Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво самопливного каналізаційного колектора по вул.Незалежності, Деражненська в смт.Клевань Рівненської області ( ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Очікувана вартість
2 214 606,00 UAH
UA-2020-04-08-000510-b 7ae94fefc60d4b5c8330c2bc249556ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мокляк

+380673631021 klevanska_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клеванська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04387094
Вебсайт: http://klevanska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 35312, Україна , Рівненська обл., Рівненський район, селище міського типу Клевань, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 20
Контактна особа: Володимир Мокляк
+380673631021
klevanska_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:31
Очікувана вартість: 2 214 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 073,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво самопливного каналізаційного колектора по вул.Незалежності, Деражненська в смт.Клевань Рівненської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань, вул. І Франка,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов'язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт", форми № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати", Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:26
7_4 Розрахунок визначення витрат.docx
08 квітня 2020 10:26
7_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
08 квітня 2020 10:26
7.5 Технічне завдання.docx
08 квітня 2020 10:26
7_6 Проєкт договору.doc
08 квітня 2020 10:26
7_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
08 квітня 2020 10:26
7_Тендерна документація.docx
08 квітня 2020 10:26
7_3 Форма переліку ЛК.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 1 899 996,00
UAH з ПДВ
1 888 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 2 096 131,60
UAH з ПДВ
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 2 145 282,00
UAH з ПДВ
2 145 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ ГАРАНТБУД" 2 207 705,14
UAH з ПДВ
2 150 000,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 20:02
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:00
Клевань.7z

Публічні документи

23 квітня 2020 19:40
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:39
288 Договірна Клевань.imd
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_ДЦ Догов ціна.docx
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_ИВР.docx
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_ЛС1_6-1-1.docx
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_ОПР.docx
23 квітня 2020 19:39
r_288_ДЦ_Т3-10 тран.docx
23 квітня 2020 19:39
r_288_СД_ССР адмін.rtf
23 квітня 2020 19:39
r_288_СД_ССР прибут.docx
23 квітня 2020 19:39
Договірна.pdf
23 квітня 2020 19:39
Локальний кошторис 6-1-1.pdf
23 квітня 2020 19:39
Локальний кошторис 6-1-2.pdf
23 квітня 2020 19:39
об’єктний кошторис.pdf
23 квітня 2020 19:39
Розрахунок.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 19:23
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:56
313.imd
23 квітня 2020 18:48
Зведений кошторис.pdf
23 квітня 2020 18:46
Р-нок адмінвитрат.pdf
23 квітня 2020 18:41
Договірна ціна.pdf
23 квітня 2020 18:40
Договір та графік.pdf
23 квітня 2020 18:40
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 18:37
Лист захисту довілля.pdf
23 квітня 2020 18:36
Копія Статуту.pdf
23 квітня 2020 18:35
Довідка про учасника.pdf
23 квітня 2020 18:23
Оренда обладнання.pdf
23 квітня 2020 18:22
Оренда техніки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ТОВ "БК Домінант"

ТОВ "ІНВЕСТ ГАРАНТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2022 16:59
ДУ 1-1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 16:54
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 11:42
ДУ 3.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 08:26
ДУ2.pdf зміни до договору
21 січня 2022 08:26
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 17:26
Д У1.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 17:25
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:46
Договір 13.05.2020 з додатками.pdf укладений
14 травня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 216 666,67 UAH)