Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
2 262 878,00 UAH
UA-2020-04-08-001090-a 74b9ce1245d1411793c3ff33652c5158
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Позивайло

+30617845733
+380617844463
ku2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Контактна особа: Руслан Позивайло
+30617845733, +380617844463
ku2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 12:35
Початок аукціону: 24 квітня 2020 12:35
Очікувана вартість: 2 262 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67886.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
647.1 тони
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:15
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 13:15
ТД вугілля 2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-08-001090-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 13 травня 2020 17:25
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі твердого палива за кодом ДК 021:2015 - 09110000-3 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-04-08-001090-a). Згідно з рішенням Замовника (протокол тендерного комітету №3 від 04.05.2020) після проведеного 24.04.2020 аукціону переможцем відповідних відкритих торгів визначено учасника процедури закупівлі – товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС») та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке є учасником відповідної процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника процедури закупівлі – ТОВ «АТЛАСС» та визначив його переможцем торгів, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 18:19
рішення від 18.05.2020 № 9543 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 18:19
рішення від 02.06.2020 № 10879.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 22:27

Документи подані скаржником

13 травня 2020 17:25
Скарга.pdf
13 травня 2020 17:25
Протокол №3 від 04.05.2020.pdf
13 травня 2020 17:25
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000020 ● 57bc34754a7b4fa68573dad4488d9555
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.05.2020 № 64

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: код за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо, ID: UA-2020-04-08-001090-a, яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальна установа "Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Токмацької районної ради Запорізької області, ознайомилась з висновком Східному офісу Держаудитслужбив Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-04-08-001090-a та не погоджується з ним. У відповідності до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі- Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, Замовник надає свої аргументовані заперечення до висновку по кожному пункту окремо. 1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу "Інша інформація" Додатку 2 до Тендерної документації, учасники повинні були надати лист згоду з істотними умовами договору (Додаток 8), а також учасником у складі пропозиції подається заповнений (крім розділу ІІІ "Ціна договору" та ціни договору, що зазначається в Специфікації Додатку №1 до договору) та підписаний проект договору. Таким чином, враховуючи вимогу Замовника учасник повинен був заповнити проект договору в повному обсязі, окрім пунктів, які стосувалися ціни. Учасником ПП "ЛІДЕР АКТИВ" надано у складі тендерної пропозиції проект договору, який в пункті 5.1 не заповнений, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Також, в Додатку 1 до Проекту договору не зазначена інформація щодо "Терміну постачання", що не відповідає вимогам пункту 5 розділу "Інша інформація" Додатку 2 до Тендерної документації. Стосовно зазначеного, повідомляємо, що вимога тендерної документації повинна бути виконана у відповідності до редакції Замовника та, зважаючи на те, що були встановлені окремі вимоги до оформлення, то учасник повинен надавати інформацію не відступаючи від редакції тендерної документації. Варто звернути увагу, що відповідно до пункту 4.3 розділу І Тендерної документації строк поставки товарів до 31.12.2020 року, тому учасник мав в наявності необхідну інформацію для заповнення проекту договору. Під час прийняття свого рішення Замовник керувався практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 5721-р/пк-пз від 25.03.2020, в якому встановлено - «Враховуючи викладене, Скаржник не надав у складі Пропозиції заповнений з боку учасника проект договору в цій частині, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "ЛІДЕР АКТИВ" не відповідала умовам тендерної документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (Додаток 2). Згідно з підпунктом 1.4 пункту 1 додатку 2 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень, складських приміщень або майданчиків для зберігання вугілля тощо). Учасником ПП "ЛІДЕР АКТИВ" надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 15.04.2020 року № 347, в якій відсутня інформація про наявність офісних приміщень, що не відповідає умовам Тендерної документації. Згідно § 158. КОМА (,), § 163. ДУЖКИ ( ), [ ], < > Українського правопису (схвалено Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 437, спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 2018 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.), затверджено Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.)) в документі фігурують три об'єкти, які виражені однорідними членами речення "офісних приміщень", "складських приміщень", "майданчиків для зберігання вугілля". Перші два поєднані комою, що означає перелік вимог. Другий і третій однорідні члени поєднані розділовим сполучником "або", що означає вибір одного з двох запропонованих варіантів ("складських приміщень" або "майданчиків для зберігання вугілля") і не стосується першого однорідного члену речення ("офісних приміщень"), наявність якого є обов'язковою вимогою. Тобто, в переліку вказані дві обов'язкові вимоги: 1) офісне приміщення; 2) складське приміщення або майданчик для зберігання вугілля. В кінці переліку вжито слово "тощо", яке вказує на його неповноту та можливість продовження. Учасником не виконано вимоги встановлені Замовником у Тендерній документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛІДЕР АКТИВ" відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Також Замовник, прийняв рішення керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 5001-р/пк-пз від 16.03.2020 року "У складі Пропозиції Переможця відсутня інформація про офісні та складські приміщення, а також відсутні копії інвентарних карток обліку основних засобів та договори оренди на техніку, що вказана в довідці. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Оголошення в цій частині". Разом з тим, звертаємо увагу, що ПП "ЛІДЕР АКТИВ" мав право на підставі статті 18 Закону звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та подати скаргу на рішення Замовника. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Однак, станом на день надання відповіді на моніторинг, ПП "ЛІДЕР АКТИВ" не подав скарги до комітету. Також, у відповідності до статті 30 закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник повідомляє, що таких звернень до нього від учасника не надходило. Враховуючи викладене, Замовником було дотримано норм законодавства під час оцінки тендерних пропозицій учасників та правомірно відхилено тендерну пропозицію ПП "ЛІДЕР АКТИВ". Хочемо відмітити, що Замовник не має технічної можливості повторно розглянути тендерну пропозицію ПП "ЛІДЕР АКТИВ", оскільки у нього відсутні підстави для повторного розгляду та можливість самостійно скасувати протокол відхилення, даний функціонал активується виключно після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України, тому це також є об’єктивною причиною неможливості усунення виявлених на Вашу думку порушень.

2020-05-15 13:43:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я. 1 197 149,80
UAH з ПДВ
1 197 149,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 453 656,94
UAH з ПДВ
1 453 656,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 1 597 872,70
UAH з ПДВ
1 597 872,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 1 643 654,32
UAH з ПДВ
1 643 654,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 2 193 696,12
UAH з ПДВ
2 193 696,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 квітня 2020 00:16
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:57
Електронний підпис

Публічні документи

06 травня 2020 20:34
Електронний підпис
06 травня 2020 20:33
Довідка ДПС.pdf
06 травня 2020 20:33
Довідка МВС.pdf
23 квітня 2020 14:35
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:15
2.Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 14:13
6.Лист-відгук (копія).pdf
23 квітня 2020 14:13
9.Лист-згода.pdf
23 квітня 2020 14:12
18.Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:12
25.Лист-гарантія.pdf
23 квітня 2020 14:11
30.Паспорт (копія).pdf
23 квітня 2020 14:11
33.Статут (копія).pdf
23 квітня 2020 14:10
34.Витяг з ЄДР (копія).pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 09:17
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:15
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 14:40
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:39
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я.

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я.
#2909203102
Відхилено 1 197 149,80
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 10:12
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Відхилено 1 453 656,94
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 11:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Переможець 1 597 872,70
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
1 597 872,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:22
Дод угода №3 від 06.11.20.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:21
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 13:00
Дод угода №2 від 08.10.20.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 22:01
Дод угода №1 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 22:00
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:16
Договір №156 від 11.06.2020.pdf укладений
11 червня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 597 664,86
UAH