Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
608 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000011-b 36e3eb67d9ab4a71a8067d6be24eb5ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучків Володимир Степанович

+380677383320 dpkomunalnyk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Комунальник" Комунального підприємства "Комбінат міського господарства"
Код ЄДРПОУ: 32300117
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Контактна особа: Лучків Володимир Степанович
+380677383320
dpkomunalnyk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 03:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 23:59
Початок аукціону: 24 квітня 2020 11:07
Очікувана вартість: 608 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник перераховує Постачальнику оплату в розмірі до 30 % вартості товару в 10- денний термін з моменту поставки товару за адресою Замовника, згідно рахунку, видаткової накладної та акту приймання передачі товару. Джерело фінансування - кошти підприємства.. За наявності бюджетних призначень можливе фінансування за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 30
Поставка товару Остаточні розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 6 місяців з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).Джерело фінансування - кошти підприємства.. За наявності бюджетних призначень можливе фінансування за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 20:25
3-Перелік змін що вносяться.docx
14 квітня 2020 20:25
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Контейнери.doc
14 квітня 2020 20:25
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Контейнери.doc
14 квітня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 03:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 20:25
3-Перелік змін що вносяться.docx
14 квітня 2020 20:25
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Контейнери.doc
08 квітня 2020 03:42
2-ТД-Контейнери.doc
08 квітня 2020 03:38
2-ТД-Контейнери.doc
14 квітня 2020 20:25
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Контейнери.doc
08 квітня 2020 03:42
2-ДОДАТКИ ДО ТД-Контейнери.doc
08 квітня 2020 03:38
2-ДОДАТКИ ДО ТД-Контейнери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності у Додатку № 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 квітня 2020 11:04
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:13
Згідно Додатку № 4 до тендерної документації Замовник планує закупити контейнер який відповідає стандарту EN 840-2, проте, на орієнтовному зображені Замовником розміщено контейнер який відповідає стандарту EN 840-3 (контейнер зі сферичною кришкою). З огляду на зазначене просимо Замовника усунути розбіжності у Додатку № 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З даного приводу повідомляємо, що у таблиці Додатку 4 Тендерної документації чітко описані характеристики контейнера, який плануємо закупити, а саме, відповідає стандарту EN 840-2. Нам потрібні контейнери БЕЗ КРИШКИ, Подане фото - це ОРІЄНТОВНИЙ вигляд, про що ми і зазначили у тендерній документації
Щодо розмірів контейнера
Дата подання: 08 квітня 2020 11:05
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:14
З метою усунення порушень ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі, та з метою усунення дискримінаційних вимог просимо Замовника встановити, що L = 1370 ± 10 мм; B = 1115 мм максимально; H = 1470 мм максимально (висота вказана з кришкою) згідно стандарту EN 840-2
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання наголошуємо, нам потрібні контейнери БЕЗ КРИШКИ. Розміри контейнерів вказано вірно, відповідно до наявної спецтехніки
документи переможця
Дата подання: 09 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 14 квітня 2020 20:24
Доброго дня. Просимо Замовника переглянути вимогу щодо форми надання документів переможця, оскільки у зв'язку з епідемією коронавірусу, довідки МВС та ДФС видаються виключно в електронному вигляді, і якщо їх необхідно надсилати в друкованому вигляді - це може бути лише роздрукована та завірена учасником копія. До того ж, у випадку необхідності нотаріального завіряння - нотаріуси не роблять завіряння електронних копій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З даного приводу замовником затверджено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 574 750,00
UAH з ПДВ
560 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 606 252,00
UAH з ПДВ
563 912,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 598 500,00
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:39
Електронний підпис
29 травня 2020 09:12
Податкова.pdf
29 травня 2020 09:12
Довідки переможця.pdf
29 травня 2020 09:11
Dovidka_20129683260480894510.pdf.p7s
29 травня 2020 09:11
Dovidka_20129683260480894510 (1).pdf
29 травня 2020 09:11
Dovidka_20129680830450131919.pdf (1).p7s
29 травня 2020 09:11
Dovidka_20129680830450131919 (1).pdf
24 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:01
Пiсляцiнова пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 14:46
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:42
24Технiчний паспорт.pdf
23 квітня 2020 14:42
23Сертифікати.pdf
23 квітня 2020 14:42
21Цiнова пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 14:42
19Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:42
18Лист згода 2.pdf
23 квітня 2020 14:42
18Лист згода 1.pdf
23 квітня 2020 14:42
15Витяг ПДВ-1 арк..pdf
23 квітня 2020 14:42
14Загальнi вiдомостi.pdf
23 квітня 2020 14:42
12-13Паспорт підписанта.pdf
23 квітня 2020 14:42
11Довідка статистики.pdf
23 квітня 2020 14:42
10Статут.pdf
23 квітня 2020 14:42
10 опис до статуту.pdf
23 квітня 2020 14:42
9Протокол зміна назви.pdf
23 квітня 2020 14:42
9Протокол 2019.pdf
23 квітня 2020 14:42
9Довiренiсть.pdf
23 квітня 2020 14:42
8Довiдка право пiдпису.pdf
23 квітня 2020 14:42
7Аналогичний договір.pdf
23 квітня 2020 14:42
6Довiдка про досвiд.pdf
23 квітня 2020 14:42
1Довiдка до ст.17..pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 10:48
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:48
Статут з описом.pdf
23 квітня 2020 10:48
РНОК директора.pdf
23 квітня 2020 10:48
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 10:48
Лист-пояснення про ЄП.pdf
23 квітня 2020 10:47
Довідка про досвід.pdf
23 квітня 2020 10:47
Відгук Тростянець.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:22
6. Гарант. лист санкцii.pdf
23 квітня 2020 15:22
29. Щодо строку.pdf
23 квітня 2020 15:21
24. Паспорт.pdf
23 квітня 2020 15:21
23. Iдент. код.pdf
23 квітня 2020 15:21
19.  Витяг з ПДВ..pdf
23 квітня 2020 15:21
18. Копiя Наказу.pdf
23 квітня 2020 15:21
17. Копiя Рiшення.pdf
23 квітня 2020 15:21
16. Проект договору.pdf
23 квітня 2020 15:21
1. Цiнова  пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 15:21
9. Довiдка МТБ.pdf
23 квітня 2020 15:21
8. Технiчна спец..pdf
23 квітня 2020 15:21
25. Серт. ДСТУ  2020 р..pdf
23 квітня 2020 15:21
22. Порiвнял_на таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Переможець 560 500,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 23:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 23:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
560 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:37
Додаткова угода 1 контейнери.pdf зміни до договору
11 червня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:26
Договір укладений
11 червня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпунктом 4 пункту 11.2 Договору передбачено: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Враховуючи той факт, що розгляд тендерної пропозиції ПрАТ “Барський машинобудівний завод” продовжувався, сторони підписали договір пізніше визначеного у тендерній документації терміну поставки контейнерів. Тому Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою продовження терміну поставки товару, без збільшення суми, визначеної в договорі, та домовились викласти в новій редакції наступний пункт Договору: «V. Поставка Товару. 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: протягом 15 днів після підписання договору, але не пізніше 30.06. 2020 р. Обсяги закупівлі та загальна сума договору не змінились.
Номер договору про закупівлю: 10062020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML