Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі поліклініки КЛПЗ "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" за адресою: вул. Шевченка, 40" (1-й пусковий комплекс) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
4 216 566,00 UAH
UA-2020-04-08-000818-b 2236783363b44c2486147685c2e4169b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:08
Очікувана вартість: 4 216 566,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126 496,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт за проектом - 126 календарних днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі поліклініки КЛПЗ "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" за адресою: вул. Шевченка, 40" (1-й пусковий комплекс) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" 4 216 473,25
UAH з ПДВ
4 216 473,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК" 4 216 500,00
UAH з ПДВ
4 216 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 16:40
Електронний підпис
15 травня 2020 16:40
Dovidka_20106383500710100213.pdf.p7s
15 травня 2020 16:40
Dovidka_20106383500710100213.pdf
15 травня 2020 16:40
Довідка з податкової.pdf
23 квітня 2020 11:42
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:42
10. Ліцензії.pdf.p7s
23 квітня 2020 11:42
9. Довідка банку ч.2.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
9. Довідка банку.pdf.p7s
23 квітня 2020 11:42
8. Баланс.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
5. Субпідрядники.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
4. Графік.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
3. Зведена довідка.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
2. Досвід ч3.pdf.p7s
23 квітня 2020 11:42
2. Досвід ч2.pdf.p7s
23 квітня 2020 11:42
2. Досвід ч1.pdf.p7s
23 квітня 2020 11:42
1. Заява-пропозиція.PDF.p7s
23 квітня 2020 11:42
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

23 квітня 2020 10:20
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:09
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:32
8. Лізензія з дозвілами.pdf
23 квітня 2020 09:32
7. Баланс.pdf
23 квітня 2020 09:32
5. Субпідряд та згоди.pdf
23 квітня 2020 09:32
4. Графік виконання.pdf
23 квітня 2020 09:32
3. Зведена довідка.pdf
23 квітня 2020 09:32
2. Досвід.pdf
23 квітня 2020 09:32
1. Заява пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
Переможець 4 216 473,25
UAH з ПДВ
13 травня 2020 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
4 216 473,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 08:31
ду 2 від 31.05.2021 дог 36б-20 від 26.12.2020.pdf зміни до договору
02 червня 2021 08:23
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:05
ду1 від 25.02.2021 дог 36б-20 від 26.05.2020.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:59
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 17:15
договір 36б-20 від 26.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна р/р замовника. Зміна умов попередньої оплати. Подовження строку дії договору до 31.05.2021.
Номер договору про закупівлю: 36 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин строк дії договору подовжено до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 36 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML