Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
4 405,00 UAH
UA-2020-04-07-003401-b ● 71678628d39b4eceaaa801d39b399a91
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Жовтоводської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03192313 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води,, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Наталія Скибіна +380662336472 1217utszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 4 405,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
557 штуки
Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті води, вул.Першотравнева,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2020
—
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 16:42 |
Документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-003401-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАМРАДОН", Код ЄДРПОУ:41695194
Дата подання: 15 квітня 2020 21:19
Неправомірна дискваліфікація
Рішенням Замовника нашу пропозицію було дискваліфіковано з наступних причин:
1. Копія Витягу з ЄДР надана за 2018 рік, замість 2019.
2. У складі пропозиції відсутні висновки Держсанепідекспертизи.
3. Учасник оновив/дозавантажив документи після акукціону.
Пояснюємо:
1. Інформація з ЄДРПОУ є відкритою і доступною для кожного 24 години на добу. При наявності сумнівів щодо існування та підстав для діяльності Учасника, Замовник може за 1 хвилину перевірити стан Учасника в ЄДР. Тому таку причину вважаємо вкрай несуттєвою для дискваліфікації.
2. Продукція, яка є предметом закупвлі, не підлягає обов'язковій сертифікації. Лист з посиланням на законодавчі акти, що регламентують це був наданий разом з пропозицією.
3. Документ, про який йдеться, був відкорегований та оновлений. Наявність вчасно завантаженої попередньої версії можна продивится на ел.майданчику.
Вважаючи на несуттєвість вказаних невідповідностей, які жодним чином не впливають ані на здатність Учасника якісно та своєчасно виконати договірвні обов'язки, ані на прозорість процедури закупівлі, просимо скасувати рішення про дискваліфікацію.
Ти більше, що пропозиція наступного учасника буде коштувати бюджету на 20% дорожче.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
1. Копія Витягу з ЄДР надана за 2018 рік, замість 2019.
2. У складі пропозиції відсутні висновки Держсанепідекспертизи.
3. Учасник оновив/дозавантажив документи після акукціону.
Пояснюємо:
1. Інформація з ЄДРПОУ є відкритою і доступною для кожного 24 години на добу. При наявності сумнівів щодо існування та підстав для діяльності Учасника, Замовник може за 1 хвилину перевірити стан Учасника в ЄДР. Тому таку причину вважаємо вкрай несуттєвою для дискваліфікації.
2. Продукція, яка є предметом закупвлі, не підлягає обов'язковій сертифікації. Лист з посиланням на законодавчі акти, що регламентують це був наданий разом з пропозицією.
3. Документ, про який йдеться, був відкорегований та оновлений. Наявність вчасно завантаженої попередньої версії можна продивится на ел.майданчику.
Вважаючи на несуттєвість вказаних невідповідностей, які жодним чином не впливають ані на здатність Учасника якісно та своєчасно виконати договірвні обов'язки, ані на прозорість процедури закупівлі, просимо скасувати рішення про дискваліфікацію.
Ти більше, що пропозиція наступного учасника буде коштувати бюджету на 20% дорожче.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 14:00
Шановний учаснику. Ваша вимога щодо неправомірності дискваліфікації детально проаналізована та прийнята до уваги по пунктам 1,3. Стосовно п.2 вимоги: за умовами оголошення необхідно надати "Підтвердженням якості товару, що продається Продавцем, є сертифікат - Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 (крім товарів, що не підлягають обов’язковій сертифікації – лист Мінекономрозвитку від 05.08.2015 р. № 2013-12/25777-09)". Дійсно ця група товарів не підлягає сертифікації, тому такий документ від Вас не вимагався.
Згідно наступного пункту оголошення потрібно було надати висновки (не сертифікат) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які дійсно є в наявності для такої групи товарів. На жаль, жодного такого висновку вами не було надано у складі пропозиції. З цієї причини ми змушені відхилити вашу вимогу.
Згідно наступного пункту оголошення потрібно було надати висновки (не сертифікат) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які дійсно є в наявності для такої групи товарів. На жаль, жодного такого висновку вами не було надано у складі пропозиції. З цієї причини ми змушені відхилити вашу вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА" |
3 519,00
UAH з ПДВ
|
2 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМРАДОН" |
4 146,00
UAH з ПДВ
|
2 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
4 015,44
UAH з ПДВ
|
3 241,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
3 745,44
UAH з ПДВ
|
3 283,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 604,00
UAH з ПДВ
|
3 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
4 022,16
UAH з ПДВ
|
4 022,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
4 288,14
UAH з ПДВ
|
4 288,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА" #3110311226 |
Відхилено |
2 789,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 11:39
|
ТОВ "КАМРАДОН" #41695194 |
Відхилено |
2 790,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:12
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
3 241,78
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 09:27
|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
3 283,62
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 13:53
|
дог ТОВ ТК ЮЛіС.PDF | укладений |
24 квітня 2020 11:56
|