Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01993305 |
Місцезнаходження: | 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114 |
Контактна особа: |
Зобків Ніна Степанівна +380950612795 nina.zobkiv@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 059 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 16:01 |
Тендерна_документацiя.doc | |
08 квітня 2020 16:01 |
Додаток_3.doc | |
08 квітня 2020 16:01 |
Додаток_2.doc | |
08 квітня 2020 16:01 |
Додаток_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-07-000033 ● ca8eb1580ecd4f2b9fa50b421d491009
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2020 № 24
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-04-08-001007-c 08.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальним некомерційним підприємством Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі UA-2020-04-08-001007-c. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. І. Щодо порушень пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 року (в подальшому Закон) (надання документів Учасником-переможцем торгів). Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною третьою ст. 17 Закону, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до пункту 3.5.6. частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше тримісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій; - Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою) або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу. Довідка має бути чинною на дату подання Учасником; Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. В свою чергу, повідомлення про намір укласти договір сформоване та направлене Замовником до ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" (39807830) 24.04.2020 року, переможець 27.04.2020 року, тобто на 3 день після направлення повідомлення завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме: - довідку від Міністерства внутрішніх справ України № 20086629750920107866; - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль з справляння яких покладено на контролюючі органи від 27.04.2020 року № 51168. Враховуючі вищевикладене у Замовника були відсутні підстави для відхилення ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону, адже Переможцем надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Окрім, того починаючи з 2019 року в електронній системі закупівель діє спеціальний порядок перевірки заборгованості потенційними переможцями процедур закупівлі. Дана можливість сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11.), вказаний спосіб підтвердження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважає відповідним та таким, що відповідає вимогам Закону. Більш того відповідність довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль з справляння яких покладено на контролюючі органи від 27.04.2020 року № 51168 можливо перевірити шляхом заходження відповідної інформації в електронному кабінеті за адресом https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit. - результат перевірки додано до пояснень (Додаток №1 та №2). Відповідно до результатів перевірки у Переможця станом на 27.04.2020 року немає жодного податкового бору, більш того вказаний документ підписаний за допомогою сертифікованого електронного підпису Товстиги Олени Іванівни. Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 14:54:02 27.04.2020 ІІ. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону потрібно зазначити наступне. Відповідно до пункту 6.4.4. частини четвертої «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Розділу VI «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Таким чином, замовником як істотні умови договору встановлено й інші умови, що визначені чинним законодавством для даного виду договорів. Тому, замовником в даній частині дотримано вимог чинного законодавства. При цьому, пунктом 3.4 проекту договору встановлено, що 3.4. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків визначених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами даного Договору. Пунктом 11.5. проекту договору встановлено, Основні (істотні) умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених діючим законодавством, в тому числі статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015 року. Тобто положення пункту 6.4.4. частини 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Розділу VI «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації не носить імперативного характеру, а лише передбачають можливість змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Більш того, наголошуємо, що положення частини четвертої ст. 36 Закону не містить положення про відповідність договору умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, основні умови договору № 3314 від 07.05.2020 року, не відрізняються від умов, що були закріплені в тендерній документації та тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, враховуючи положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, Замовником дотримано норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час укладання додаткових угод до договору, а також у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником. Додатки - public_doc
2020-05-26 12:24:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" #39807830 |
Переможець |
1 033 141,17
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:08
|
ДУ на 20 скан.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 10:24
|
Підписаний договір | укладений |
07 травня 2020 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020 року) |
Номер договору про закупівлю: | 3314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |