Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works »(DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance N-32 Pokrovsk - Bakhmut - Mykhailivka, km 16 + 800- km 31 + 000
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 518 120 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2590600.35 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2020 11:18 |
Enquiries until: | 03 травня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 518 120 070 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 600 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 11:15 |
ТД.docx | |
08 квітня 2020 11:15 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
08 квітня 2020 11:15 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000035 ● 2ab0aea9c1544df78a4e3baf6cc86874
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2020 № 54
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 11.09.2020 № 003100-18/4782-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2020 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-04-08-000581-a, 08.04.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 19:44:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 518120070,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-000581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: з якої підстави замовник не включив до тендерної документації відомість ресурсів?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 15:03:46
Пояснення Замовника щодо відсутності відомості ресурсів.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Вимоги щодо надання відомості ресурсів у Законі відсутні.
Відомість ресурсів містить конкретні назву будівельних машин та механізмів, що суперечить ч.4 ст.23 Закону та суперечить ч.4 ст.5 Закону. У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо видів робіт, які повинен виконати підрядник, а також інформація щодо будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та найменування машин та механізмів з додаванням виразу «Всі посилання на марку, конструкцію, тип, що містить відомість обсягів робіт, слід читати «або еквівалент». Дані, що наведено у відомості обсягів робіт відповідають даним відомості ресурсів.
Враховуючи п. 6.2 розд. 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт та для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18, iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua про що вказано у п.2 розд. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 13.10.2020р. №427.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 08:33:11
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 518120070,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-000581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: як замовник передбачив у договорі предмет договору, зокрема, обсяг і види робіт, передбачені проектом?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-16 17:33:04
Пояснення на запит
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо складу та обсягів робіт, які передбачені у проектній документації.
У складі тендерної пропозицій згідно з вимогами п.1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник надає перелік та обсяг робіт без зазначення вартості окремих складових робот, з підтвердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, завірені печаткою.
У проекті договору та у договорі відповідно (далі – договір) пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викладений у наступній редакції: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка, км 16+800- км 31+000» (далі – об’єкт), відповідно до затвердженої проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.». Відповідно до розд. 6 договору «Забезпечення проектною документацією, внесення змін до обсягів робіт», Замовник забезпечує Підрядника проектною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
В п. 18.3.1. договору вказано, що Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт з використанням власних ресурсів в порядку та у строки, встановлені цим договором відповідно до проектної документації, з урахуванням строку, визначеного в п.13.2.2 договору, для здійснення дій щодо приймання робіт Замовником. Також у п.18.3.3 вказано, що Підрядник зобов'язаний виконувати роботи на об'єкті у відповідності з затвердженою проектною документацією.
Згідно з розд. 11 «Контроль за якістю робіт, матеріалів. Технічний нагляд за виконанням робіт» договору, Замовник здійснює технічний нагляд за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів вимогам, встановленим у нормативній документації та проектній документації, а також контролює відповідність робіт, матеріалів проектній документації, вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Договір, укладений з ТОВ «Автомагістраль-Південь» містить додаток №1 – Договірну ціну робіт, підписану обома сторонами, яку складено згідно з відомістю обсягів робіт у відповідності до додатку №8 тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №434.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (UA-M-2020-09-24-000035) на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000», UA-2020-04-08-000581-a. Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1) Не здійснення Замовником відхилення учасника; 2) Не здійснення Замовником відміни процедури закупівлі. 1. Щодо першого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «В ході моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідала вимогам тендерної документації замовника. Вказаного учасника з ціною пропозиції 503999999,00 грн визнано переможцем та прийнято рішення про укладення договору, про що свідчить рішення тендерного комітету замовника від 28.05.2020 № 228. Так, моніторингом установлено, що замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу тендерної документації) вказав, що «Переможець торгів не пізніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір … повинен дозавантажити документи переможця через електронний майданчик. Перелік документів: - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа у паперовому вигляді, або в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису, або інформація, видана органами Державної фіскальної служби про наявність такої заборгованості (відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»);…». Зазначене свідчить, що передбачено подати довідку, яка діє на дату подання документа. Переможець ТОВ «Автомагістраль-Південь» завантажив 05.06.2020 довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.05.2020 № 41337, яка містить наступне «Дійсна протягом десяти календарних днів включно до 03.06.2020.». Зазначене не виконує вимоги тендерної документації замовника, вказані у пункті 1 розділу тендерної документації. З огляду на викладене, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону, що не забезпечено замовником.» З таким висновком Служба не погоджується, та вважає його необґрунтованим виходячи з наступного; Так, дійсно, тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» належало б відхилити як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 (далі-Закон) у випадку наявності відповідної інформації, а саме. Так, згідно пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець, в тому числі, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Водночас, Учасник надав такі документи. В свою чергу, згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Тендерним комітетом, з метою виявлення інформації щодо заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) було здійснено ретельну перевірку зазначеного Учасника за допомогою відповідних сервісів. Так, в результаті інтеграції системи Прозорро та Державної фіскальної служби України, довідка про відсутність податкової заборгованості у переможця з'являється в системі Прозорро автоматично після формування повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, на момент здійснення перевірки та визначення переможцем, податкова заборгованість по ТОВ «Автомагістраль-Південь» була відсутня. Таким чином, в цій частині висновок моніторингу є абсолютно необґрунтованим та незаконним, та таким, що прийнятий без урахування всіх обставин справи. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником укладено договір підряду від 11.06.2020 № 2-81 з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь».» Замовник не відмінив торги відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону та уклав з ТОВ «Автомагістраль-Південь» договір від 11.06.2020р. №2-81 абсолютно з законних підстав, адже законом не передбачено відміну торгів у випадку відхилення Учасника, якщо є інші учасники, які подали пропозиції. Зазначене у висновку порушення щодо відміни торгів відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону не є правомірним виходячи з наступного. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону, при наявності трьох учасників, яких допущено до аукціону, у разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, замовник перевіряє наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Тобто, законом чітко передбачено наступні дії Замовника, і це – не відміна торгів, а перевірка наступної пропозиції Учасника. Таким чином, враховуючи, що Замовник не мав підстав для відхилення ТОВ «Автомагістраль-Південь» (податкова заборгованість по ТОВ «Автомагістраль-Південь» була відсутня), було укладено відповідний договір закупівлі. Водночас, якби тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» було визнано такою, що не відповідає вимогам закону, Замовник здійснив би перевірку наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Водночас, Служба автодоріг у Донецькій області не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. Враховуючи той факт, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» у ході торгів на дану закупівлю надало найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме: економія бюджетних коштів складає 14,1 млн.грн., та те, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення в першу чергу ефективного здійснення закупівель, Замовнику доцільно було укласти договір та здійснити ремонт автомобільної дороги. Відповідно до п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», надання довідки про відсутність податкової заборгованості, строк дії якої сплив на два дні раніше надання, при умові розміщення офіційних даних в системи Прозорро, за рішенням тендерного комітету є формальною (несуттєвою) помилкою, якщо вона не впливає на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації. Тож, тендерним комітетом було уважно розглянуто зазначену невідповідність щодо дати довідки, та враховано всі обставини справи в сукупності, натомість Держаудитслужба вдається до надмірного формалізму, та не звертає уваги на первісну мету ЗУ «Про публічні закупівлі». Недоліки, про які зазначає Держаудитслужба в своїй вимозі не впливають на якість виконання робіт Учасником – переможцем, та вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням правового пуризму зі сторони контролюючого органу, адже ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області було прийнято рішення, яке повністю виправдовує мету Держави здійснити ремонт автомобільної дороги для суспільства, та реалізувати належним чином отримані бюджетні кошті, шляхом улаштування якісного дорожнього покриття за мінімальними витратами коштів платників податків. Водночас, не проведення, або несвоєчасне проведення процедури тендерної закупівлі має жахливі наслідки у вигляді не реалізованих коштів та не виправданих надій громадян на гарне майбутнє, що втілює Служба автомобільних доріг у вигляді відбудованих автошляхів, що з’єднують міста та області нашої єдиної Держави. Уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Також, вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, який вимагає розірвати Держаудитслужба, укладено згідно розділу 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» як з переможцем аукціону. Просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-81 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування Виконавцем збитків у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов'язань за Договором, в тому числі: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-81, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-81 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-81 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» від 11.06.2020 р. №2-81 виконано на 69% від річної суми фінансування. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 26.10.2020р. №462.
2020-10-26 14:18:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Документи:
30 жовтня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2020 14:47
|
Адміністративний позов на висновок до моніторингу UA-M-2020-09-24-000035.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
509 500 000,00
UAH з ПДВ
|
503 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
514 000 000,00
UAH з ПДВ
|
504 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
512 000 000,00
UAH з ПДВ
|
512 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
503 999 999,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 11:35
|
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 15:43
|
ДУ від 05.05.2023 до договору №2-81 від 06.08.2021.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:50
|
ДУ від 29.12.2022 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:53
|
ДУ від 21.09.2022 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 14:30
|
ДУ від 12.08.2022 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:19
|
ДУ від 29.12.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:32
|
ДУ від 23.12.2021 до дог 2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:00
|
ДУ від 15.12.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:52
|
ДУ від 06.10.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:33
|
ДУ від 22.09.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:38
|
ДУ від 06.08.2021 до договору №2-81 від 06.08.2021 (1).pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:39
|
ДУ від 30.06.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 09:29
|
ДУ від 13.05.2021 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 10:09
|
ДУ від 22.03.2021 до договору № 2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:54
|
ДУ від 22.12.2020 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 12:39
|
ДУ від 09.12.2020 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 10:13
|
ДУ №2 від 03.08.2020 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 10:11
|
ДУ №1 від 03.08.2020 до договору №2-81 від 11.06.2020 (1).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 13:30
|
Договір №2-81 від 11.06.2020.pdf | укладений |
11 червня 2020 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення п.12.4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування, перенос строків |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування, зміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" , перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 та п. 4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |