Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення генерального плану села Катеринівка Лозівського району Харківської області (з планом зонування території)
Очікувана вартість
542 340,00 UAH
UA-2020-04-08-001024-c 7a6d69da94e5413291e939d0d406f70a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Вікторія Володимирівна

+380574525615 uek-lozova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058829
Вебсайт: http://www.lozovarada.gov.ua
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Контактна особа: Нестеренко Вікторія Володимирівна
+380574525615
uek-lozova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 16:12
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 16:12
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:51
Очікувана вартість: 542 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 135,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення генерального плану села Катеринівка Лозівського району Харківської області (з планом зонування території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:07
ТД генплан Катеринівка.doc
09 квітня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:07
ТД генплан Катеринівка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова
Дата подання: 10 квітня 2020 17:00
Дата відповіді: 13 квітня 2020 13:21
Розроблення містобудівної документації регулюється, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290, ДБН Б.1.1-22:2011 Склад та зміст Плану зонування території, ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій». Згідно з п. 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290 Генеральний план населеного пункту, план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Тобто законодавством встановлена вимога до розробників містобудівної документації. Однак, замовник вимагає Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» (далі-ISO). Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання ISO Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності кваліфікаційних сертифікатів інженерно-технічного персоналу). Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити необгрунтовану вимогу щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав:
По-перше, п. 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється обов’язок замовників, вказувати у технічній специфікації «...посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-друге, будь-який суб’єкт господарювання, який надає послуги у сфері містобудування та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру даного Сертифікату може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості надаваних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001, є орієнтація на замовника послуги та процесний підхід до діяльності; діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності та взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного надання послуги, що є предметом даної закупівлі, оскільки її надання передбачає взаємодію працівників різних підрозділів виконавця такої послуги.
Крім того, щодо аналогічної вимоги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-001024-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СЕМАРГЛ ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:42925123
Дата подання: 10 квітня 2020 16:13
вимога Замовнику
доброго дня.
предметом даної Закупівлі є Послуги у сфері містобудування.
відповідно до п.4.5. ПОРЯДОКУ розроблення містобудівної документації, Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Замовник же в тендерній документації необгруновано вимагає наявності в Учасників, окрім архітектора: "сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників". Вважаємо ці вимоги дискримінаційними та вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, або надати обгрунтування вимоги щодо вищезазначених спеціалістів з посилання на нормативні документи, що вимагають наявніть "сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників" для розроблення містобудівної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 13:20
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо наявності у Учасника сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників, окрім архітектора, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав.
«Законом України «Про архітектурну діяльність», а саме статтею 7. «Розроблення та затвердження проекту об’єкта архітектури», визначено, що проект об’єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов’язковою участю архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, а не лише самим архітектором. ,
Згідно ст.. 1 вищезазначеного Закону, до об’єктів архітектури належать: будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
Відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», містобудівна документація, у тому числі генеральні плани населених пунктів, підлягає обов’язковій стратегічній екологічній оцінці (СЕО). Для виконання зазначених робіт, тобто складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, передбачено наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який підтверджує проходження підготовки працівника за напрямом «Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища».
Державними будівельними нормами, у тому числі ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», не заборонено при розробці проектів генеральних планів населених пунктів включати виконання землевпорядних робіт з проведення обстеження і перевірки якості, обсягу інвентаризації земель, топографо-геодезичних та картографічних робіт. При розробці генерального плану, що є предметом даної закупівлі передбачається здійснення обстеження земель, для чого вимагається наявність в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Таким чином, наявність в Учасника зазначених в тендерній документації кваліфікованих фахівців є необхідною умовою для розроблення генеральних планів населених пунктів в обсязі, визначеному Державними будівельними нормами України ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту.»

Документи

13 квітня 2020 13:20
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" 283 314,70
UAH з ПДВ
275 179,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" 368 365,05
UAH з ПДВ
282 233,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" 374 214,60
UAH з ПДВ
282 234,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 17:35
Електронний підпис
04 травня 2020 17:34
п.2 стаття 17.pdf
04 травня 2020 17:34
МВС.pdf
04 травня 2020 17:34
Кошторис.pdf
04 травня 2020 17:34
ДФС.pdf
24 квітня 2020 14:55
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:54
ОПИС_.pdf
24 квітня 2020 14:52
Частина 3.pdf
24 квітня 2020 13:56
Частина 7 ПП Досвід.pdf
24 квітня 2020 13:54
Частина 4 Субпідряд.pdf
24 квітня 2020 13:53
Частина 2.pdf
24 квітня 2020 13:53
Частина 1.pdf
24 квітня 2020 13:53
ОПИС.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:07
IMG_0001.pdf
24 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:04
IMG_0001.pdf
24 квітня 2020 16:04
довідка з банку.pdf
24 квітня 2020 16:04
9_листа-підтвердження.pdf
24 квітня 2020 16:04
9.ЕБГ АПП UA-2020-04-08-001024-c.zip
24 квітня 2020 16:04
7_Згода з договором.pdf
24 квітня 2020 16:04
4.4_Сертифікат ISO 90012015.pdf
24 квітня 2020 16:04
3_тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:04
2_опис документів.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:49
39 Проект договору..pdf
24 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
50. fwdg04205888.zip
24 квітня 2020 15:30
42. Лист підтвердження.pdf
24 квітня 2020 15:30
4. Копія статуту.pdf
24 квітня 2020 15:30
39. Проект договору.pdf
24 квітня 2020 15:30
34. Довідка ч.2.ст 17.pdf
24 квітня 2020 15:30
33. Довідка п.10.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
32. Довідка п.9.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
31. Довідка п.8.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
30. Довідка п.6.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
3.Копія Витяг з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:30
29. Довідка п.4.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
28. Довідка п.3.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
27. Довідка п.2.ч.1.pdf
24 квітня 2020 15:30
11. Копія Ліцензії ArcGIS .pdf
24 квітня 2020 15:30
1. ОПИС документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#43581904
Переможець 275 179,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#43581904
275 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:30
Платіжне доручення укладений
15 грудня 2020 14:18
Акт наданих послуг укладений
15 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 20:27
Договір_Генплан_Катеринівка_уточ.PDF зміни до договору
15 травня 2020 20:21
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:15
Договір укладений
14 травня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відбиток печатки
Номер договору про закупівлю: 054-20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 275 179,00
UAH