Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Заводській,187 для розміщення дитячого дошкільного закладу в м. Краматорськ Донецької області» (продовження робіт)
Очікувана вартість
14 866 056,00 UAH
UA-2020-04-07-003850-b 11731a300f2949c0a714d5f2f97e9652
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 11:32
Очікувана вартість: 14 866 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445 981,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 180 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Заводській,187 для розміщення дитячого дошкільного закладу в м. Краматорськ Донецької області» (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84318, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Заводська,187
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будартель СХ 65 13 916 056,00
UAH з ПДВ
13 916 056,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОМ ЛТД" 14 365 411,00
UAH з ПДВ
14 365 411,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 17:18
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:08
Документи з ЕЦП 8-10.rar
22 квітня 2020 17:08
Документи з ЕЦП 6-7.rar
22 квітня 2020 17:08
Документи з ЕЦП 1-5.rar
22 квітня 2020 17:08
10. Лицензії.pdf
22 квітня 2020 17:08
9. Довідка з банку.pdf
22 квітня 2020 17:08
8. Баланс 2018-2019.pdf
22 квітня 2020 17:08
5. Субпідрядники.pdf
22 квітня 2020 17:08
4. Графік.pdf
22 квітня 2020 17:08
3. Зведена довідка.pdf
22 квітня 2020 17:08
2. Досвід.pdf
22 квітня 2020 17:08
1. Заява-пропозиція.pdf
22 квітня 2020 17:08
0. Банківська гарантія.7z

Публічні документи

22 квітня 2020 20:26
Електронний підпис
22 квітня 2020 20:25
10.Ліцензії.pdf
22 квітня 2020 20:25
9.Довідка банку.pdf
22 квітня 2020 20:25
8.Баланс.pdf
22 квітня 2020 20:25
5.Субпідрядники.pdf
22 квітня 2020 20:25
4.Графік.pdf
22 квітня 2020 20:25
3.Зведена довідка.pdf
22 квітня 2020 20:25
2.Досвід.pdf
22 квітня 2020 20:25
1.Заява-пропозиція.pdf
22 квітня 2020 20:25
0.Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будартель СХ 65

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будартель СХ 65
#35420049
Відхилено 13 916 056,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОМ ЛТД"
#36112630
Відхилено 14 365 411,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:24

Документи

28 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:21
Пр-л_№ 10 (488)-Р1.pdf

Документи

28 квітня 2020 17:24
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:23
Пр-л_№ 10 (488)-В.pdf
28 квітня 2020 17:23
Пр-л_№ 10 (488)-Р2.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 квітня 2020 17:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі