Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонери для лазерних принтерів, барабани для принтерів та інші запасні частини до принтерів та машин для друку)
Очікувана вартість
58 020,00 UAH
UA-2020-04-07-003867-b 9e35a8a79d11488b950d28ccb31c3cea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Зозуля-Савіцька

+380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22046132
Вебсайт: http://zt.ukrposhta.com/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, 1
Контактна особа: Ольга Зозуля-Савіцька
+380506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 20:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:17
Очікувана вартість: 58 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


38 найменувань; 1178 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 найменувань
Тонери для лазерних принтерів, барабани для принтерів та інші запасні частини до принтерів та машин для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 20:22
Rishennia UO pro pochatok VT (12).zip
07 квітня 2020 20:22
TD_vutratni_mat_Zhytomyr.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит по тендеру
Дата подання: 11 квітня 2020 15:55
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:44
Чи розглядаєте Ви варіанти закупівлі запасних частин інших торгових марок
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Вимоги щодо предмету закупівлі викладені в Тендерній документації. Також документацією передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Тобто, у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршими ніж визначені в технічних вимогах тендерної документації та є сумісними з вказаними моделями друкувальних пристроїв, запропонований товар буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
запит по тендеру
Дата подання: 11 квітня 2020 15:56
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:44
Чи розглядаєте Ви варіанти закупівлі запасних частин інших торгових марок
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Вимоги щодо предмету закупівлі викладені в Тендерній документації. Також документацією передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Тобто, у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршими ніж визначені в технічних вимогах тендерної документації та є сумісними з вказаними моделями друкувальних пристроїв, запропонований товар буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД" 54 000,00
UAH з ПДВ
52 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 54 888,00
UAH з ПДВ
53 412,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 57 608,82
UAH з ПДВ
57 608,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 13:30
Електронний підпис
01 травня 2020 13:30
Dovidka_20112603760000374611.pdf.p7s
01 травня 2020 13:30
Dovidka_20112603760000374611.pdf
01 травня 2020 13:30
Укрпошта_public_doc.p7s
01 травня 2020 13:30
Укрпошта_doc.pdf
01 травня 2020 13:30
стаття 17.pdf
01 травня 2020 13:30
пропозиція.pdf
22 квітня 2020 21:53
Електронний підпис
22 квітня 2020 21:53
Електронний підпис
22 квітня 2020 21:52
Фінзвітність.PDF
22 квітня 2020 21:52
технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 21:52
стаття 17.pdf
22 квітня 2020 21:52
санкції.pdf
22 квітня 2020 21:52
персональні дані.pdf
22 квітня 2020 21:52
КРС_РішенняВласника.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Опис.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Опис_копія.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Наказ.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Директор_Паспорт.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Директор_ІПН.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Витяг_ПДВ.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Витяг_16_04_2020.pdf
22 квітня 2020 21:52
КРС_Виписка.PDF
22 квітня 2020 21:52
КРС_Виписка_ЄДР.PDF
22 квітня 2020 21:52
Квитанція_1.PDF
22 квітня 2020 21:52
заходи довкілля.pdf
22 квітня 2020 21:52
довідка на підписанта.pdf
22 квітня 2020 21:52
відгук 1704.pdf
22 квітня 2020 21:51
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 16:49
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:42
Витяг ЄДР.pdf
22 квітня 2020 16:42
Статут.pdf
22 квітня 2020 16:42
Витяг з ПДВ.pdf
22 квітня 2020 16:42
Лист-відгук Нафтогаз.pdf
22 квітня 2020 16:42
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"
#43408927
Переможець 52 836,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"
#43408927
52 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 20:13
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 18:55
2020-dod-uhoda KRS Treid doh.424.zip зміни до договору
18 грудня 2020 18:51
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:33
dohovir 424 vid 15052020 KRS Treid -ZhD AT Ukrposhta.zip укладений
15 травня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони, керуючись п.6.4 Розділу 6 «Строк дії Договору» Договору, ч.5 Статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: I. 1.Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток No 1 «Специфікація» до Договору поставки No 424 від 15 травня 2020 року, що є Додатком No1 «Специфікація» до даної Додаткової Угоди та є невід'ємною частиною Договору. II. Викладення Додаток No 1 «Специфікація» до Договору поставки No 424 від 15 травня 2020 року, що є Додатком No1 «Специфікація» до даної Додаткової Угоди в новій редакції не тягне змін інших умов Договору. III. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. IV. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору поставки No 424 від 15 травня 2020 року. V. Дана Додаткова Угода складена українською мовою в 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 63 313,68
UAH (в тому числі ПДВ 10 552,28 UAH)