Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пожежної сигналізації
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000944-a d7158a3b63d44cbfbc48d5f37efdd336
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаблій Володимир Іванович

380445189429 vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Вебсайт: http://kmmk.net.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Шаблій Володимир Іванович
380445189429
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 11:11
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пожежної сигналізації в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул. Братиславська,5
(роботи зі встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, візуального контролю), відповідно Технічних вимог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 12:36
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

статутний фонд
Дата подання: 09 квітня 2020 12:34
Дата відповіді: 10 квітня 2020 20:43
Учасник обґрунтовано вважає вимогу зі встановлення статутного капіталу 100 000 грн. - не правомірною, з огляду на наступне. Відповідно до Цивільного кодексу України від 19 вересня 1991 року, Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року та листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства не передбачається вимог та/або обмежень щодо формування розміру статутного фонду у грошовому еквіваленті. Так згідно листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства розмір статутного капіталу (фонду) не встановлений та може бути будь-який, а порядок його формування та склад визначають засновники самого приватного підприємства. Тобто дану вимогу Тендрної документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають розмір статутного капіталу не менше100 000 грн., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, нас як Учасника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог Тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Також, вимога тендерної документації: не впливає на зміст пропозиції та виконання договору щодо надання відповідниї послуг. Прохання внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наше переконання, вимога що до наявності у учасників торгів внеску(статутного фонду), який складає не менше 5-ти відсотків від очікуваної вартості закупівлі є цілком логічною з урахуванням важливості об’єкту, що потребує виконання цих робіт. Відповідно до чинного законодавства юридичні особи – учасники торгів несуть відповідальність в межах статутного фонду, а отже встановлення незначного його розміру може призвести до неможливості компанії-переможця торгів відшкодувати в майбутньому можливі збитки завдані Замовнику винними діями або бездіяльністю Виконавця. Даний пункт внесений відповідно до з Статті 22 п.3 Закону України « ПРО Публічні закупівлі». Даний критерій був внесений за для вилучення надання банківської гарантії виконання умов договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000944-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 10 квітня 2020 11:20
На дискримінаційні умови
Доброго дня!
Шановний Замовник,

в складі тендерної пропозиції Ви вимагаєте надати Довідку яка містить відомості про підприємство, пунктом Д довідки передбачено, що розмір статутного капіталу має бути не менше ніж 100 000,00 грн. Для нас дана вимога є дискримінаційно. Не зрозуміло, яким чином статутний капітал має відношення до надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Замовник, не потрібно брати на себе законодавчі функції та обмежувати коло потенційних учасників - це не Ваша компетенція.
2. Наступна Ваша безглузда вимога - авторизаційний лист від виробника обладнання що буде монтуватися -навіщо Вам цей лист - по причині того що у Учасника, якого Ви бачите переможцем є такий лист. Замовник, не будьте упередженим та не пишіть документаціїю під конкретного учасника Нагадую Вам що в договорі є штрафи за невиконання та неналежне виконання Виконавцем свої зобовязань.. Скажіть, якщо у Вашого фоворита буде сертифікат на зірку з неба Ви впиишете і його та аргументуєте тим що ця зірка світить в нічний час на територію Вашого обєкту та замінає витрати на освітлення території ))))). Замовник не пишіть абсурдні вимоги.

Просимо Вас ( поки просимо, а потім будемо вимагати в АМКУ ) внести зміни до тендерної документації та прибрати вищеперечислені дискримінаційні вимиги.

Гарного дня)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 20:50
На наше переконання, вимога що до наявності у учасників торгів внеску(статутного фонду), який складає не менше 5-ти відсотків від очікуваної вартості закупівлі є цілком логічною з урахуванням важливості об’єкту, що потребує виконання цих робіт. Відповідно до чинного законодавства юридичні особи – учасники торгів несуть відповідальність в межах статутного фонду, а отже встановлення незначного його розміру може призвести до неможливості компанії-переможця торгів відшкодувати в майбутньому можливі збитки завдані Замовнику винними діями або бездіяльністю Виконавця. Даний пункт внесений відповідно до з Статті 22 п.3 Закону України « ПРО Публічні закупівлі». Даний критерій був внесений за для вилучення надання банківської гарантії виконання умов договору.
Відповідно до з Статті 16 п.2 Закону України « ПРО Публічні закупівлі» Авторизаційний лист є підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та подальшого гарантійного забезпечення.
Нагадуємо, дані роботи(послуги) спрямовані на забезпечення збереження майна та життя людей, попередження правопорушень та сприяння роботі Національної поліції.
Враховуючи вищевикладене дані критерії не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000944-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 13 квітня 2020 10:42
На дискримінаційні вимоги на безглузді відповіді замовника
Доброго дня!
Шановний замовник,
Ваша відповідь на вищенадану вимогу підтверджує те, що Ви є упередженими у визначенні переможця!
1. На наше переконання, вимога що до наявності у учасників торгів внеску(статутного фонду), який складає не менше 5-ти відсотків від очікуваної вартості закупівлі є цілком логічною з урахуванням важливості об’єкту, що потребує виконання цих робіт. Відповідно до чинного законодавства юридичні особи – учасники торгів несуть відповідальність в межах статутного фонду, а отже встановлення незначного його розміру може призвести до неможливості компанії-переможця торгів відшкодувати в майбутньому можливі збитки завдані Замовнику винними діями або бездіяльністю Виконавця. Даний пункт внесений відповідно до з Статті 22 п.3 Закону України « ПРО Публічні закупівлі». Даний критерій був внесений за для вилучення надання банківської гарантії виконання умов договору - для нс данна вимога є дискримінаційною, так як ми не маємо такого статутного фонду про те ми можемо надати банківську гарантію або при укладанні договору можємо застрахувати Ваш обєкт, просимо внести альтернативу а не конкретно зосереджуватись на статутному капіталі. Дякуємо !
2. Авторизаційний лист є підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та подальшого гарантійного забезпечення. Нагадуємо, дані роботи(послуги) спрямовані на забезпечення збереження майна та життя людей, попередження правопорушень та сприяння роботі Національної поліції. Враховуючи вищевикладене дані критерії не є дискримінаційними.- Це дискримінаційна вимога, Гарантія це зобовязання виробника обладнання а авторизаційний лист - це умова яка є прописана Вами під конкретного учасника. Також нагадуємо Вам що після монтажних робіт у Вас буде тендер на обслуговування даних систем - нагадуємо Вам що по ДБН без технічного обслуговування гарантійні зобовязання припиняються! Вимагаємо видалити дану вимогу на не порушувати п.3. ЗУ Про публічні закупівлі.
Дякуємо !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 16:36
Шановний учасник, повідомляємо, що розглянули повторну Вашу вимогу з однорідними вимогами з першою скаргою, на що повідомляємо наступне.
1. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до у статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія. Вимагаючи змінити умову мінімального розміру статутного фонду учасника(в обсязі не менш 5-ти відсотків від орієнтовного обсягу закупівлі) на надання банківської гарантії виконання умов договору Ви підлаштовуєте дані вимоги під свої можливості та створюєте штучні для інших учасників додаткові фінансові витрати, що суперечить вимогам вищевикладеної статті.
В обґрунтування встановлення вимоги стосовно рівня мінімально необхідного статутного фонду Вам повідомлялось в попередній відповіді. Зупинимося лише на ключових фактах. «На наше переконання, вимога що до наявності у учасників торгів внеску(статутного фонду), який складає не менше 5-ти відсотків від очікуваної вартості закупівлі є цілком логічною з урахуванням важливості об’єкту, що потребує виконання цих робіт. Відповідно до чинного законодавства юридичні особи – учасники торгів несуть відповідальність в межах статутного фонду, а отже встановлення незначного його розміру може призвести до неможливості компанії-переможця торгів відшкодувати в майбутньому можливі збитки завдані Замовнику винними діями або бездіяльністю Виконавця.»
Повторно звертаємо Вашу увагу, що розмір вибраний мінімальний, з метою розширення максимального кола учасників, але і збереження державних інтересів.
Додатково, наявність мінімального рівня статутного фонду запобігає від участі в торгах технічних учасників, головною метою яких є блокування проведення торгів або отримання неправомірної вигоди під час виконання умов договору та недобросовісних постачальників.
2. Відповідно до вашого вислову – «нагадуємо Вам що по ДБН без технічного обслуговування гарантійні зобов’язання припиняються! Вимагаємо видалити дану вимогу на не порушувати п.3. ЗУ Про публічні закупівлі. Дякуємо !» повідомляєм Вам, що питання технічного обслуговування в тендерній документації не розглядається.
«Авторизаційний лист є підтвердженням наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та подальшого гарантійного забезпечення.», який в свою чергу відношення до згадуваного Вами «гарантійного забезпечення» не має. Наявність авторизаційного листа від товаровиробника надасть додаткової гарантії нам вчасного та якісного встановлення обладнання в умовах високого рівня інфляції та легального ввозу зазначеної продукції на територію України.
Звертаємо увагу , що Вами не доведено та не підтверджено , яким чином зазначена вимога тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси в прийнятті участі у процедурі закупівлі, та перешкоджає подати пропозицію конкурсних торгів. Додатково зазначимо, що цієї ж думки дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1167-р/пс-ск від 24.09.2014 та №730-р/пк-ск від 20.05.2015р. В подальшому при написані вимог та скарг, просимо Вас обґрунтовувати їх з посиланням на чинне законодавство, а не висловлювати індивідуальні побажання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" 1 700 853,89
UAH з ПДВ
1 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техком-Сервіс 2 000 000,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОБУД АЛЬЯНС" 1 998 000,00
UAH з ПДВ
1 967 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 11:09
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:10
Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2020 09:10
Сертификаты.rar
23 квітня 2020 09:10
Копія ліцензії ДСНС.pdf
23 квітня 2020 09:10
Копія витягу.pdf
23 квітня 2020 09:10
Копія витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2020 09:10
Статут_Часть2.pdf
23 квітня 2020 09:10
Статут_Часть1.pdf
23 квітня 2020 09:10
Розрахунок вартості.pdf
23 квітня 2020 09:10
Лист-згода дод.4.pdf
23 квітня 2020 09:10
Технічні якості.pdf
23 квітня 2020 09:10
Д-ка ст.17.pdf
23 квітня 2020 09:10
Копія посвідчень.pdf
23 квітня 2020 09:10
Копія дипломів.pdf
23 квітня 2020 09:10
Д-ка про працівників.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:16
33_авторизаційний лист.PDF
22 квітня 2020 16:16
30_калькуляція.PDF
22 квітня 2020 16:15
5_Копія свідоцтва ПДВ.pdf
22 квітня 2020 16:15
2_Статут Техком Сервіс.PDF

Публічні документи

07 травня 2020 13:30
Електронний підпис
07 травня 2020 13:17
Електронний підпис
07 травня 2020 13:14
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:23
35 Гарантійний лист 168.PDF
22 квітня 2020 14:57
34 Довідка податкова.pdf
22 квітня 2020 13:56
FW_ НОВОБУД АЛЬЯНС_ 7355.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ Техком-Сервіс

ТОВ "НОВОБУД АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"
#33548677
Відхилено 1 395 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:41
ТОВ Техком-Сервіс
#33941768
Відхилено 1 420 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 16:50
ТОВ "НОВОБУД АЛЬЯНС"
#43077218
Переможець 1 967 300,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВОБУД АЛЬЯНС"
#43077218
1 967 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 12:07
Дод угода.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:36
Договір (2).pdf укладений
25 травня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 11:03
Договір.pdf укладений
25 травня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У зв’язку із виокремленням вартості робіт з технічного нагляду, що зазначена у зведеному кошторисному розрахунку вартості об᾽єкта будівництва
Номер договору про закупівлю: НБ-18/05/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 939 938,80
UAH (в тому числі ПДВ 323 323,13 UAH)