надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 15.04.2020 року № 347, в якій відсутня інформація про наявність офісних приміщень, що не відповідає умовам Тендерної документації. Згідно § 158. КОМА (,), § 163. ДУЖКИ ( ), [ ], < > Українського правопису (схвалено Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 437, спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 2018 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.), затверджено Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.)) в документі фігурують три об'єкти, які виражені однорідними членами речення "офісних приміщень", "складських приміщень", "майданчиків для зберігання вугілля". Перші два поєднані комою, що означає перелік вимог. Другий і третій однорідні члени поєднані розділовим сполучником "або", що означає вибір одного з двох запропонованих варіантів ("складських приміщень" або "майданчиків для зберігання вугілля") і не стосується першого однорідного члену речення ("офісних приміщень"), наявність якого є обов'язковою вимогою. Тобто, в переліку вказані дві обов'язкові вимоги: 1) офісне приміщення; 2) складське приміщення або майданчик для зберігання вугілля. В кінці переліку вжито слово "тощо", яке вказує на його неповноту та можливість продовження. Учасником не виконано вимоги встановлені Замовником у Тендерній документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛІДЕР АКТИВ" відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Також Замовник, прийняв рішення керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 5001-р/пк-пз від 16.03.2020 року "У складі Пропозиції Переможця відсутня інформація про офісні та складські приміщення, а також відсутні копії інвентарних карток обліку основних засобів та договори оренди на техніку, що вказана в довідці. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Оголошення в цій частині". Разом з тим, звертаємо увагу, що ПП "ЛІДЕР АКТИВ" мав право на підставі статті 18 Закону звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та подати скаргу на рішення Замовника. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Однак, станом на день надання відповіді на моніторинг, ПП "ЛІДЕР АКТИВ" не подав скарги до комітету. Також, у відповідності до статті 30 закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник повідомляє, що таких звернень до нього від учасника не надходило. Враховуючи викладене, Замовником було дотримано норм законодавства під час оцінки тендерних пропозицій учасників та правомірно відхилено тендерну пропозицію ПП "ЛІДЕР АКТИВ". Хочемо відмітити, що Замовник не має технічної можливості повторно розглянути тендерну пропозицію ПП "ЛІДЕР АКТИВ", оскільки у нього відсутні підстави для повторного розгляду та можливість самостійно скасувати протокол відхилення, даний функціонал активується виключно після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України, тому це також є об’єктивною причиною неможливості усунення виявлених на Вашу думку порушень.
2020-05-15 13:43:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я. |
1 197 149,80
UAH з ПДВ
|
1 197 149,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 453 656,94
UAH з ПДВ
|
1 453 656,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
1 597 872,70
UAH з ПДВ
|
1 597 872,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 643 654,32
UAH з ПДВ
|
1 643 654,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 193 696,12
UAH з ПДВ
|
2 193 696,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я. #2909203102 |
Відхилено |
1 197 149,80
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 10:12
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
1 453 656,94
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 11:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Переможець |
1 597 872,70
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 14:22
|
Дод угода №3 від 06.11.20.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 13:00
|
Дод угода №2 від 08.10.20.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 22:01
|
Дод угода №1 від 31.08.2020.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 22:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 15:16
|
Договір №156 від 11.06.2020.pdf | укладений |
11 червня 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |