Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт актової зали (опорядження приміщень) СумДПУ імені А.С.Макаренка
Очікувана вартість
1 341 483,20 UAH
UA-2020-04-07-003509-b a760767073e9499ca5d7b4d2acb554f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Сидоренко

+380953115480 tender@sspu.sumy.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Код ЄДРПОУ: 02125510
Вебсайт: http://www.sspu.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська, 87
Контактна особа: Ярослава Сидоренко
+380953115480
tender@sspu.sumy.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт актової зали (опорядження приміщень) СумДПУ імені А.С.Макаренка межах Договірної ціни та проектно-кошторисної документації; забезпечує необхідну якість Робіт у відповідності до ДБН, ДСТУ, БНіП та інших нормативних документів; здає їх в обумовлені строки Замовнику з передачею всієї виконавчої документації усуває зауваження приймальних комісій та дефекти, допущені з його вини, протягом гарантійного строку експлуатації Об’єкту, а Замовник зобов’язується передати Підряднику фронт робіт,
затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти та оплатити Роботи Характеристика робіт викладена в додатках.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт актової зали (опорядження приміщень) СумДПУ імені А.С.Макаренка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, місто Суми, Роменська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"
#35906730
Переможець 1 341 483,20
UAH
07 квітня 2020 17:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 14:37
Доп.угода від 09.12.20 договір кап.ремонт.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 17:09
Договір № 1035 Капітальний ремонт актової зали.pdf укладений
07 квітня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору та доповнити його пунктом 12.4 наступного змісту: «12.4. Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України Про публічні закупівлі, якщо після укладення цього договору у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого підрядника така закупівля здійснюється шляхом проведення переговорної процедури протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури»
Номер договору про закупівлю: 1035
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML