Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
СPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки))
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000887-c ● cf8e897af63142d5823fad4e8a90ac4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40008068 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Сахарова, 23А |
Контактна особа: |
Кульба Петро Михайлович +380342526150 ifecobez@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2020 15:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2020 15:28 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки)) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 23-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг за цим Договором здійснюється Замовником у повному обсязі в національній валюті України, на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 15:33 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 квітня 2020 15:33 |
ТД у новій редакції 2020 послуги......doc | |
08 квітня 2020 15:24 |
Технічне завдання......doc | |
08 квітня 2020 15:24 |
Проект Договору.....doc |
14 квітня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2020 15:33 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
14 квітня 2020 15:33 |
ТД у новій редакції 2020 послуги......doc
|
|||
08 квітня 2020 15:24 |
Технічне завдання......doc
|
|||
08 квітня 2020 15:24 |
Проект Договору.....doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 14 квітня 2020 10:43
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:38
У тендерній документації п.2 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону» зазначено, що Учасник повинні підтвердити кваліфікаційні критерії, зокрема:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів:
одного аналогічного договору зі всіма додатками до нього (кошториси, розрахунки, тощо) та документів, що підтверджують, що договір виконано в повному обсязі (акти наданих послуг). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
Під аналогічним договором вважається договір, укладений протягом 2009-2019 р.р., в якому учасник виступав в якості надавача аналогічної послуги/виконавця робіт, за кожним з наступних напрямків:
1) послуг/робіт з розробки схеми санітарного очищення для міст обласного значення;
2) послуг/робіт з визначення морфологічного складу побутових відходів;
3) послуг/робіт з визначення теплоти згоряння або теплотворної здатності побутових відходів;
4) послуг/робіт з розроблення регіональних програм охорони навколишнього природного середовища;
5) послуг/робіт з розроблення регіональних програм моніторингу довкілля.
Просимо Вас уточнити предметом аналогічного договору повинен бути один із вищезазначених напрямків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки). Відповідно до внесених змін, пункт 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону тендерної документації викладено у новій редакції. У зв’язку з цим, під аналогічним договором вважається договір, укладений протягом 2009-2019 р.р., в якому учасник виступав в якості надавача аналогічної послуги/виконавця робіт у одному з наступних напрямків:
1) послуг/робіт з розробки схеми санітарного очищення для міст обласного значення;
2) послуг/робіт з визначення морфологічного складу побутових відходів;
3) послуг/робіт з визначення теплоти згоряння або теплотворної здатності побутових відходів;
4) послуг/робіт з розроблення регіональних програм охорони навколишнього природного середовища;
5) послуг/робіт з розроблення регіональних програм моніторингу довкілля.
1) послуг/робіт з розробки схеми санітарного очищення для міст обласного значення;
2) послуг/робіт з визначення морфологічного складу побутових відходів;
3) послуг/робіт з визначення теплоти згоряння або теплотворної здатності побутових відходів;
4) послуг/робіт з розроблення регіональних програм охорони навколишнього природного середовища;
5) послуг/робіт з розроблення регіональних програм моніторингу довкілля.
Щодо мови, якою повинно бути складено тендерні пропозиції
Дата подання: 14 квітня 2020 17:38
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:03
У тендерній документації вказано, що усі документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою.
У разі подання документів/документу у складі тендерної пропозиції на іншій мові, учасником подається переклад цього документу/документів українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію.
Просимо роз’яснити, які саме документи необхідно надати на посвідчення кваліфікації перекладача?
Чи може учасник виконати самостійно переклад документу з російської на українську мову та посвідчити такий переклад уповноваженою особою учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікація перекладача може підтверджуватись копією документа про повну вищу освіту, що засвідчує здобуття кваліфікації перекладача (із зазначенням мови, з якої буде здійснюватися переклад документів для подання тендерної пропозиції).
В разі наявності документа про повну вищу освіту, що підтверджує здобуття кваліфікації перекладача Учасник може виконати самостійно переклад документу з російської на українську мову, та належним чином засвідчити переклад, і надати копію документа про повну вищу освіту, що підтверджує здобуття кваліфікації перекладача у складі тендерної пропозиції.
В разі наявності документа про повну вищу освіту, що підтверджує здобуття кваліфікації перекладача Учасник може виконати самостійно переклад документу з російської на українську мову, та належним чином засвідчити переклад, і надати копію документа про повну вищу освіту, що підтверджує здобуття кваліфікації перекладача у складі тендерної пропозиції.
Календарний план
Дата подання: 14 квітня 2020 21:16
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:04
У зв'язку з карантином по Україні просимо надати роз'яснення щодо строків виконання робіт по календарного плану, який є складовою частиною проекту договору про закупівлю послуг (додаток 7 до тендерної документації)
І ЕТАП. Вступ. Характеристика та аналіз поточного стану системи управління відходами в Івано-Франківській області.
Строк виконання - З дня підписання угоди по травень 2020 року.
Етап №1 є найбільш складним та трудомістким за обсягом виконання робіт, а ситуація з карантином в Україні може суттєво вплинути на строк його виконання.
Чи може замовник розглянути можливість перенесення виконання етапу №1 на липень 2020 р. та відповідно перенесення строків виконання етапів №2-6 робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник буде діяти відповідно до норм чинного законодавства України. При необхідності, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пов’язаних із ситуацією в країні, які будуть унеможливлювати надання Послуг, Замовником, після підписання Договору, буде врегульовано строки виконання відповідних етапів Послуг, згідно Календарного плану (Додатку № 3 до проекту Договору Додатку № 6 тендерної документації), за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000887-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 15 травня 2020 11:16
Вимога про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ ГАФСА
Просимо Замовника звернути увагу на документи, які буди надані ТОВ Гафса для участі у закупівлі СPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки)) (UA-2020-04-08-000887-c), а саме:
1. Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації «Усі документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі подання документів/документу у складі тендерної пропозиції на іншій мові, учасником подається переклад цього документу/документів українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію».
У довідці про наявність обладнання та МТБ ТОВ ГАФСА надали для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази бухгалтерський документ – оборотно-сальдову відомість викладену російської мовою, що є порушенням вимог тендерної документації.
2. Відповідно до п. 8 додатку 3 тендерної документації довідка про санкції подається відповідно до вимог, зазначених у пункті 1 частини 2 розділу V тендерної документації Замовника. Довідка про санкції ТОВ ГАФСА не відповідає вище зазначеним вимогам.
Отже, звертаємо Вашу увагу на те, що надані документи ТОВ ГАФСА не відповідають умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ГАФСА та скасування рішення про визнання її переможцем.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації «Усі документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі подання документів/документу у складі тендерної пропозиції на іншій мові, учасником подається переклад цього документу/документів українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію».
У довідці про наявність обладнання та МТБ ТОВ ГАФСА надали для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази бухгалтерський документ – оборотно-сальдову відомість викладену російської мовою, що є порушенням вимог тендерної документації.
2. Відповідно до п. 8 додатку 3 тендерної документації довідка про санкції подається відповідно до вимог, зазначених у пункті 1 частини 2 розділу V тендерної документації Замовника. Довідка про санкції ТОВ ГАФСА не відповідає вище зазначеним вимогам.
Отже, звертаємо Вашу увагу на те, що надані документи ТОВ ГАФСА не відповідають умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ГАФСА та скасування рішення про визнання її переможцем.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2020 16:43
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Малим підприємством «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі - МП ТзОВ «Гафса») надано довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази як власного так і орендованого. На підтвердження вимог тендерної документації, МП ТзОВ «Гафса» надало сканкопію договору оренди приміщення, що відповідає вимогам Замовника. Тендерною документацією не передбачено надання Учасником документів, що підтверджують наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази. Тому документи, які не вимагалися Замовником і не передбачені тендерною документацією, при розгляді тендерної пропозиції, Замовником не враховуються та до уваги не беруться.
МП ТзОВ «Гафса» надано довідку довільної форми, яка відповідає вимогам тендерної документації згідно пункту 8 Додатку 3 тендерної документації «Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі».
МП ТзОВ «Гафса» надано довідку довільної форми, яка відповідає вимогам тендерної документації згідно пункту 8 Додатку 3 тендерної документації «Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА |
1 099 880,00
UAH з ПДВ
|
749 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
1 498 500,00
UAH з ПДВ
|
920 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Рішення скасоване |
749 900,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 15:58
|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Відхилено |
749 900,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 16:03
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:33
|
додаткова угода (1).PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 10:58
|
Дод.угода 3 РП.PDF | зміни до договору |
02 березня 2021 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 17:17
|
Додаткова угода 18.12.2020 року.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 17:04
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
16 червня 2020 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 15:59
|
Договір | укладений |
16 червня 2020 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку № 3 до Договору "Календарний план" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язання щодо надання послуг в строки, передбачені Додатком № 3 до Договору "Календарний план" |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України від 27.11.2020 року № 7/11/19027-20, листа Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 17.12.2020 року № 25/6-23/11816-20, листа Виконавця № 1024 від 17.12.2020 року, відсутній законодавчо затверджений Порядок розроблення та затвердження регіональних планів управління відходами, що унеможливлює здійснити погодження Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України та Міністерством розвитку громад та територій України відповідно до їх компетенції, як це передбачено у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 року № 117-р «Про затвердження Національного плану управління відходами до 2030 року», розпорядженні Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2017 року № 820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», та унеможливлює виконати зобов’язання за даним Договором в повному обсязі в строки передбачені Договором № 27 від 16.06.2020 року. Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 10.2., 11.1., 11.8. Договору на закупівлю послуг з розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки) від 16.06.2020 року № 27, у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричиняють продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг в строки передбачені Договором, уклали додаткову угоду до Договору про продовження строку дії договору та продовження строку виконання зобов’язань, передбачених Календарним планом, виклавши його в новій редакції. Внесені зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в Договорі № 27 від 16.06.2020 року. Відповідно до пунктів 5, 6 Розділу Х Прикінцеві та Перехідні положення Закону України «Про публічні закупіві» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 5, 6 Розділу Х Прикінцеві та Перехідні положення Закону України «Про публічні закупіві» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.8 Договору на закупівлю послуг з розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки) від 16.06.2020 року № 27, у зв’язку з бюджетними призначеннями на 2021 рік відповідно до розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Івано-Франківської обласної ради «Про спрямування залишку коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища» від 17.02.2021 року № 43/72-р, та зміною банківських реквізитів Замовника, доповнено Розділ 2 «Ціна договору» пунктом 2.4. наступного змісту : «Сума бюджетних призначень на 2021 рік по даному Договору становить: 750 000.00 грн. (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 125 000.00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок)». Внесено зміни до розділу Договору 13 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викладено його в новій редакції. Внесені зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в Договорі № 27 від 16.06.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 10.2., 11.1., 11.8. Договору на закупівлю послуг з розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківський області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки) від 16.06.2020 року №27 (далі – Договір), на підставі листа Міністерства розвитку громад та територій України від 08.11.2021 року №8/11/6612-21, листа Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 11.11.2021 року №25/8-23/24049-21, відповідно до яких відсутній законодавчо затверджений Порядок розроблення та затвердження регіональних планів управління відходами, що унеможливлює здійснити погодження Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року Міністерством розвитку громад та територій України та Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, як це передбачено у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 року №117-р «Про затвердження Національного плану управління відходами до 2030 року», розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 року №820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», та унеможливлює виконати зобов’язання за Договором в повному обсязі, враховуючи, що відповідно до п. 5, п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України №114-ІХ від 19.09.2019 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону; договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені; зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону, у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричиняють продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у строки, передбачені Договором, уклали цю додаткову угоду до Договору про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 червня 2020 — 24 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з невиконанням Виконавцем пунктів 5.3.1, 5.3.3 Договору, недодержанням Виконавцем вимог Календарного плану, керуючись пунктом 5.2.6 Договору Замовником достроково розірвано Договір з 21.12.2022, про що повідомлено Виконавця листом від 02.12.2022 № 01-20/877 |