Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
231 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000475-c 47cac30b633242ba8990c635fd3ddad1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвійчук Анжела Іванівна

+380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 37909225
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81
Контактна особа: Матвійчук Анжела Іванівна
+380414258301
korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» двічі було оголошено в системі за номером UA-2020-03-02-000370-b та UA-2020-03-19-000331-a відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код 03210000-6 - Зернові культури та картопля (ЛОТ № 1 - (картопля (врожай 2019 року), картопля (врожай 2020 року); ЛОТ № 2 – картопля насіннєва)), які було двічі відмінено за недостатньою кількістю учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 12:43
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Тендерна документація

08 квітня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 12:24
UA-2020-03-19-000331-a-report-1.pdf
08 квітня 2020 12:24
UA-2020-03-19-000331-a-report.pdf
08 квітня 2020 12:24
UA-2020-03-02-000370-b-report-1.pdf
08 квітня 2020 12:24
UA-2020-03-02-000370-b-report.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Картопля (врожай 2019 року), картопля (врожай 2020 року)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12000 кг
Картопля (врожай 2019 року)
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Дата доставки: 30 червня 2020
6000 кг
Картопля (врожай 2020 року)
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Замовник» здійснює на користь Постачальника оплату за товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 60 банківських днів. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 12:43

Документи

08 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:42
Протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 12:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:42
Протокол про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 10:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 червня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 12:01
додаткова угода.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 11:33
Договір укладений
21 квітня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною ринкових цін.
Номер договору про закупівлю: № 89
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною ринкових цін.
Номер договору про закупівлю: № 89
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 000,00 UAH)