Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5 - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ)
Очікувана вартість
243 000,00 UAH
UA-2020-04-07-002830-b 18914cf3b5ac47cda3cbc4a864f0d182
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степан Бедевельський

+380963486218 vasdmtr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕРЕСНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25436721
Місцезнаходження: 90540, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Нересниця, вул. Грушевського, буд. 80
Контактна особа: Степан Бедевельський
+380963486218
vasdmtr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:47
Очікувана вартість: 243 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 4,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71470 кіловат
ДК 021:2015: 09310000-5 - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90540, Україна, Закарпатська область, Нересниця, Грушевського, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:32
Додаток 2.docx
07 квітня 2020 15:32
Додаток 1.docx
07 квітня 2020 15:32
Додаток 3.docx
07 квітня 2020 15:32
Додаток 4.docx
07 квітня 2020 15:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

торгова зона
Дата подання: 08 квітня 2020 14:01
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:53
Шановний замовнику, просимо надати відповідь, до якої торгової зони, Бурштиновий енергоострів або ОЕС України відносяться ваші об'єкти споживання?
Відповідь: Доброго дня! Бурштиновий енергоострів
формування ціни
Дата подання: 08 квітня 2020 14:02
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:39
Шановний замовнику, просимо надати відповідь, чи враховувати при формуванні ціни послуги з розподілу?
Відповідь: Доброго дня! Ціна повинна включати постачання електричної енергії та її розподіл.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-002830-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут", Код ЄДРПОУ:41999833
Дата подання: 05 травня 2020 08:31
Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозицій учасників.
Відповідно до пункт 5 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції що діяла на момент оголошення процедури закупівлі (далі по тексту – закон № 922-VIII) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. (ч. 1 стаття 32).
Частиною першою статті 3 вказаного Закону №922-VIII передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 4 частини першої ст. 30 Закону №922-VIII передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Щодо довідки, що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів.
Відповідно до п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Тячів Закарпатської області (із зазначенням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та/або через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу (подається у наступному вигляді: сканований оригінал).
Відповідно до п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, у разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.

На виконання умов Тендерної документації ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надало довідку № 120/40 від 08.04.2020р. про організацію точки контакту в м. Харків, Харківської області, що суперечить п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, так в ній стоїть вимога про наявність центру обслуговування клієнтів, представництва тощо в м. Тячів Закарпатської області. Учасник не надав детальної інформації з посиланням на нормативні акти про причини відсутності представництва в указаному Замовником регіоні.

Щодо довідки про наявність у учасника кол–центру.
Відповідно до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018р. № 373, електропостачальник має забезпечити наявність єдиного багатоканального номера телефону кол-центру електропостачальника для стаціонарних та мобільних телефонів та у разі необхідності альтернативних номерів, що забезпечують зручність дзвінків до кол-центру, та електронної скриньки для прийому електронних повідомлень до кол-центру.

Всупереч п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" не надало довідки (у довільній формі) про наявність в учасника кол–центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП. В довідці № 120/40 від 08.04.2020р. про організацію точки контакту зазначено телефон точки контакту, проте з даного документа не зрозуміло чи є даний номер телефону – телефоном кол-центру, який відповідає Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018р. № 373.

Щодо реквізитів вихідної документації наданої учасником.
Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. № 1000/5, встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Відповідно до п.п. 11 п. 1 Розділу II "Документування управлінської інформації", оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України "Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003", затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07 квітня 2003 року № 55.

Всупереч, вищевказаним нормативним актам, довідки видані ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" мають єдиний реєстраційний номер, хоча відрізняються за змістом і видом.
Реєстраційний номер документа - №120/28 від 08.04.2020 р.: довідка про дотримання санкційного законодавства, довідка про можливість надання безоплатного та безперешкодного доступу до інформації. Реєстраційний номер документа - №120/21 від 08.04.2020 р.: довідка про наявність веб-сайту, лист-пояснення про ненадання довідки. Реєстраційний номер документа - № 120/20 від 08.04.2020р.: довідка про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків, лист-згода на обробку персональних даних.

Таке грубе порушення правил діловодства, не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою, оскільки свідчить про порушення нормативно-правових актів України, які є обов'язкові для підприємств усіх форм власності.

