Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
розробка проєктно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту дахів і опорядження фасадів житлового будинку за адресою: пр. Миру, 75Б в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000988-b ● a6caa4c4109d44c2a25d0acc939e6131
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37426079 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана +380629404715,+380629404714 departament.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проєктно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту дахів і опорядження фасадів житлового будинку за адресою: пр. Миру, 75Б в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 75Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 вересня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 11:38 |
ТЗ пр. Миру, 75Б.doc |
08 квітня 2020 11:38 |
Перелік критеріїв та вимог, пр. Миру, 75Б.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000988-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3490705869
Дата подання: 23 квітня 2020 09:47
про порушення в тендерній документації
дивись доданий файл
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 13:50
Шановна Анна Олександрівна!
Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури на Ваш лист-
вимогу №45-04-29 від 22.04.2020 р. щодо закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної
документації для виконання капітального ремонту дахів і опорядження фасадів
житлового будинку за адресою: пр. Миру, 75Б в м. Маріуполі, у відповідності з
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів,
оцінювання витрат)» повідомляє наступне.
1. по п.1.Вашої вимоги стосовно відхилення пропозиції ФОП Жигалік:
кошторис претендента складено за розцінками розділу 6, що за таблицею Ж.1
«Збірники цін на проектно-вишукувальні роботи» ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 відноситься
до об’єктів чорної металургії.
2. по п. п. 2, 3 Вашої вимоги: кошториси не відповідають вимогам додатків
В, Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, т.я. в кошторисах відсутній підпис головного архітектора
проєкту або головного інженера проекту, що є грубим порушенням складання
кошторисів на проєктну роботу. Крім того, у кошторисі №1 припущено арифметичну
помилку при визначенні загальної вартості проектних робіт.
3. по п.4 Ваших вимог: замовник перевіряє надані претендентом
кошториси на відповідність завданню на проєктну роботу та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Після проведення аукціону претендент надає кошторис на суму за результатами
аукціону.
4. по п.5 Ваших вимог: спеціалісти департаменту розвитку житлово-
комунальної інфраструктури перевіряють надані учасниками кошториси на
відповідність ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, що виключає «вільне трактування правильності
складання кошторису»
5. по п.6 Ваших вимог: згідно додатків В, Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 до
кошторисів на проєктні роботи не додаються пояснення ні в якій формі.
Стосовно Вашої вимоги до тендерної документації – наявність «довідки
проведення робіт з дотриманням вимог захисту довкілля»: згідно ДБН А.2.2-3:2014
«СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» у складі
робочого проекту має бути розділ «Матеріали ОВНС, включаючи дані щодо всіх
очікуваних впливів на довкілля (земельні, водні та інші ресурси), їх мінімізація та
компенсація».
Стосовно Вашої вимоги до тендерної документації – надання учасником
погодження з Технічним завданням на розробку проєктно-кошторисної документації
– департамент, як замовник, не бачить сенсу в цій вимозі.
Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури на Ваш лист-
вимогу №45-04-29 від 22.04.2020 р. щодо закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної
документації для виконання капітального ремонту дахів і опорядження фасадів
житлового будинку за адресою: пр. Миру, 75Б в м. Маріуполі, у відповідності з
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів,
оцінювання витрат)» повідомляє наступне.
1. по п.1.Вашої вимоги стосовно відхилення пропозиції ФОП Жигалік:
кошторис претендента складено за розцінками розділу 6, що за таблицею Ж.1
«Збірники цін на проектно-вишукувальні роботи» ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 відноситься
до об’єктів чорної металургії.
2. по п. п. 2, 3 Вашої вимоги: кошториси не відповідають вимогам додатків
В, Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, т.я. в кошторисах відсутній підпис головного архітектора
проєкту або головного інженера проекту, що є грубим порушенням складання
кошторисів на проєктну роботу. Крім того, у кошторисі №1 припущено арифметичну
помилку при визначенні загальної вартості проектних робіт.
3. по п.4 Ваших вимог: замовник перевіряє надані претендентом
кошториси на відповідність завданню на проєктну роботу та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Після проведення аукціону претендент надає кошторис на суму за результатами
аукціону.
4. по п.5 Ваших вимог: спеціалісти департаменту розвитку житлово-
комунальної інфраструктури перевіряють надані учасниками кошториси на
відповідність ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, що виключає «вільне трактування правильності
складання кошторису»
5. по п.6 Ваших вимог: згідно додатків В, Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 до
кошторисів на проєктні роботи не додаються пояснення ні в якій формі.
Стосовно Вашої вимоги до тендерної документації – наявність «довідки
проведення робіт з дотриманням вимог захисту довкілля»: згідно ДБН А.2.2-3:2014
«СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» у складі
робочого проекту має бути розділ «Матеріали ОВНС, включаючи дані щодо всіх
очікуваних впливів на довкілля (земельні, водні та інші ресурси), їх мінімізація та
компенсація».
Стосовно Вашої вимоги до тендерної документації – надання учасником
погодження з Технічним завданням на розробку проєктно-кошторисної документації
– департамент, як замовник, не бачить сенсу в цій вимозі.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000988-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3490705869
Дата подання: 23 квітня 2020 00:09
про порушення окремими учасниками тендерної документації та дії замовника торгів
Викладено в офіційному листі-вомозі
Скасована
Дата: 23 квітня 2020 09:21
Причина: потрібно додати додаткові файли
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИГАЛІК НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА |
170 203,60
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" |
184 987,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОЛУНЕНКО ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ |
209 000,00
UAH з ПДВ
|
159 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3490705869 |
Очікує рішення |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 09:36
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИГАЛІК НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА #2828409701 |
Відхилено |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 09:36
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 травня 2020 09:00 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з набранням чинності 19.04.2020 Закону України "Про публічні закупівлі" |