Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 09130000-9 (ДК 021-2015) Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (у талонах/скретч-картках) або еквівалент)
Очікувана вартість
3 875 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000760-b 99c7191b0006479487417f8de3675c82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сизов Олег

0675646107 trol_tehniccs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Код ЄДРПОУ: 34811465
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Контактна особа: Сизов Олег
0675646107
trol_tehniccs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 14:55
Очікувана вартість: 3 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Відповідність вимогам «ДСТУ 7688:2015 - Паливо дизельне Євро. Технічні умови»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155000 л
Паливо дизельне (у талонах/скретч-картках) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Дніпровське шосе,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:40
ТД _ паливо дизельне.doc
08 квітня 2020 11:04
ТД Паливо дизельне 08.04.2020.pdf
09 квітня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:40
ТД _ паливо дизельне.doc
08 квітня 2020 11:04
ТД Паливо дизельне 08.04.2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання ТД у форматі Ворд
Дата подання: 08 квітня 2020 23:27
Дата відповіді: 09 квітня 2020 10:47
Прохання викласти ТД у форматі Ворд, дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! ТД у форматі Word викладено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000760-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30442560
Дата подання: 04 травня 2020 22:58
Про відхилення ТП ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
Повний зміст Вимоги додається у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 13:34
Не були порушені вимоги Закону щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції учасників.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000760-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 18 червня 2020 15:22
Оскарження визнання тендерної пропозиції ПП "Нафтатранссервіс"
Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» було виявлено суттєві недоліки даної тендерної пропозиції, які є підставою для її відхилення та на які просимо звернути Вашу увагу.
1. Відповідно до п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника одним із документів, що підтверджує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону є Інформаційний лист, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору з обов’язковим додатком - копією договору(ів) зазначених в інформаційному листі, що підтверджує наявність досвіду учасника у виконанні аналогічного договору.
Учасник ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» до Інформаційного листа, що підтверджує наявність досвіду у виконанні аналогічного договору додає корпію Договору №5644 від 15 квітня 2019 року, укладений з КП "Швидкісний трамвай". Проте, Учасник надав даний Договір не в повному обсязі, а саме: Договір наданий лише з Додатковою угодою №1 від 20 травня 2019 року, тоді як невід’ємними частинами цього Договору є також Додаткова угода №2 від 23 липня 2019 року; Додаткова угода №3 від 01 серпня 2019 року; Додаткова угода №4 від 23 грудня 2019 року та Додаткова угода №5 від 10 січня 2020 року, копії яких наданими не були (дані доступні за посиланням: https://www.dzo.com.ua/contracts/2709714 ).
Відповідно до п.3 кожної із згаданих Додаткових угод вони є невід’ємною частиною до Договору №5644 від 15 квітня 2019 року. Учасник ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» не надав в повному обсязі копію аналогічного договору, зазначеного в Інформаційному листі і відповідно не виконав вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 09:18
КП "Міський тролейбус" розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Додаток 3 до ТД на закупівлю код 09130000-9 (ДК 021:2015) – Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (у талонах / скретч-картках) або еквівалент), затвердженого рішенням тендерного комітету від 08.04.2020 року (протокол №95) містить форми підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п. 3 цього Додатку, передбачена наступна вимога до учасників: Інформаційний лист, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору* (не менше одного) – лист, складається згідно форми 3 цього додатку та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника.
До інформаційного листа додаються:
- копії договорів зазначених в інформаційному листі, що підтверджує наявність досвіду учасника у виконанні аналогічного договору.

У складі наданої пропозиції учасника - ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" міститься :
- інформаційний лист про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з КП "Швидкісний трамвай" за №5644 від 15.04.2019 року,
- скан-копія даного Договору разом із Специфікацією, в якої зазначено номенклатура і кількість товару, що належить постачанню.

Умовами тендерної документації не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції змін та доповнень до укладених аналогічних договорів та документів, що підтверджують виконання даних договорів.
Таким чином, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, установленого статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" підтверджена учасником ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" та відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має підстав для відхилення на підставі статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

04 травня 2020 22:58
вимога від 04.05.20.pdf
04 травня 2020 22:58
Гаратн лист Сан Ойл.pdf
04 травня 2020 22:58
Довідка перелік АЗС.pdf
04 травня 2020 22:58
Договір інтер кард.pdf

Документи

07 травня 2020 13:34
Рішення тк .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-08-000760-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30442560
Дата подання: 14 травня 2020 20:09
Про скасування Рішення замовника (протокол №110) від 04.05.2020
Повний зміст Скарги разом з документами, що підтверджують оплату, додаються в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:45
Рішення від 18.05.2020 № 9566 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 08:45
рішення від 02.06.2020 № 10927.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету КП Міський тролейбус" про визначення переможця ТОВ “ КОНДОР ЛОГІСТИК” скасовано (протокол №119 від 09.06.2020р.)
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 09:41

Документи подані скаржником

14 травня 2020 20:09
СКАРГА.pdf
14 травня 2020 20:09
Скарга формат Word.doc
14 травня 2020 20:09
докази про оплату.pdf
14 травня 2020 20:09
Гаратн лист Сан Ойл.pdf
14 травня 2020 20:09
Довідка перелік АЗС.pdf
14 травня 2020 20:09
Договір інтер кард.pdf
27 травня 2020 23:19
Заперечення Скаржника.doc
27 травня 2020 23:19
Заперечення Скаржника.pdf

Документи подані замовником

25 травня 2020 12:53
Надання інформації.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 3 013 200,00
UAH з ПДВ
3 013 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" 3 329 400,00
UAH з ПДВ
3 329 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 3 333 120,00
UAH з ПДВ
3 333 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 16:22
Електронний підпис
06 травня 2020 13:13
ДПС
05 травня 2020 13:32
МВС
24 квітня 2020 15:57
оновлена цінова
22 квітня 2020 16:06
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:04
Ст 17.pdf
22 квітня 2020 16:04
чисті активи 2020.PDF
22 квітня 2020 16:04
Ліцензія.rar
22 квітня 2020 16:04
Договір SUNOIL (оригінал).pdf
22 квітня 2020 16:04
Інтеркард (оригінал).rar
22 квітня 2020 16:02
Установчі.rar
22 квітня 2020 16:02
Інтеркард (копія).rar
22 квітня 2020 16:02
Фінансовий звіт 2019.pdf
22 квітня 2020 16:02
Установчі копії.rar
22 квітня 2020 16:02
Статут та опис (копія).pdf
22 квітня 2020 16:02
тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 16:02
Мат тех база.pdf
22 квітня 2020 16:02
КП Міський тролейбус.rar
22 квітня 2020 16:02
АЗС.pdf
22 квітня 2020 16:02
SCAN_20200409_141844060.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 09:14
Електронний підпис
16 червня 2020 09:13
Електронний підпис
16 червня 2020 08:43
Довідка МВС 08.04.2020.pdf
16 червня 2020 08:43
Довідка МВС 01.06.20.pdf
23 квітня 2020 09:00
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:00
Електронний підпис
23 квітня 2020 08:54
Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 08:54
Статут копія.pdf
23 квітня 2020 08:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 квітня 2020 08:54
повноваження.pdf
23 квітня 2020 08:54
ліцензування.pdf
23 квітня 2020 08:54
Ліцензії НТС.pdf
23 квітня 2020 08:53
Дод.4 Про бенефіціара.pdf
23 квітня 2020 08:53
Дод.4 Про банкрутство.pdf
23 квітня 2020 08:53
Дод.2 Проект договору.pdf
23 квітня 2020 08:53
Витяг з ЄДР від 29.01.20.pdf
23 квітня 2020 08:53
Виписка.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 11:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:07
Додаток 3 до ТД.pdf
23 квітня 2020 11:07
Витяг з ЄДР від 26.03.2020р..pdf
23 квітня 2020 11:07
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Рішення скасоване 3 013 200,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:38
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 3 013 200,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:40
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
Переможець 3 329 400,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
3 329 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 11:33
Дод угода№7 до дог №256КП (1).pdf зміни до договору
23 березня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 13:50
доп угода №6 до дог№256Кп (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 09:50
доп угода №5 до дог№256КПpdf (1).pdf зміни до договору
05 березня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 13:06
доп угода №4 до дог№256КП (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:26
доп угода №3 до дог№256КП (1).pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
доп угода №2 до дог№256 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 16:22
доп. угода №1 до дог. №256КП (1).pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:21
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:23
№256КП ПП Нафтатранссервіс.pdf укладений
23 червня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пп. 2 п. 11.4. розділу “XI. Інші умови” Договору змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 2.Внести зміни до п.1.3. “Кількість товару” Договору в бік зменшення кількості товару на 4 650 літрів та викласти п.1.3 в наступній редакції: “Кількість товару: 150 350 літрів. 3. Зменшити суму Договору на 42,00 грн (сорок дві гривні 00 коп.) з ПДВ та викласти п.3.1. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити термін дії на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, з 01.01.2021р. по 31.03.2021 року (включно), для чого внести наступні зміни до Договору № 256КП від 23.06.2020р.: 1. Пункт 5.1. розділу V. «Поставка товару » викласти у новій редакції: “ 5.1. Довірчі документи (скретч-картки, талони або/та інш.), що надають право Покупцю на одержання ПММ через мережу АЗС, мають бути поставлені Постачальником до 31.03.2021 року.” 2. Пункт 10.2. розділу X. “Строк дії договору” викласти у новій редакції: “Строк дії договору до 31.03.2021р., але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.”
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Керуючись нормами ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України Сторони домовились про збільшення зобов’язань по Договору №256КП від 23.06.2020р. на 665 845,50 грн. (шістсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять гривень 50 коп.), у тому числі: ПДВ — 110 974,25 грн. (сто десять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири гривні 25 коп.), що не перевищує 20% (відсотків) суми, визначеної визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. 2. Пункт 3.1.пункту 3 «Ціна договору» викласти у новій редакції: “3.1. Загальна сума Договору складає 3 995 203,50 грн (три мільйони дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч двісті три гривні 50 коп) , у тому числі ПДВ — 665 867,25 грн” . 3. Пункт 1.3. розділу 1 “ Предмет договору” викласти в новій редакції: “Кількість товару: 179 325 літрів” 4.  Додаток до Договору №256КП від 23.06.2020р. (Специфікація), викласти в новій редакції. 5. Внести зміни в розділ “XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” та викласти у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пп. 2 п. 11.4. розділу “XI. Інші умови” Договору змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 2.Внести зміни до п.1.3. “Кількість товару” Договору в бік зменшення кількості товару на 2 300 літрів та викласти п.1.3 в наступній редакції: “Кількість товару: 177 025 літрів. 3. Зменшити суму Договору на 37,50 грн (тридцять сім гривень 50 коп.) з ПДВ та викласти п.3.1. в наступній редакції: “3.1. Загальна сума Договору складає: 3 995 166,00 грн (три мільйони дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто шістдесят шість грн 00 коп), у тому числі ПДВ — 20% - 665 861,00 грн (шістсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот шістдесят одна грн 00 коп.).” 4.Сторони дійшли згоди викласти “Специфікацію” в новій редакції (Додаток №1 до даної додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору і викласти реквізити Постачальника в новій редакції. 2. Сторони домовились продовжити дію договору №256КП від 23.06.2020р.. до 31.12.2021р. 3. Пункт 5.1. розділу V. «Поставка товару » викласти у новій редакції: “ 5.1. Довірчі документи (скретч-картки, талони або/та інш.), що надають право Покупцю на одержання ПММ через мережу АЗС, мають бути поставлені Постачальником до 31.12.2021 року.” 4.Пункт 10.2. розділу X. “Строк дії договору” викласти у новій редакції: “Строк дії договору до 31.12.2021р., але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.” 5. Дана Додаткова угода №5 від 03.03.2021 р. набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі  пп. 2 п. 11.4.  розділу “XI. Інші умови”  Договору  змінити ціну  за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.  2.Внести зміни до п.1.3. “Кількість товару” Договору в бік зменшення кількості товару на 1 460 літрів та викласти п.1.3 в наступній редакції: “Кількість товару: 175 565 літрів. 3.Зменшити суму Договору на   37,80  грн (тридцять сім гривні  80 коп.) з ПДВ та викласти п.3.1. в наступній редакції: “3.1. Загальна сума Договору складає: 3 995 128,20  грн (три мільйони дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять вісім грн 20 коп), у тому числі  ПДВ — 20% - 665 854,70 грн  (шістсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят чотири грн 70  коп.).” 4.Сторони дійшли згоди викласти “Специфікацію” в новій редакції.  (Додаток №1 до даної додаткової угоди), яка є  невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.10.4, п.10.5 розділу “X. Строк дії договору” Договору №256КП від 23.06.2020р.,Сторони домовились продовжити дію договору до 31.05.2021р.. 2. Пункт 5.1. розділу V. «Поставка товару » викласти у новій редакції: “ 5.1. Довірчі документи (скретч-картки, талони або/та інш.), що надають право Покупцю на одержання ПММ через мережу АЗС, мають бути поставлені Постачальником до 31.05.2021 року.” 3. Пункт 10.2. розділу X. “Строк дії договору” викласти у новій редакції: “Строк дії договору до 31.05.2021р., але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.”
Номер договору про закупівлю: 256КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 995 128,20
UAH (в тому числі ПДВ 665 854,70 UAH)