Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи теплопостачання з влаштуванням модульної котельні, благоустрій та капітальний ремонт зовнішніх мереж Красногорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Мар'їнської районної ради Донецької області за адресою: Донецька обл., Мар'їнський район, м. Красногорівка, вул. Центральна, 15» (продовження робіт)
Очікувана вартість
14 285 024,40 UAH
UA-2020-04-08-000475-b 92f79dd3350d4cd796566a9314d43506
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:56
Очікувана вартість: 14 285 024,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428 550,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 120 календарних днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи теплопостачання з влаштуванням модульної котельні, благоустрій та капітальний ремонт зовнішніх мереж Красногорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Мар'їнської районної ради Донецької області за адресою: Донецька обл., Мар'їнський район, м. Красногорівка, вул. Центральна, 15» (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, м. Красногорівка, Мар'їнський район, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс" 14 280 024,40
UAH з ПДВ
14 280 024,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" 14 285 024,40
UAH з ПДВ
14 285 024,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 16:32
Довідки.pdf
26 квітня 2020 12:23
10. Ліцензії.pdf
26 квітня 2020 12:23
9. Довідка банку.pdf
26 квітня 2020 12:23
8. Баланс.pdf
26 квітня 2020 12:23
5.Субпідрядники.pdf
26 квітня 2020 12:23
4.Графік.pdf
26 квітня 2020 12:23
3. Зведена довідка.pdf
26 квітня 2020 12:23
2. Досвід.pdf
26 квітня 2020 12:23
1. Заява-пропозиція.pdf
26 квітня 2020 12:23
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

23 квітня 2020 14:12
Гарантія.rar
23 квітня 2020 14:12
2. Досвід_compressed.pdf
23 квітня 2020 14:12
Установчі.pdf
23 квітня 2020 14:12
10. Ліцензії.pdf
23 квітня 2020 14:12
9. Довідка банку.pdf
23 квітня 2020 14:12
8. Баланс.pdf
23 квітня 2020 14:12
5. Субпідрядники.pdf
23 квітня 2020 14:12
4. Графік.pdf
23 квітня 2020 14:12
3. Зведена довідка.pdf
23 квітня 2020 14:12
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Юг-Сервіс"

ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
Переможець 14 280 024,40
UAH з ПДВ
07 травня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
14 280 024,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 09:37
ДУ 1 від 13.11.2020 дог №34б-20 від 19.05.2020.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 09:35
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:53
договір 34б-20 від 19.05.2020.pdf укладений
20 травня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів робіт та вартості будівельних матеріалів призвело до відповідного зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 34 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 875 657,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 979 276,24 UAH)