Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимикачі елегазові високовольтні для ВП ЗАЕС
SF high-voltage switches for the SS ZNPP
Очікувана вартість
30 528 195,58 UAH
UA-2020-04-08-000652-b 1b9b1bf3869e49caab1310f5501de490
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Оксана Олександрівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Старенченко Оксана Олександрівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Інженер УВТК ЗАЕС Ковальчук В.В.
(06139) 5-57-51
uptk51027@mgw.npp.zp.ua
Інженер ВП «Атомкомплект» Інженер ВП «Атомкомплект» Таранцов Роман Валерійович
(044) 201-09-62
r.tarantsov@ak.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP)
National ID: 24584661
Contact point: Starenchenko Oksana
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Інженер УВТК ЗАЕС Ковальчук В.В.
(06139) 5-57-51
uptk51027@mgw.npp.zp.ua
Інженер ВП «Атомкомплект» Інженер ВП «Атомкомплект» Таранцов Роман Валерійович
(044) 201-09-62
r.tarantsov@ak.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 11:00
Очікувана вартість: 30 528 195,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152 640,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 305281.95 UAH
Publication date: 08 квітня 2020 10:50
Enquiries until: 12 травня 2020 11:00
Complaints submission until: до 18 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 30 528 196 UAH including VAT
Minimal lowering step: 152 641 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Вимикачі елегазові високовольтні для ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

SF high-voltage switches for the SS ZNPP
CPV: 31210000-1
Період постачання: по 31 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 18:15
6517 - ТД - 2.doc
13 травня 2020 18:15
6517 - перелік ЗТД - 2.doc
13 травня 2020 18:15
6517 - Додаткове роз'яснення на звернення від 02.05.2020 (щодо терміну постачан.pdf
07 травня 2020 16:08
6517 - перелік ЗТД - 1.doc
08 квітня 2020 10:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 8 - ОА.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 7 - митні платежі.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
08 квітня 2020 10:47
Додаток 5 - досвід виконання.docx
08 квітня 2020 10:47
6517 - procurement notice.docx
13 травня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 18:15
6517 - ТД - 2.doc
07 травня 2020 16:08
6517 - ТД - 1.doc
08 квітня 2020 10:47
6517 - ТД.doc
13 травня 2020 18:15
6517 - перелік ЗТД - 2.doc
13 травня 2020 18:15
6517 - Додаткове роз'яснення на звернення від 02.05.2020 (щодо терміну постачан.pdf
07 травня 2020 16:08
6517 - перелік ЗТД - 1.doc
08 квітня 2020 10:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 8 - ОА.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
08 квітня 2020 10:47
Додаток 7 - митні платежі.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
08 квітня 2020 10:47
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
08 квітня 2020 10:47
Додаток 5 - досвід виконання.docx
08 квітня 2020 10:47
6517 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Финансирование
Дата подання: 02 травня 2020 10:27
Дата відповіді: 06 травня 2020 14:46
Просим Вас пересмотреть ТД в части финансирования в связи с возможной ошибкой при формировании бюджета данной закупки. Учитывая опыт поставок элегазовых выключателей на АЭС Европы и Украины, сообщаем, что указанной ожидаемой максимальной стоимости закупки недостаточно для реализации данного проекта, рыночная стоимость элегазовых выключателей значительно превышает граничную сумму закупки. К тому же, обращаем внимание заказчика, что в 2019г. Проводились торги на аналогичную продукцию для ОП РАЭС, ОП ЗАЭС и ОП ХАЭС (UA-2019-08-13-001091-b). И, несмотря на ежегодные корректировки цен на высоковольтное оборудование, экономические колебания в стране-производителя, коэффициенты прироста цен на основные материалы и комплектующие, изменения структуры эксплуатационных расходов, индекс инфляции, а также форс-мажорные обстоятельства мирового масштаба, граничная стоимость данной закупки ниже предыдущей на 20%. Убеждены, что была допущена ошибка при формировании бюджета, поэтому с целью предотвращения срыва проведения торгов, просим Вас провести повторный анализ ценовых показателей на оборудование и скорректировать граничную сумму закупки путем приведения в соответствие с актуальной рыночной стоимостью.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Зважаючи на існуючий бюджет зазначеної закупівлі ВП «Атомкомплект» не має можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Термін постачання
Дата подання: 02 травня 2020 10:33
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:26
Звертаємо увагу замовника, що зазначений в тендерній документації термін постачання високовольтних вимикачів для потреб ВП ЗАЕС є неможливим з огляду на особливості технологічних процесів виробництва такого обладнання. З урахуванням запланованого терміну проведення аукціону (17.06.2020р.) та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір постачання може бути підписаний з переможцем торгів не раніше липня 2020 р. Приймаючи до уваги розумний термін для розміщення замовлення на заводі-виробнику, проведення попередніх розрахунків за продукцію з виробником, строки виготовлення з урахуванням закупівлі необхідних матеріалів та комплектуючих, технологічних процесів виробництва, приймально-здавальних випробувань, організацію імпортної поставки, а також існуючі на сьогодні форс-мажорні обставини, просимо внести відповідні зміни до ТД. Виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити термін постачання високовольтних вимикачів для потреб ВП ЗАЕС щонайменш до 01.03.2021р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами.
У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Щодо монтування та пусконалагоджувальних робіт
Дата подання: 02 травня 2020 10:36
Дата відповіді: 05 травня 2020 21:47
Чим керується Замовник, вказуючи потенційним Постачальникам на кількість його фахівців на площадці для супроводження монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також, чим визначається зазначена Замовником, тривалість таких робіт в обсязі 20 годин на 1 (один) вимикач? Яким чином вирішуватимуться, можливо непрогнозовані ситуації, в разі виникнення необхідності у збільшенні терміну на супровід пусконалагоджувальних робіт фахівцями Постачальника, або в разі необхідності розділення таких робіт на окремі етапи, з причин отримання окремих дозволів з боку диспетчерських служб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
п. 8.2 «Опитувального аркушу» ВП ЗАЕС вказано:
«1 вимикач – 20 діб, кількість фахівців– 1». 20 діб це 160 робочих годин, а не 20 годин, як зазначено у питанні.
Монтаж та пусконалагоджувальні роботи на площадці ВП ЗАЕС буде виконувати окрема підрядна організація, тому 1 фахівця виробника цілком достатньо для супроводу монтажу та налагодження.
Постачальник, на його розсуд може збільшити кількість фахівців для шеф-супроводу без зміни суми договору.
Зазначені у питані окремі дозволи з боку диспетчерських служб не потребуються. Питання періоду виконання робіт узгоджується відповідними заявками.
Зміни у виконанні робіт (форс-мажор) врегульовуються відповідно до укладеного договору та чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій