Морква, буряк 2019
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000779-c 27951986e47a48e1928be06a9f174b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР
Код ЄДРПОУ: 03188566
Місцезнаходження замовника: 72341, Україна , Запорізька обл., село Орлове, вулиця Вишнева 231
Контактна особа замовника: Разієвський Олексій Володимирович
+380683775697
OPNI@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 14:38
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 14:38
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:39
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 квітня 2020 14:37
Електронний цифровий підпис
08 квітня 2020 14:33
Додаток 6.docx
08 квітня 2020 14:33
Додоток 5.docx
08 квітня 2020 14:33
Додаток 4.docx
08 квітня 2020 14:33
Додаток 3.docx
08 квітня 2020 14:33
Додаток 2.docx
08 квітня 2020 14:33
Додаток 1.docx
08 квітня 2020 14:33
Тендерна документація..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000779-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОКТО КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41876086
Дата подання: 04 травня 2020 14:03
Оскарження визначення переможця
Шановний замовнику! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем Фізичної особи-підприємця Анісімова Юрія Миколайовича оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам : Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації, “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або довідки в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав для відхилення учасника у тендерній пропозиції передбачених ч.1 та 2 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі””. В інформаційному листі ФОП Анісімова Ю. М. від 21.04.2020 року за № 5 відсутня інформація відповідно до пункту ч.1 п.2 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Оскльки Вами чітко зазначені вимоги до Учасника в тендерній документації, що встановлені статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, то пропозиція учасника ФОП Анісімова Ю. М. повинна бути дискваліфікована, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 14:42
В тендерній пропозиції учасника надається Інформаційний лист про те що фізична особа – підприємець Анісімов Ю.М., не було притягнуто до відповідальності згідно ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При підписання договору буде надана Довідка відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

05 травня 2020 14:42
розяснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000015 ● 296aca093167405490e2bcdfb80b0def
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-23 12:40:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

23.04.2020 №49

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.04.2020 №49

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

5) UA-2020-04-08-000779-c, Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» ЗОР, код ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР, 03188566, Україна, село Орлове, вулиця Вишнева 231
  2. Інформація про предмет закупівлі: Буряк, 20000UAH, 03220000-9, ДК021, 500, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 27951986e47a48e1928be06a9f174b6f, 2020-04-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі –Замовник), оформленого протоколом від 08.04.2020 №1/16. Дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її невідповідність вимогам Закону. Так, згідно частини 1 статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Проте, пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону відповідно до Додатку № 6, в паперовому вигляді на адресу Замовника. Таким чином, тендерна документація Замовника містить вимоги до Переможця торгів, які порушують вимоги частини 1 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону виявлено порушення частини 1 статті 14 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М. 4 300,00
UAH з ПДВ
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 7 550,00
UAH з ПДВ
7 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 12:48
sign.p7s
22 квітня 2020 12:46
якість1.pdf
22 квітня 2020 12:46
якість.pdf
22 квітня 2020 12:46
цінова прозиція.pdf
22 квітня 2020 12:46
техпаспорт на авто.pdf
22 квітня 2020 12:46
технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 12:46
ст.17.pdf
22 квітня 2020 12:46
проект договора.pdf
22 квітня 2020 12:46
про працівників.pdf
22 квітня 2020 12:46
потужності.pdf
22 квітня 2020 12:46
паспорт код.pdf
22 квітня 2020 12:46
мед.огляд.pdf
22 квітня 2020 12:46
матер.технічна база.pdf
22 квітня 2020 12:46
лист згода.pdf
22 квітня 2020 12:46
захист довкілля.pdf
22 квітня 2020 12:46
довідка про оброб.авто.pdf
22 квітня 2020 12:46
витяг плат.єд.податку.pdf
22 квітня 2020 12:46
виписка ЄДР.pdf
22 квітня 2020 12:46
аналог.договір2.pdf
22 квітня 2020 12:46
аналог.договір1.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 14:23
sign.p7s
23 квітня 2020 14:21
якість овочі.pdf
23 квітня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 14:21
Статут.pdf
23 квітня 2020 14:21
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:21
Наказ про призначення.pdf
23 квітня 2020 14:21
лист-пояснення.pdf
23 квітня 2020 14:21
копія статуту.pdf
23 квітня 2020 14:21
Копія витягу з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 14:21
копія виписки з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 14:21
Копія вик аналог дог .pdf
23 квітня 2020 14:21
Копії вид накл.pdf
23 квітня 2020 14:21
Додаток 4.pdf
23 квітня 2020 14:21
Додаток 3.pdf
23 квітня 2020 14:21
Додаток 2.pdf
23 квітня 2020 14:21
Договір оренди авто.pdf
23 квітня 2020 14:21
Довідка ст 17.pdf
23 квітня 2020 14:21
довідка сертифікація.pdf
23 квітня 2020 14:21
Довідка про наяв прац.pdf
23 квітня 2020 14:21
Довідка ліцензія.pdf
23 квітня 2020 14:21
Гарантійний лист .pdf
23 квітня 2020 14:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 квітня 2020 14:21
Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 14:21
Виписка з ЄДР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М.
#2763117433
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 травня 2020 09:24
специфікація укладений
14 травня 2020 09:17
Договір укладений
14 травня 2020 09:17
Договір укладений
14 травня 2020 09:17
sign.p7s зміни до договору
25 травня 2020 10:39
спецыфикацыя 91.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:30
договор 91..pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:30
договор 91.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку