Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
298 662,00 UAH
UA-2020-04-08-000818-c 912cd73db43a4f8a969c1d498e01f92d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горічко Мирослава Петрівна

+380985845432 drogobych_vo.school4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 4 імені Лесі Українки Дрогобицької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22410075
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, м.Дрогобич вулиця Стрийська 28
Контактна особа: Горічко Мирослава Петрівна
+380985845432
drogobych_vo.school4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 14:41
Очікувана вартість: 298 662,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 493,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Код ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, Стрийська 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 10:48
перелік змін.docx
13 квітня 2020 10:48
ТД мультимед.обладнання зі змінами.doc
08 квітня 2020 14:52
Додаток 3 пропозиція.doc
08 квітня 2020 14:52
додаток 2 Проект договору.doc
08 квітня 2020 14:52
Додаток 1 Технічне завдання.doc
13 квітня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 10:48
перелік змін.docx
13 квітня 2020 10:48
ТД мультимед.обладнання зі змінами.doc
08 квітня 2020 14:52
ТД мультимед.обладнання.doc
08 квітня 2020 14:52
Додаток 3 пропозиція.doc
08 квітня 2020 14:52
додаток 2 Проект договору.doc
08 квітня 2020 14:52
Додаток 1 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 квітня 2020 12:15
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:35
Доброго дня! Шановний Замовник! В технічних вимогах до інтерактивної дошки зазначено: Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9. Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку іншого виробника, що має діагональ 80 дюймів, проте Розмір проекційного відображення відповідає вимогам технічного завдання та інші характеристики будуть не гірші, а навіть кращу, ніж прописані у вимогах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні, кількісні характеристики пропонованого товару повинні відповідати вимогам технічного завдання.
Яка кількість комплектів Вам потрібна?
Дата подання: 10 квітня 2020 15:14
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:36
Яка кількість комплектів Вам потрібна? В технічній документації (додаток 1) вказано, що потрібно 6 комплектів, а в тендерній документації (пункт 4.3.) 7 комплектів
Відповідь: Доброго дня! До Тендерної документації будуть внесені зміни з метою усунення невідповідностей у цій частині.
Поставка товару
Дата подання: 10 квітня 2020 15:23
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:46
Уточнення по поставці товару - разова вся кількість, чи частинами протягом року?
Відповідь: Доброго дня, можлива поставка товару частинами протягом року. Звертаємо Вашу увагу на те, що фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000818-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 квітня 2020 17:11
Інтерактивна дошка
Шановний Замовник!
У складі тендерної документації (ТД) визначені технічні умови для інтерактивної дошки, зокрема “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165”. Також зазначена модель інтерактивної дошки NewLine R5-800E, що не має еквівалентів з такими характеристиками серед інших виробників.
Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, представленого ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне, що Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями. Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні параметри інтерактивної дошки в цій частині в наступній редакції:
“Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 80.
Хочемо зазначити, що при роботі з інтерактивною дошкою має значення розмір проекційного відображення - саме та область, на яку буде проекціювати проектор. Активний розмір екрану може також залежати від кількості та розміру гарячих клавіш.
Тому просимо внести зміни а саме вказати “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 80.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2020 14:53
Шановний учасник!

Замовник у технічному завданні встановив, що «Активний розмір екрану має бути не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165». Як бачимо, Замовник допускає надання учасниками більшого розміру екрану.

Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників. На підставі аналізу ринку аналогічного обладнання встановлено, що на ринку є виробники/дистриб’ютори, які пропонують відповідне обладнання з різними розмірами. Таким чином, Ваше твердження про відсутність аналогічного обладнання на ринку не відповідає дійсності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. 174 702,00
UAH з ПДВ
174 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 196 560,00
UAH з ПДВ
196 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 242 700,00
UAH з ПДВ
238 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 253 416,00
UAH з ПДВ
240 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 269 520,00
UAH з ПДВ
266 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОКОМП" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:25
public_doc.p7s
07 травня 2020 14:25
Довідка_20115330850670286747.pdf.p7s
07 травня 2020 14:25
Довідка_20115330850670286747 (2).pdf
07 травня 2020 14:25
Довідка ДФС_06.05.2020.pdf
23 квітня 2020 16:32
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 16:31
Сертифікати.pdf
23 квітня 2020 16:31
Порівняльна таблиця.pdf
23 квітня 2020 16:31
Погодження ТЗ.pdf
23 квітня 2020 16:31
Лист-гарантія ст.17.pdf
23 квітня 2020 16:31
лист-гарантія санкції.pdf
23 квітня 2020 16:31
Лист довкілля.pdf
23 квітня 2020 16:31
Копія паспорта та кода.pdf
23 квітня 2020 16:31
Згода з порядком оплат.pdf
23 квітня 2020 16:31
Довідка працівники.pdf
23 квітня 2020 16:31
Довідка не є ЮО.pdf
23 квітня 2020 16:31
Довідка банк рахунок.pdf
23 квітня 2020 16:31
Гарантійні терміни.pdf
23 квітня 2020 16:31
Виписка копія.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:09
Таблиця відповідності.pdf
21 квітня 2020 16:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:32
Установчі документи.pdf
21 квітня 2020 16:32
Уповноважена особа.pdf
21 квітня 2020 16:32
Технічні вимоги згода.pdf
21 квітня 2020 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 16:31
Таблиця відповідності.pdf
21 квітня 2020 16:31
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 16:31
Лист-пояснення.pdf
21 квітня 2020 16:31
Лист-згода розрахунок.pdf
21 квітня 2020 16:31
Лист санкції.pdf
21 квітня 2020 16:31
Інформаційна довідка.pdf
21 квітня 2020 16:31
Згода на обробку ПД.pdf
21 квітня 2020 16:31
Документи якості.pdf
21 квітня 2020 16:31
Довідка працівники.pdf
21 квітня 2020 16:31
Довідка податкова.pdf
21 квітня 2020 16:31
Довідка МТБ.pdf
21 квітня 2020 16:31
Довідка ліцензування.pdf
21 квітня 2020 16:31
Довідка довкілля.pdf
21 квітня 2020 16:31
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:12
38.СЕРТИФІКАТИ CABELEXPERT.pdf
23 квітня 2020 17:12
31.ЛИСТ ЩОДО САНКЦІЙ.pdf
23 квітня 2020 17:12
29.ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
23 квітня 2020 17:12
44.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
23 квітня 2020 17:12
24.ДОВІДКА МВС.pdf
23 квітня 2020 17:12
23.ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
23 квітня 2020 17:11
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
23 квітня 2020 17:11
6.НАКАЗ.pdf
23 квітня 2020 17:11
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 11:14
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:13
Лист згода_1.pdf
23 квітня 2020 11:13
17 ст..pdf
23 квітня 2020 11:13
Довідка кваліфікація.pdf
23 квітня 2020 11:13
Довідка МТБ.pdf
23 квітня 2020 11:13
ФОП Федотов ДОКУМЕНТИ.pdf
23 квітня 2020 11:13
Лист згода на оплату.pdf
23 квітня 2020 11:13
Гарантійний лист_3.pdf
23 квітня 2020 11:13
Відомості з ЄДРПОУ.jpg
23 квітня 2020 11:13
Довідка ліцензія.pdf
23 квітня 2020 11:13
Довідка встановлення.pdf
23 квітня 2020 11:13
Пропозиція.pdf
23 квітня 2020 11:13
Довідка на підписання.pdf
23 квітня 2020 11:13
Лист згода_2.pdf
23 квітня 2020 11:13
Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:40
На відсилку.rar

Публічні документи

23 квітня 2020 11:16
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 11:16
Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2020 11:16
Статут, протокол 2019.pdf
23 квітня 2020 11:16
Стаття 17.pdf
23 квітня 2020 11:16
Протокол №2.pdf
23 квітня 2020 11:16
Протокол №1.pdf
23 квітня 2020 11:16
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 11:16
Гарантійні листи.pdf
23 квітня 2020 11:16
Витяг ТзОВ Леокомп .pdf
23 квітня 2020 11:16
Витяг ПДВ Леокомп.pdf
23 квітня 2020 11:16
Виписка ТзОВ Леокомп.pdf
23 квітня 2020 11:16
Видаткова накладна.pdf
23 квітня 2020 11:16
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП "ОЧИЧ ОЛЬГА ПЕТРІВНА"

ТОВ "ЛЕОКОМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
Переможець 174 702,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
174 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:46
додаткова угода.pdf зміни до договору
25 травня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 12:16
підписаний договір укладений
21 травня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються реквізитів покупця ,внесено ще один рахунок з якого буде здійснюватися оплата за товар.
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 702,00
UAH