Щодо погодження процедури внесення змін в договорі постачання електричної енергії.
В п. 4 Результати торгів та укладення договору про закупівлю Тендерної документації, затверджено істоті умови договору, що повинні бути включені в проект, а також процедуру зміни умов договору про постачання електричної енергій споживачу, підписання додаткової угоди і перелік необхідних документів для внесення змін в основний договір на постачання. Проте, з документів долучених до тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" не зрозуміло, чи учасник погоджує дані умови і процедуру, і зобов'язується її дотримуватися.

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Щодо повноважень наданих представнику учасника здійснювати правочин щодо предмета закупівлі.
Відповідно до статті 8 Статуту ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", затвердженого рішенням від 25.01.19р. № 25/01, до виключної компетенції Загальних зборів ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» належить в т. ч. надання згоди на вчинення значних правочинів та правочинів, щодо яких є заінтересованість.
Значні правочини – це правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 % від вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу (ч. 2 ст. 44 Закону «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII)
Правочин — дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи багатосторонніми (договори) (ст. 202 ЦКУ). При цьому поняття правочину є ширшим від поняття «договір».
Вартість чистих активів визначається шляхом вирахування із суми активів суми зобов’язань товариства. До розрахунку активів включаються всі статті активу Балансу. У розрахунку зобов’язань беруть участь усі зобов’язання, відображені в розділах пасиву Балансу. Таким чином, вартість чистих активів відповідає підсумку I розділу пасиву «Власний капітал» (ряд. 1495). Відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV, фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією і не належить до інформації з обмеженим доступом, окрім випадків, передбачених законом.
Таким, чином ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", для підтвердження повноважень директора діяти в інтересах Товариства без окремого рішення Загальних зборів, повинно було надати Фінансовий звіт товариства за 2019 рік або Протокол загальних зборів учасників про вчинення правочинів, що лежать за межами повноважень директора.
Наявність відомостей про особу директора (Кравця Олександра Володимировича) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України (адреса веб-сайту: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) і відсутність відомостей в ньому, про обмеження щодо здійснення правочинів, не може трактуватися як доказ відсутності таких обмежень.
Крім того, в Тендерній пропозиції учасника надана довідка про уповноважену особу № ЗАК-028/03 видана Директором комерційним Закарпатського регіону і датована 27.03.2020р., тоді як тендер оголошено 07.04.2020 року. А отже вказаний документ не може мати ніякого відношення до оголошеного тендеру (ідентифікаційний номер UA-2020-04-07-002830-b).
Також, вищевказана довідка не може бути підтвердженням наявності необхідного обсягу повноважень у Директора ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", так як не містить посилання на протоколи загальних зборів та/або нормативно-правові акти України, що підтверджують інформацію викладену у довідці.
Отже, ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" не надав документів, що б підтверджували повноваження директора Кравця Олександра Володимировича відносно підписання договору про постачання електричної енергії і делегування указаних повноважень/видачу довіреності на Феделещака Миколу Михайловича.

Щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На вимогу п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації в пропозиції учасника наданий Гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмета закупівлі № ЗАК-034/03 датований 27.03.2020 роком. Даний документ не може братися до уваги замовником, оскільки був виданий до оголошення тендеру 07.04.2020 р. і не може бути гарантією щодо дотримання технічних вимог до предмета закупівлі в процесі виконання договору про постачання електричної енергії Замовнику.
Щодо довідки, що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів.
Відповідно до п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Тячів Закарпатської області (із зазначенням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та/або через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу (подається у наступному вигляді: сканований оригінал).
Відповідно до п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, у разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.

На виконання умов Тендерної документації ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" надало довідку № ЗАК-047/04 від 23.04.2020р. про можливість отримання платіжних документів безоплатно в відділені "Нової пошти", що суперечить п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, так в ній стоїть вимога про наявність центру обслуговування клієнтів, представництва тощо в м. Тячів Закарпатської області. Учасник не надав детальної інформації з посиланням на нормативні акти про причини відсутності представництва в указаному Замовником регіоні. Так як в законодавстві України відсутні будь-які обмеження щодо можливості відкриття відокремленого підрозділу (центру обслуговування клієнтів, представництва тощо) в указаному регіоні, учасник не відповідає вимогам встановленим Тендерною документацією.

Щодо погодження процедури внесення змін в договорі постачання електричної енергії.
В п. 4 Результати торгів та укладення договору про закупівлю Тендерної документації, затверджено істоті умови договору, що повинні бути включені в проект, а також процедуру зміни умов договору про постачання електричної енергій споживачу, підписання додаткової угоди і перелік необхідних документів для внесення змін в основний договір на постачання. Проте, з документів долучених до тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" не зрозуміло, чи учасник погоджує дані умови і процедуру, і зобов'язується її дотримуватися.
Враховуючи вищесказане, ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" і ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" з підстав невідповідності тендерній документації.
У разі якщо Замовником не будуть враховані зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні результатів вказаного тендеру в Антимонопольний комітет України та/або до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 15:44
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимога у публічних закупівля –це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника невлаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Згідно із ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Однак, Замовник не розглядав тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Закарпаттяенергозбут» а тому в даному випадку Учасник не має законодавчих підстав для звернення до Замовника із вимогою, щодо усунення порушень та невідповідності пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД».

Проте, надаємо пояснення стосовно Ваших зауважень:
Щодо довідки, яка засвідчує можливість надання Замовнику платіжних документів, зазначаємо:
Відповідно до умов тендерної документації Учасники, а саме, п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Тячів Закарпатської області (із зазначенням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та/або через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу (подається у наступному вигляді: сканований оригінал).
Отже, як можливо встановити з наведеної вимоги, на виконання п. 6 Тендерної документації, Учасник має надати :
Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо, або

Довідку(у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатночерез персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу
Так, Замовником висунуто чітку вимогу: підтвердити можливість надання замовнику платіжних документів.
Натомість, ви зазначаєте, що вимогою зазначеного пункту є – наявність центру обслуговування клієнтів, представництва у м. Тячів Закарпатської області, чим обґрунтовує невідповідність пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», оскільки останній не надав підтвердження наявності такого представництва. Такий висновок є помилковим, необ’єктивним та таким, що не відповідає дійсності.
ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» було надано довідку № 120/27 від 20.03.2020 року(файл – «Довідка щодо надання платіж. докум..pdf»), якою Учасник-переможець підтвердим можливість надання замовнику платіжних документів, чим у повній мірі задовольнив вимоги тендерної документації Замовника.
Пунктом 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,встановлено «та/або», що обумовлює надання довідки на вибір: або через центр обслуговування, або через персональну сторінку. Учасник надавши довідку № 120/27, виконав вимоги тендерної документації.
Зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», є безпідставними ,та такими, що не впливають на зміст пропозиції Учасника.Зазначені невідповідності не є порушенням умов тендерної документації та ніяким чином не можуть вплинути на якість продукції, що пропонує Учасник.
Вимоги вищезазначеного пункту тендерної документації Учасник виконав у повній мірі.

Щодо довідки, про наявність у Учасника кол-центру, зазначаємо:
Відповідно до умов тендерної документації Учасник має надати довідку (у довільній формі) про наявність у учасника кол – центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП.
У складі Тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» міститься довідка № 120/40 від 20.03.2020, якою Замовника проінформовано про наявність єдиного багатоканального номера телефону електропостачальника для стаціонарних та мобільних телефонів, що за своїм характером й є кол-центром.
Не дивлячись на відсутність прямої вказівки, що інформація стосується «кол-центрів», Замовник встановим для себе всі необхідні дані та відповідність Учасника-переможця умовам Тендерної документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Тендерною документацією встановлений перелік формальних помилок, тобто механічних та інших помилок, допущених учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Зокрема, до формальної помилки слід віднести - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Так, зміст довідки № 120/40 від 20.03.2020 – повністю відповідає вимогам документації та відображає необхідні дані про шляхи контакту, що за своєю природою відповідає поняттю – «кол-центр».
ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у повній мірі задовольнив вимоги тендерної документації Замовника.
Щодо реквізитів вихідної документації, наданої Учасником, зазначаємо:
Першочергово зазначаємо, що окремої вимоги, щодо реквізитів вихідної документації Учасника, - Тендерна пропозиція – не містить.Враховуючи, що рішення про відхилення тендерної пропозиції має ґрунтуватися на її невідповідності таким вимогам, які були прямо встановлені тендерною документацією(Закон України «Про публічні закупівлі»), наведені підстави не можуть бути визнані як достатні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД».
Крім того, відповідно до Закону Замовник відхиляє тендернупропозицію в разі якщо, зокрема, переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Необхідність особливих реквізитів вихідної документації Учасника не передбачено статтею 17 Закону.
Відповідно до статті Закону тендерна пропозиція подається в електронномувигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицієюподається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремимиполями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановленнязамовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендернійдокументації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником утендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасникакваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній описпредмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Так, ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» - учасник-переможець надав належним чином оформлені документи, які повністю відповідають вимогам Тендерної документації.
Більше того, кожен документ, що міститься у складі Тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» зареєстровано окремим номером та, відповідно до зазначених дат, створено на виконання положень Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Вимога ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» є не обґрунтованою та безпідставною, та не підлягає задоволенню як частково так і у повній мірі, а рішення Замовника є цілком законним.

Документи

08 травня 2020 15:44
на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-07-002830-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут", Код ЄДРПОУ:41999833
Дата подання: 14 травня 2020 10:27
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення Переможця закупівлі
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922-VIII), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною першою статті 3 вказаного Закону №922-VIII передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскаржуваним рішенням Замовник, порушивши пункт 4 частини першої ст. 30 Закону, протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Детальніше зазначено у СКАРЗІ. Просимо Зобов'язати КНП "НЕРЕСНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" та зобов'язати Замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:55

Документи подані скаржником

13 травня 2020 19:56
СКАРГА.pdf
14 травня 2020 10:25
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи подані замовником

27 травня 2020 18:34
лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 242 283,30
UAH з ПДВ
222 271,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 232 992,20
UAH з ПДВ
222 992,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" 241 664,08
UAH з ПДВ
241 664,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 13:56
Електронний підпис
06 травня 2020 13:56
Документи переможця.pdf
27 квітня 2020 13:42
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:21
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:21
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 12:21
Статут ориг.pdf
08 квітня 2020 12:21
Проект договору 1.pdf
08 квітня 2020 12:21
Наказ про призначення.pdf
08 квітня 2020 12:21
Довідка щодо санкцій.pdf
08 квітня 2020 12:21
Довідка щодо Закону.pdf
08 квітня 2020 12:21
Довідка про веб- сайт.pdf
08 квітня 2020 12:21
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
08 квітня 2020 12:21
Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 квітня 2020 12:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 квітня 2020 12:21
Витяг ЄДР 20.03.20.pdf
08 квітня 2020 12:21
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 12:33
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:29
16_Проект договору.pdf
23 квітня 2020 12:29
13_Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 12:29
12_ІПН Феделещака М.М..pdf
23 квітня 2020 12:29
05_Статут ЕТГ.pdf
23 квітня 2020 12:29
03_Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 12:29
01_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:03
Статут + опис.pdf
13 квітня 2020 13:03
проект договору.pdf
13 квітня 2020 13:03
Технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 13:03
Довідки.pdf
13 квітня 2020 13:03
паспорт Петро Н.Ф..pdf
13 квітня 2020 13:02
Довідка ст.17.pdf
13 квітня 2020 13:02
Виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2020 13:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 222 271,70
UAH з ПДВ
04 травня 2020 21:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 21:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
222 271,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:17
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:39
Дод.№8.pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:15
Дод.угода №7.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:07
Дод.угода №6.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:04
Дод.угода №6(1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:05
Дод.угода №5 (1) 30.11.20р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:04
Дод.угода №5 (2) 30.11.20р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:59
Дод.угода №4 (1) 27.11.20р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:57
Дод.угода №4 (2) 27.11.20р..pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 11:04
Лист ТзОВ.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
Довідка ХТПП (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
Довідка ХТПП (2).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
ДОД.№3 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
ДОД.№3 (2).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 13:15
Дод.угода №2.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:14
Супровідні документі ДУ2 розподіл.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 13:10
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:08
Комерційна пропозиція.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:08
Повідомлення.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:08
Постанова регулятора.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 21:31
договір.pdf укладений
15 червня 2020 21:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни електричноїенергії
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни електричноїенергії
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни на електроенергію. Згідно результатів дослідження Харківською торговою-промисловою палатою.За висновком експерта Маршавіна І.В.
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість електричної енергії визначено в обсязі 65664,536 кВт.год. Ціна за 1кВт.год.-3,4516 грн.з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість електричної енергії визначено в обсязі 64882,545 кВт.год. Ціна за 1 кВт.год.становить 3,538636 грн.з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору №255/20-ЕЛ від 15.06.2020р.
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі нга початку наступного року,в обсязі,що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в початковому договорі.
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена,що не перевищує 20 відсотків від суми договору
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 255/20-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML