Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4, А3, папір для факсу, папір ЛПУ)
Очікувана вартість
1 676 474,40 UAH
UA-2020-04-07-003495-b 6886ca952c0c4e6a854dd5bfc559dc98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 14:27
Очікувана вартість: 1 676 474,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 764,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19186 пачка
папір формату А4, А3, папір ЛПУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
432 рулон
папір для факсу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Каховська,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі до 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 (двадцять) банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». Аванс 20 Банківські 50
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30(тридцять) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:58
ТД Папір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 639 434,72
UAH з ПДВ
1 604 717,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 1 661 250,40
UAH з ПДВ
1 622 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 11:30
Електронний підпис
04 травня 2020 11:29
2.rar
30 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:48
документи переможця.rar
24 квітня 2020 16:56
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:56
ЦП 2.pdf
23 квітня 2020 11:35
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:35
Документи частина 2.rar
23 квітня 2020 11:35
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 1 604 717,52
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
1 604 717,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 13:42
Звіт про виконання укладений
02 вересня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 10:06
Повідомлення 3 про внесення змін до Договору.docx зміни до договору
31 березня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:49
Повідомлення про внесення змін до Договору.docx зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 17:33
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
06 серпня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:55
Договір укладений
18 травня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 330520
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 330520
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 330520
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 025 283,12
UAH (в тому числі ПДВ 170 880,52 UAH)