Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
1 025 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000758-a 9ca6b3e38eed468a9428dd5cfaf2444e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Михайлівна Агаркова

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Людмила Михайлівна Агаркова
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 025 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі – Інше (кошти НСЗУ).

Персональний комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки товару Замовнику згідно накладних, відтермінування платежу при розрахунках на термін 20 календарних днів включно. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 12:06
Додаток 5 до ТД - п.115 - 2020.docx
08 квітня 2020 12:00
Додаток 9 до ТД -п.115-2020.docx
08 квітня 2020 12:00
Додаток 8 до ТД п. 115-2020.docx
08 квітня 2020 11:59
Додаток 7 до ТД п.115-2020.docx
08 квітня 2020 11:59
Додаток 6 до ТД п.67 -2020.docx
08 квітня 2020 11:58
Додаток 4 до ТД п.115- 2020.doc
08 квітня 2020 11:57
Додаток 3 до ТД п. 115-2020.doc
08 квітня 2020 11:57
Додаток 2 до ТД - п.115 -2020.docx
08 квітня 2020 11:57
Додаток 1 до ТД п.115-2020.docx
08 квітня 2020 11:56
компютери ІІ- Тропінка -ТД-п.115-2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 09 квітня 2020 14:07
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:34
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши запитання, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради інформує:
1. В Додатку 3 тендерної документації передбачено, що «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим».
Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.

2. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3), учасники повинні здійснити інсталяцію, пробний запуск обладнання в експлуатацію, інструктаж медичного персоналу роботі з обладнанням.
Таким чином, відповідь на Ваше запитання міститься у формі додатку 3 до Тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 22 квітня 2020 18:56
Дата відповіді: 24 квітня 2020 14:23
Шановний Замовнику! В п. 3.2. проекту договору зазначено: "Ціна на товар повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни." Прохання надати роз’ясненя щодо страхових витрат. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши запитання, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради інформує:
При підписані договору про закупівлю товарів, учасник - переможець не повинен надавати договір страхування майна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НІК - СЕРВІС" 921 000,00
UAH з ПДВ
921 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 15:34
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:33
215-216 Гарантійні листи.pdf
30 квітня 2020 15:33
97-144 Сертифікати.pdf
30 квітня 2020 15:33
75-96 Сертифікати.pdf
30 квітня 2020 15:33
73-74 Інформ лист.pdf
30 квітня 2020 15:33
72 Лист про ПЗ.PDF
30 квітня 2020 15:33
71 Лист авторизації.PDF
30 квітня 2020 15:33
63-70 Проект договору.pdf
30 квітня 2020 15:33
55-62 Довідки.pdf
30 квітня 2020 15:33
31-32 Гарантійні листи.pdf
30 квітня 2020 15:33
21 Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2020 15:33
1-2 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НІК - СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 травня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій