Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, код 42140000-2 за ДК 021-2015 (колесо черв'ячне, черв'як)»
Очікувана вартість
459 310,00 UAH
UA-2020-04-08-000424-b 5a4b4b0eb389498cbfbf5f8401286d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:08
Очікувана вартість: 459 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 шт
Колесо черв'ячне, черв'як
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Вифлеємська, 30, (матеріальний склад вагоноремонтного заводу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:10
Додаток 2.docx
08 квітня 2020 10:10
ТД.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 1.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 3.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 4.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 5.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 6.docx
08 квітня 2020 10:10
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000424-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНО - МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36453164
Дата подання: 08 квітня 2020 17:08
Приймання товару.
Прошу вказати в договорі місце приймання товару представниками Покупця на території Постачальника, так як прийняття якості цих деталей (колеса черв'ячного та черв'яка) відбувається методом обкатки на контрольно-обкатному верстаті який може бути тільки в Постачальника який їх виробляє.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:36
Пунктом 5.2 додатку 2 до тендерної документації передбачено зазначення Учасником документу виробника, який буде надано при поставці товару, що буде засвідчувати його якість, а саме: сертифікат якості або паспорт якості, або етикетка, або інший документ. Результати проведення виробничого контролю товару (партії товару), яке проводиться методом обкатки на контрольно-обкатному верстаті повинні бути оформлені документом (протоколом, актом тощо) та засвідчені відповідним відділом технічного контролю. Надання одного із вищезазначених документів разом із іншими товаросупровідними документами буде достатньо. Враховуючи це, вважаємо за недоцільне внесення змін до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000424-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНО - МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36453164
Дата подання: 09 квітня 2020 11:45
Чистота поверхні витків
Чистоту поверхні витків черв'яка та черв'ячного колеса технологічно неможливо виконати Ra 1.6. Повинна бути Ra 2.5.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 16:10
Повідомляємо, що конструкторською документацією на черв’ячну пару редуктора групових перемикачів (ЭКГ-17, ЭКГ-36, ЭКГ-39) експлуатаційного парку вагонів метрополітену, передбачено виконання поверхні витків черв’яка та черв’ячного колеса з шорсткістю 1,6. Зниження характеристик чистоти оброблення поверхонь витків черв’яка та черв’ячного колеса, передбачених конструкторською документацією, може призвести у подальшому до передчасного зношення черв’ячної пари та виходу її з ладу і, як наслідок, негативно виплинути на безпеку перевезення пасажирів. Таким чином, внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000424-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НУЖНЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2980803094
Дата подання: 10 квітня 2020 11:17
Умови оплати
Маємо можливість поставити Товар на умовах оплати: 50% передоплата, інші 50% - протягом 5 (п’яти) банківських днів після повідомлення про готовність Товару до відвантаження. Чи підходять для Вас такі умови?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 16:11
Згідно з вимогами пункту 4.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОЧМАШ-РЕДУКТОР" 410 280,00
UAH з ПДВ
384 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" 414 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД МЕХАНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" 433 920,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 11:01
Дод. 4 п.3 Довідка ст.17.pdf
24 квітня 2020 11:01
Дод. 1 Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОЧМАШ-РЕДУКТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД МЕХАНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОЧМАШ-РЕДУКТОР"
#41619916
Відхилено 384 936,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"
#32983084
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"
#32983084
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:10
335-ВРЗ-20 від 22.05.2020 - ТОВ Е-ЕНЕРДЖИ - звіт про виконання.pdf укладений
15 грудня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:26
335-ВРЗ-20 від 22.05.2020 - ТОВ Е-ЕНЕРДЖИ - ДУ1 від 30.11.2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:21
335-ВРЗ-20 від 22.05.2020 - ТОВ Е-ЕНЕРДЖИ.pdf укладений
22 травня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 11.2, 11.3 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівслі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 390 000,00 грн з ПДВ. Кількість товару після внесення змін - 350 шт.
Номер договору про закупівлю: 335-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 390 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 000,00 UAH)