Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-04-07-002456-b ● 87f78fef81324e9fa1be8139bcb044d1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985127 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
Контактна особа: |
Елена Леонидовна Белокриницкая +380949107834 2dgkb6prz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
згідно запиту
Тендерна документація
09 квітня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc | |
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc | |
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc |
09 квітня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc
|
||||||
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc
|
||||||
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-002456-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 09 квітня 2020 10:09
Вогнепальна автоматична зброя та владні повноваження
Шановний Замовник! В Тендерній документації прописані вимоги до Учасника: «групи реагування у складі не менш 2-х працівників , які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї), забезпечені спеціальними засобами та засобами особистого захисту та застосування владних функцій щодо правопорушників». Вважаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного: (((1)))АВТОМАТИЧНА ВОГНЕПАЛЬНА ЗБРОЯ. Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони. Охоронники відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» застосовують заходи фізичного впливу, а не владні функції, оскільки охоронники не наділені владними повноваженнями, і не здійснює владні управлінські функції відповідно до законодавства. А ось поліція може. Таким чином, Вимагаємо вимогу: в контексті «…які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї), забезпечені спеціальними засобами та засобами особистого захисту та застосування владних функцій щодо правопорушників» – ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що не відповідає актам чинного законодавства. З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 16:01
Замовником внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2020-04-07-002456-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 09 квітня 2020 10:22
Меморандум з поліцією
Шановний Замовнику, в тендерній документації (надалі - ТД), міститься вимога надати копію меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС". Ми розуміємо, що встановленням даної вимоги Ви прагнете отримати якісне надання послуг охорони, проте повідомляємо, що суб'єкти охоронної діяльності і так тісно взаємодіють з правоохоронними органами у випадку настання позаштатних ситуацій, і для цього не потрібні ніякі договори чи меморандуми. Згідно з Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI: "Суб'єкт охоронної діяльності надає охоронні послуги на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії". Як бачимо, обов'язку укладати договори з правоохоронними органами НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. За своїми якісними показниками групи швидкого реагування, що здійснюють виїзд на об'єкт охорони, у випадку спрацювання тривожних сигналів, діють нарівні з поліцією охорони, з якою Вами вимагається надання договору. Натомість, встановивши дану вимогу, Ви обмежили коло потенційних учасників, та дискримінували останніх, що є грубим порушенням основних принципів здійснення закупівель. Відповідно до а.4 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публіічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити дані вимоги з ТД, як такі що не відповідають чинному законодавству та порушують основні принципи здійснення закупівель, закріплені в ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 15:59
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація для проведення закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами Замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, щоспрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією Об’єктами охорони є територіальні органи державної влади, на території яких знаходиться велика кількість матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей. За умовив иникнення непередбачених та надзвичайнихс итуацій на Об’єктах охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та групшвидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити терміндії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, щоперебувають в цей час на Об’єкті охорони, так і для Замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав. Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівнездійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власнерішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення групш видкого реагування тощо). Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чиним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічн закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація для проведення закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами Замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, щоспрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією Об’єктами охорони є територіальні органи державної влади, на території яких знаходиться велика кількість матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей. За умовив иникнення непередбачених та надзвичайнихс итуацій на Об’єктах охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та групшвидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити терміндії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, щоперебувають в цей час на Об’єкті охорони, так і для Замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав. Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівнездійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власнерішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення групш видкого реагування тощо). Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чиним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічн закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Охоронні послуги |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Охоронні послуги
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Караваєва,68
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc |
09 квітня 2020 15:20 |
ЗАПИТ на охороні послуги 2020 2.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" |
4 600,00
UAH з ПДВ
|
4 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
4 600,00
UAH з ПДВ
|
4 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" #35042987 |
Переможець |
4 600,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 09:31
|
Дод угода 1 ПП Скорпіон Гарантія зменш суми дог 28,40 на 500,00 грн.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 11:36
|
Договор Скорпіон 4600,00.pdf | укладений |
04 травня 2020 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшена сума договору на 500,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 28/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |