Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот-1-лампи газорозрядні ДНАТ і ДРЛ- 70-1000, лампи енергозберігаючі; лот-2-лампи металогалогенні для архітектурної підсвітки лот 3-LED Гриб
Очікувана вартість
865 361,00 UAH
UA-2020-04-07-003550-b 23709839b93a4044be6805458c592c82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Надія Володимирівна

+380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа: Дорош Надія Володимирівна
+380673109851
supply.lvivsvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 17:13
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 17:13
Очікувана вартість: 865 361,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Тендерна документація

17 квітня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:46
Зміни лампи.pdf
17 квітня 2020 17:46
Технічна характеристика ламп зі змінами (2).docx
17 квітня 2020 17:46
Типовий договір поставки на тендер зі змінами.docx
17 квітня 2020 17:46
Документація лампи (1) (3).docx
13 квітня 2020 10:26
scanning_04405.pdf
13 квітня 2020 10:26
лампи зміни.pdf
17 квітня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:46
Зміни лампи.pdf
17 квітня 2020 17:46
Технічна характеристика ламп зі змінами (2).docx
13 квітня 2020 10:41
Технічна характеристика ламп зі змінами (2).docx
13 квітня 2020 10:26
Технічні вимоги лампи (1).docx
07 квітня 2020 17:08
Технічні вимоги лампи.docx
17 квітня 2020 17:46
Типовий договір поставки на тендер зі змінами.docx
13 квітня 2020 10:41
Типовий договір поставки (1) (1).docx
13 квітня 2020 10:26
Технічна характеристика ламп зі змінами.docx
07 квітня 2020 17:08
Типовий договір поставки.docx
17 квітня 2020 17:46
Документація лампи (1) (3).docx
13 квітня 2020 11:02
Документація лампи (1) (3).docx
13 квітня 2020 10:26
Документація лампи (1).docx
07 квітня 2020 17:08
Документація лампи.docx
13 квітня 2020 10:26
scanning_04405.pdf
13 квітня 2020 10:26
лампи зміни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:13
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:28
Замовником не визначені технічні вимоги до ламп. В прикріпленому додатку недостатньо технічних вимог для формування пропозиції
Відповідь: Додрого дня читайте змінену дакументацію від 13.04.2020
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:17
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:29
Якщо замовник завантажить технічні вимоги після закінчення строку на звернення за запитаннями просимо надати можливість задати запитання по технічних вимогах та продовжити строк на подачу запитань до закупівлі що унеможливить корупційну складову та зробить можливою здорову конкуренцію.
Відповідь: Додрого дня читайте змінену дакументацію від 13.04.2020
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:20
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:34
Просимо замовника ознайомитися з тими документами які згідно з законодавства підтверджують якість продукції. Та внести зміни враховуючи чинне законодавство. http://nvppoint.com/uk/sertifikat-vidpovidnosti-abo-deklaratsiya-pro-vidpovidnist-shho-vibrati/
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої «Пропозиції» від 10.04.20, повідомляємо наступне. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». Вимога щодо наявності у Учасника сертифікатів це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якістю та безпечність товару протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що товар, який закуповується замовником, відповідає обов’язковим вимогам норм, документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товару, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виготовлення товару, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
сертифікат якості заводу-виробника.
Дата подання: 10 квітня 2020 11:27
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:45
Замовник вимагає надання сертифікат якості заводу-виробника. В радянському союзі даний документ видавав відділ ОТК на партію продукції чи на виріб. В Європі та Китаї дані документи не використовуються. Чи правильно я розумію що учасник повинен надати сертифікат якості від китайського заводу виробника торгової марки? ЧИ замовнику достатньо обіцянки що даний документ буде надано при постачанні продукції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так як передбачено додатком 4 зі змінами п.2.1. Якість ламп електричних повинна відповідати технічним вимогам та національним стандартам України та повинна бути підтверджена технічними характеристиками (завірена печаткою виробника), сертифікатами відповідності).
Технічні вимоги до закупівлі:
Дата подання: 10 квітня 2020 11:30
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:47
Чому надані окремі технічні вимоги лише для ламп 70-400
Відповідь: читайте оновлену ТД зі змінами від 13.04.2020
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:32
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:52
Вимога: "Параметри Лист завірений печаткою виробника" Кого замовник вважає виробником. Китайський завод що вказаний у декларації чи сертифікаті про відповідність чи будь-яку юридичну особу що має схожу печатку та назву?
Відповідь: Замовник вважає виробником юридичну особу, яка виготовляє даний товар(в даній закупівлі це є лампи)
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:34
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:58
Вимога "Робоча напруга ( В ) 220 __ ± 10 % " Вказана робоча напруга то вимога до пускорегулюючої апаратури оскільки лампи натрієві працюють не від мережі 220. 220 може бути номінальна напруга мережі.
Відповідь: Вказана вимога правильно. Пускорегулююча апаратура не є предметом даної закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:37
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:54
"Світловий потік після 100 годин горіння (лм) Від 6000. " Незрозуміла вимога. Відсутня вимога щодо якої потужності ламп
Відповідь: Читайте ТД зі змінами від 13.04.20 а конкретно додаток №4
Технічні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2020 11:41
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:05
Вимога ". Учасник налає лист – представника(якщо не є виробником, лист від виробника /дилера, офіційного представництва ,представника ,дистриб’бтора тощо/ про співпрацю з Учасником з 2019-2020 роки." Чи достатньо буде сертифіката диллера або дистрибьютора?
Відповідь: Читайте ТД зі змінами від 13.04.2020 додаток 1 зі змінами п.2.7.4. Учасник налає лист – представника(якщо не є виробником, лист від виробника /дилера, офіційного представництва ,представника ,дистриб’бтора тощо/ про співпрацю з Учасником з 2019-2020 роки.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000038 ● 660483805da7429d95db08262ffdd340
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-07-003550-b 07.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник торгів вніс зміни у тендерну документацію і продовжив термін поданння тендерних пропозицій в електроній системі відповідно до с.23 ч.2.

2020-04-27 09:27:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення суми тендерного забезпечення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лампи газорозрядні ДНАТ і ДРЛ- 70-1000(кошти ДКСУ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 773 802,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 738,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23214 UAH

Аукціон

Початок: 27 квітня 2020 14:41
Закінчення: 27 квітня 2020 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8310 шт
лампи газорозрядні ДНАТ і ДРЛ- 70-1000
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79068, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.А.Лінкольна 8
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата протягом 150 банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 150 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД "ЄВРОСВІТЛО" 530 585,40
UAH з ПДВ
530 585,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕБОРН-ІН" 762 819,28
UAH з ПДВ
755 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2020 14:57
Виписка 2.jpg
26 квітня 2020 14:57
Виписка 1.jpg
26 квітня 2020 14:57
Свідоцтво ПДВ 2НОВЕ.pdf
26 квітня 2020 14:57
ПРОТОКОЛ 1 (1).pdf
26 квітня 2020 14:57
Наказ на директора.jpg
26 квітня 2020 14:57
статут.rar
26 квітня 2020 14:57
ISO9001.JPG
26 квітня 2020 14:57
Сертификат HPL ДРЛ-1.pdf
26 квітня 2020 14:57
Сертификат HPS ДНАТ-1.pdf
26 квітня 2020 14:57
Проект дог зі змінами 4.pdf
26 квітня 2020 14:57
Проект дог зі змінами 3.pdf
26 квітня 2020 14:57
Проект дог зі змінами 2.pdf
26 квітня 2020 14:57
Проект дог зі змінами 1.pdf
26 квітня 2020 14:57
Лист включення ПДВ.pdf
26 квітня 2020 14:57
Лист представника 22.jpg
26 квітня 2020 14:57
Довідка довкілля.pdf
26 квітня 2020 14:57
Відгук КОМ.jpg
26 квітня 2020 14:57
накл1 (Ком).jpg
26 квітня 2020 14:57
Дог Ком2 .jpg
26 квітня 2020 14:57
Дог Ком1.jpg
26 квітня 2020 14:57
Відгук ЛКМ.pdf
26 квітня 2020 14:57
Накл ЛКМ.pdf
26 квітня 2020 14:57
Аналог дог ЛКМ.pdf
26 квітня 2020 14:57
Протокол 7.pdf
26 квітня 2020 14:57
Довідка ст 17.pdf
26 квітня 2020 14:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 квітня 2020 14:57
Цінова.pdf
26 квітня 2020 14:57
Тех вимоги зі змінами.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 16:17
Довідка МВС.pdf
07 травня 2020 16:17
ДПІ.jpg
04 травня 2020 15:38
Лист-відгук.pdf
04 травня 2020 15:37
Лист-відгук.pdf
04 травня 2020 15:34
Лист-відгук _1_.pdf
04 травня 2020 15:33
Лист-відгук.pdf
26 квітня 2020 00:19
Лист Співпраці.jpg
26 квітня 2020 00:19
Лист Співпраці.jpg
25 квітня 2020 14:54
тех хар.pdf
25 квітня 2020 14:54
тех хар.pdf
25 квітня 2020 14:27
20324_DKBO_Гарантія.pdf _2_.p7s
25 квітня 2020 14:25
20319_DKBO_Гарантія.pdf _3_.p7s
25 квітня 2020 14:24
20319_DKBO_Гарантія.pdf _3_.p7s
25 квітня 2020 14:13
попередній договір.pdf
25 квітня 2020 14:13
correct_SCAN_20200424_121319933_page-0001.jpg
25 квітня 2020 14:13
correct_SCAN_20200424_121319933_page-0001.jpg
25 квітня 2020 14:13
довідки2.pdf
25 квітня 2020 14:13
довідки2.pdf
25 квітня 2020 14:13
довідки.pdf
25 квітня 2020 14:13
довідки.pdf
25 квітня 2020 14:13
попередній договір.pdf
25 квітня 2020 14:13
цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2020 14:13
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД "ЄВРОСВІТЛО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕБОРН-ІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД "ЄВРОСВІТЛО"
#32261445
Відхилено 530 585,40
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕБОРН-ІН"
#43066363
Переможець 755 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕБОРН-ІН"
#43066363
755 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2020 16:41
звіт про виконання договору укладений
06 червня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 17:28
лампи ду.pdf зміни до договору
25 травня 2020 17:27
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 17:00
Договірр.pdf укладений
22 травня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36
Номер договору про закупівлю: 3/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 754 976,72
UAH (в тому числі ПДВ 125 826,95 UAH)