Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 902 580,00 UAH
UA-2020-04-07-002886-b ● b11a17db5c464df1b60ef26e3544cd5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 15:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 15:43 |
Початок аукціону: | 19 травня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 3 902 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2020 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2020 11:34 |
перелік змін.docx | |
04 травня 2020 11:34 |
оголошення ДП зі змінами.doc | |
04 травня 2020 11:34 |
тех хар-ки зі змінами.docx | |
04 травня 2020 11:34 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc | |
07 квітня 2020 15:39 |
проект договору.docx |
04 травня 2020 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2020 11:34 |
перелік змін.docx
|
|||
04 травня 2020 11:34 |
оголошення ДП зі змінами.doc
|
|||
04 травня 2020 11:34 |
тех хар-ки зі змінами.docx
|
|||
04 травня 2020 11:34 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
|
|||
07 квітня 2020 15:39 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 08 квітня 2020 08:56
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:09
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі?
3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору?
4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
требования под ЗОГ
Дата подання: 24 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 28 квітня 2020 08:52
Добрый день! Почему при закупке топлива для участка расположенного по ул.Складская, 13 Вы требуте растояние не больше 1км, а для участка по ул.Южное шоссе, 13, расстояние не больше 3км?
В чем отличие этих участков одного от другого?
Для того, чтобы у ЗОГ по ул.Складской, 13 было преимущество перед остальными сетями, которые расположены на растоянии всего 1,5км?
Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Складская, 13?
Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Южное шоссе, 13?
По данному тендеру подписан договор с ЗОГ на поставку смарткарт https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-24-000133-b. Подскажите на какой заправке Вы заправляете свой автотранспорт по смарткартам, полученным по этому договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
Щодо кількості автотранспорта який розміщений за адресою вул. Складська, 13 та за адресою вул. Південе шосе, 13 повідомляємо, що дане запитання не стосується безпосередньо ДАНОЇ закупівлі, в зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний надавати таку інформацію
Щодо договору укладеного за результатами проведеної закупівлі (ідентифікатор UA-2020-02-24-000133-b) між підприємством «Запоріжелектротранс» та ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» повідомляємо, що згідно умов укладеного договору Замовник має право здійснювати заправку автотранспорту на будь-якій АЗС з переліку АЗС викладеного у додатку № 2 до Договору.
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
Щодо кількості автотранспорта який розміщений за адресою вул. Складська, 13 та за адресою вул. Південе шосе, 13 повідомляємо, що дане запитання не стосується безпосередньо ДАНОЇ закупівлі, в зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний надавати таку інформацію
Щодо договору укладеного за результатами проведеної закупівлі (ідентифікатор UA-2020-02-24-000133-b) між підприємством «Запоріжелектротранс» та ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» повідомляємо, що згідно умов укладеного договору Замовник має право здійснювати заправку автотранспорту на будь-якій АЗС з переліку АЗС викладеного у додатку № 2 до Договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
2 916 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 15:50
|
звіт про виконання договору 226.jpg | укладений |
09 березня 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:15
|
доп 9 до дог 226.jpg | зміни до договору |
05 березня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:45
|
доп угода 8.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:40
|
доп угода 7.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:07
|
доп 6 до дог 226.jpg | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 09:02
|
доп угода 5.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2020 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 16:15
|
доп угода 4.jpg | зміни до договору |
04 грудня 2020 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 09:35
|
доп угода 3.jpg | зміни до договору |
25 листопада 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 08:37
|
доп угода 2.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2020 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 13:38
|
доп 1 дог 226.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 11:26
|
Договір 226.pdf | укладений |
09 червня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків в зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |