Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
the sealant for БМП plates is one-component complete with a 40 mm diameter harness
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 5 186 813,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 934,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 155600 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2020 16:31 |
Enquiries until: | 25 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 31 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 186 814 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 934 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 15:08 |
3767 ТД герметик нова редакція 27 05 2020.docx | |
27 травня 2020 15:08 |
Зміни до тендеру_3767_27 05 2020.doc | |
20 травня 2020 15:42 |
Зміни до тендеру_3767_20 05 2020.doc | |
08 квітня 2020 16:28 |
Додаток №9.docx |
27 травня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 15:08 |
3767 ТД герметик нова редакція 27 05 2020.docx
|
||||||
27 травня 2020 15:08 |
Зміни до тендеру_3767_27 05 2020.doc
|
||||||
20 травня 2020 15:42 |
Зміни до тендеру_3767_20 05 2020.doc
|
||||||
08 квітня 2020 16:28 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо Вашу увагу, що при проведенні Замовником аналогічних процедур закупівель у минулі роки (UA-2018-04-27-000709-c, UA-2017-06-09-000695-c) у тендерній документації були відсутні вимоги щодо експлуатаційних випробовувань на підприємстві колійного господарства АТ «Укрзалізниця».
Згідно з Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, просимо виключити з додатку А тендерної документації вимогу: «Допускається використовувати інші види герметику, як еквівалент, який повинен пройти експлуатаційні випробовування на підприємстві колійного господарства АТ «Укрзалізниця» які мають бути підтверджені актом експлуатаційних випробувань герметизації стиків між плитами безбаластного мостового полотна», або викласти її в наступній редакції «Допускається використовувати інші види герметику, як еквівалент, який повинен пройти експлуатаційні випробовування на підприємстві колійного господарства АТ «Укрзалізниця» які мають бути підтверджені актом експлуатаційних випробувань герметизації стиків між плитами безбаластного мостового полотна. Допускається надання учасником гарантійного листа, що до моменту постачання першої партії продукції буде наданий зразок для проведення випробування на підприємстві колійного господарства АТ «Укрзалізниця», при цьому просимо викласти в тендерній документації регламент щодо проведення таких випробувань.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.»
Ми вважаємо дану редакцію п.2.2. дискримінаційною, оскільки прийняти участь у закупівлі може лище виробник, який виробляє продукцію згідно ТУ (ТЗ) і не можуть примати участь виробники, що виготовляють продукцію згідно стандартів. Враховуючи вищесказане, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити п. 2.2. наступним: «… Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ, DIN тощо) та/або Технічного опису, необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.»
Зокрема це викладено у Розділі 5.4 зазначеного нормативного документу ( п.5.4.1; 5.4.3; 5.4.8; 5.4.13 – 5.4.17; 5.4.20).
Отже, вимога п.2.2 Додатку 1 тендерної документації, яка передбачає наявність у виробника ТУ, (ТЗ) або нормативного документа іноземного походження на виготовлення даної продукції відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.7-158:2008, не потребує змін і тому не може вважатись дискримінаційною.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 квітня 2020 17:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000073 ● e2ae56b5b9ef4d858e21602471d9b1ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-04-08-001083-c 08.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-08-001083-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 05 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі герметику для плит БМП однокомпонентного в комплекті з джгутом діаметром 40 мм (код ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-08-001083-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-08-001083-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 27.05.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3767 ТД герметик нова редакція 27 05 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3767_27 05 2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3767 ТД герметик нова редакція 20 05 2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 3. Щодо розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Учасник ТОВ «Бурж Трейд» пропонує до постачання продукцію, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, а тому мав надати документи, передбачені пунктом 3.2.2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (додаток №1 до тендерної документації), а не пунктом 3.2.1, як зазначено у висновку ДАСУ. Зазначеним пунктом передбачено, що для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року учасник має надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. Учасник ТОВ «Бурж Трейд» у складі тендерної пропозиції надав копію сертифікату ISO 9001:2015 № LVRIG06517A, виданий виробнику SIA “Tenachem”, та акт обстеження виробництва виробника ФОП Самойлов Олексій Анатолійович № 675/191-20 від 18.05.2020 року, чим повністю виконав умови тендерної документації.
2020-08-12 15:56:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз'яснень до тендерної документації (абзац другий частини другої статті 23 Закону).)
Оскарження в суді
Опис: | 19.08.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 05.08.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-08-001083-c. |
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Документи:
20 серпня 2020 10:01
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДЕП СІТІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" #42474978 |
Переможець |
5 182 317,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 10:57
|
ЦЗВ-02-02920-01.pdf | укладений |
18 лютого 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 11:56
|
ЦЗВ-02-02920-01 (1).pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 09:37
|
ЦЗВ-02-02920-01.pdf | укладений |
10 липня 2020 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-02920-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |