Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60240 Протез серцевого аортального клапана двостулковий, 47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 46535 Лікарсько-елюючий стеноз коронарної артерії
60240 Aortic bi-leaflet mechanical heart valve prosthesis, 47266 Single-chamber implantable pacemaker, fixed-rate/demand, 46535 Drug-eluting coronary artery stent
60240 Aortic bi-leaflet mechanical heart valve prosthesis, 47266 Single-chamber implantable pacemaker, fixed-rate/demand, 46535 Drug-eluting coronary artery stent
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2020-04-07-003297-b ● d6ae5bbcc44b444dba9447298b4d3988
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Вебсайт: | http://dozoda.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Марія Мартинюк +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Марія Мартинюк +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 33769381 |
Contact point: |
Mariia Martyniuk +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Марія Мартинюк +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 900 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 07 квітня 2020 16:30 |
Enquiries until: | 12 травня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 900 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Тендерна документація
14 травня 2020 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 19:37 |
ТД ПВТ - 42_20 зміни.docx | |
14 травня 2020 19:37 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 42_20.docx | |
14 травня 2020 19:37 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx |
14 травня 2020 19:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 травня 2020 19:37 |
ТД ПВТ - 42_20 зміни.docx
|
||||||||||||
14 травня 2020 19:37 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 42_20.docx
|
||||||||||||
14 травня 2020 19:37 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-003297-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Елестім-У", Код ЄДРПОУ:30368833
Дата подання: 15 квітня 2020 13:28
Зауваження до Специфічних вимог, Додаток 3 Тендерної документації
Звертаємо вашу увагу, що у Специфічних вимогах (Додаток 3 Тендерної документації, ЛОТ 2 Електрокардіостимулятор однокамерний) замовник встановив сукупність медико-технічних вимог, які відповідають тільки одному виробнику.
В оголошених торгах, замовник встановлює додаткові вимоги щодо якості предмета закупівлі, які ґрунтуються на досвіді застосування цих виробів окремими лікарями та медичними закладами, що порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» про принципи здійснення закупівель:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
В оголошених торгах, замовник встановлює додаткові вимоги щодо якості предмета закупівлі, які ґрунтуються на досвіді застосування цих виробів окремими лікарями та медичними закладами, що порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» про принципи здійснення закупівель:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 18:06
Доброго дня. Наразі буде внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-07-003297-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Код ЄДРПОУ:40447429
Дата подання: 27 квітня 2020 20:24
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (60240 Протез серцевого аортального клапана двостулковий, 47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 46535 Лікарсько-елюючий стеноз коронарної артерії), по Лоту 3 – «Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин», ID: UA-2020-04-07-003297-b нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: медико-технічні характеристики предмету закупівлі зформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними вимогами та принципами проведення державних закупівель, а саме: ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Медико-технічні вимоги, що висунуті Вами до предмету закупівлі по Лоту 3 складені у такий спосіб, що повністю унеможливлює будь-яку конкуренцію, а саме: прописані для наперед відомого кола учасників торгів і тим самим обмежує можливість участі у цій закупівлі інших компаній. Маємо підозри, що Замовник свідомо та умисно вказує детальні вимоги до товару, чим обмежує конкуренцію серед учасників та забезпечує перемогу учасників, які пропонують продукцію, заздалегідь визначених виробників.
До того ж, такі вимоги виключають з участі в закупівлі стенти таких світових виробників як: Medtronic Inc, Terumo, Abbott, Boston Scientific, B.Braun, Balton, Cordis та інші.
Також, відповідно до 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надавати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов’язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу.
Отже, технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства.
Для усунення дискримінаційних вимог просимо:
1. Привести медико-технічні вимоги предмету закупівлі до норм чинного законодавства України, шляхом внесення змін до медико-технічних вимог Лоту 3.
У випадку відмови та не приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними вимогами та принципами проведення державних закупівель, а саме: ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Медико-технічні вимоги, що висунуті Вами до предмету закупівлі по Лоту 3 складені у такий спосіб, що повністю унеможливлює будь-яку конкуренцію, а саме: прописані для наперед відомого кола учасників торгів і тим самим обмежує можливість участі у цій закупівлі інших компаній. Маємо підозри, що Замовник свідомо та умисно вказує детальні вимоги до товару, чим обмежує конкуренцію серед учасників та забезпечує перемогу учасників, які пропонують продукцію, заздалегідь визначених виробників.
До того ж, такі вимоги виключають з участі в закупівлі стенти таких світових виробників як: Medtronic Inc, Terumo, Abbott, Boston Scientific, B.Braun, Balton, Cordis та інші.
Також, відповідно до 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надавати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов’язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу.
Отже, технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства.
Для усунення дискримінаційних вимог просимо:
1. Привести медико-технічні вимоги предмету закупівлі до норм чинного законодавства України, шляхом внесення змін до медико-технічних вимог Лоту 3.
У випадку відмови та не приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:12
Відповідь надана безпосереднім замовником медичних виробів КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» (лист № 368/11-20 від 28.04.2020 року (вх. № 3751/0/28-20 від 28.04.2020)): "ознайомившись із поданою вимогою щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України, повідомляє наступне: при підготовці медико-технічних вимог до цієї закупівлі було проведено моніторинг ринку на наявність Стент-системи коронарної з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин з показниками, що максимально відповідають потребам закладів охорони здоров’я Дніпропетровської області. За його результатами було встановлено наявність щонайменше двох виробників на ринку вказаної продукції з показниками, описаними у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Таким чином, тендерна документація та сукупність зазначених у ній вимог не є дискримінаційною. Наші Специфічні вимоги є обґрунтованими та не підлягають змінам.".
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Клапан серця механічний двостулковий для протезування аортального клапану |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 203 750,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 407,50 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36112 UAH |
Title: Lot 1 - Aortic bi-leaflet mechanical heart valve prosthesis
Current status: Complete
Estimated total value: 1 203 750,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 407,50 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 26 червня 2020 13:25
Auction planned date: 26 червня 2020 13:25
Закінчення: 26 червня 2020 13:52
Позиції
40 шт
Лот 1 – Клапан серця механічний двостулковий для протезування аортального клапану
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 60240 — Протез серцевого аортального клапана двостулковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров'я Дніпропетровської області
Дата доставки:
24 грудня 2020
Lot 1 - Aortic bi-leaflet mechanical heart valve prosthesis
CPV: 33180000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 100% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2020
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ЄВРОМЕДТЕХНІКА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФЛАУЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАУЕР" |
1 185 560,00
UAH з ПДВ
|
778 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЄВРОМЕДТЕХНІКА |
800 360,00
UAH з ПДВ
|
800 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" |
1 181 280,00
UAH з ПДВ
|
1 181 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАУЕР" #32304724 |
Переможець |
778 960,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 17:56
|
Договір 34_2020-42.pdf | укладений |
17 липня 2020 17:53
|