Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Taps, cocks, valves and similar appliances (Ball valves DN 300-1400)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Єфімов Володимир Володимирович +38 (044) 2986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
EFIMOV VOLODYMYR +38 (044) 2986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 349 547 225,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 495 472,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10486416 UAH |
Publication date: | 07 квітня 2020 17:36 |
Enquiries until: | 19 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 349 547 225 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 495 472 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У строк не пізніше 30 календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №7 до Договору у валюті Договору на суму 20% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації №1. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у Додатку II до тендерної документації.
Повідомляємо, що Строки подання тендерних пропозицій будуть подовжені до 29 червня 2020р.
«Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, окремих елементів креслень тощо.»
Також слід зазначити, що
- Відповідно до статті 100 Закону України «Про нотаріат» документи, які складені за кордоном за участю іноземних властей або які від них виходять, приймаються нотаріусами за умови їх легалізації органами Міністерства закордонних справ України.
Без легалізації такі документи приймаються нотаріусами у тих випадках, коли це передбачено законодавством України, міжнародними договорами, в яких бере участь Україна.
Тобто документ, складений за кордоном, слід легалізувати тільки у випадку, якщо він складений за участю іноземної влади або від неї виходить.
При цьому слід зазначити, що перелік документів, які повинна містити тендерна пропозиція, зазначений в Додатку ІІ до тендерної документації.
1. На етапі подання жодний документ в складі тендерної пропозиції учасників не повинен містити ціну і валюту пропозиції. Під час подання тендерної пропозиції учасником заповнюється лише електронна форма в системі електронних закупівель, в якій зазначається ціна пропозиції на умовах, що зазначені в тендерній документації.
2. Форма тендерної (цінової) пропозиції відображена в Додатку ІІІ.1 і надається переможцем торгів.
3. На етапі подання тендерних пропозицій подавати проект договору і заповнену специфікацію не потрібно
Вимоги про усунення порушення
2. Просимо у вимозі надання підтвердження досвіду поставки надати можливість надання договорів як від постачальника, та і від виробника.
3. Враховуючи несприятливу ситуацію для виробництва, що зараз у світі, а саме пандемію коронавірусу, просиму Замовника збілшити строки поставки продукції на 60 днів. Просимо внести ці зміни в проект договору.
4 Просимо Замовника пояснити, як трактувати різні значення в рядках ТЗ «Тиск номінальний» та «Максимальний робочий тиск». Що саме Замовник має на увазі, вказуючи дані терміни? Для рядків «Максимальний робочий тиск», «Тиск номінальний» та «Максимальний перепад тиску» додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію.
5. Кліматичне виконання ГОСТ 15150. Просимо надати аналогічний документ, яким може керуватись постачальник/виробник не з країн СНД.
6. Пункт ТЗ «Забезпечення пожежо і корозійної стікості…….». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника, чи в Замовника є конкретні вимоги?
Також «Внутрішні металеві деталі корпусу ……і нанесенням корозійнотривким покриттям…». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника?
7. Пункт ТЗ «Виготовлення згідно» вказано також API 6D. Чому всі інші вимоги ТЗ посилаються виключно на ISO 14313?
2. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Кваліфікаційний критерій щодо надання підтвердження досвіду поставки призначений для підтвердження спроможності саме Учасника виконувати аналогічні договори. Підтвердження цього критерію виробником запропонованого товару не допускається.
3. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Строк поставки з моменту укладання договору обумовлений виробничою потребою. Ми врахували вплив карантину, який може вплинути на термін поставки (Додаток IV до Тендерної документації). Карантин за визначеною процедурою буде вважатись форс-мажорною обставиною та підставою для збільшення терміну постачання.
4. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Дані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
5. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: ГОСТ 15150 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» чинний в Україні. Постачальник/виробник не з країн СНД повинен керуватися п. 7.2. ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, за умови врахування температурних показників таблиці 3 ГОСТ 15150 для кліматичного виконання У1.
6. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівель викладено в Додатку І до тендерної документації.
7. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Вимоги згідно ISO 14313 не суперечить аналогічній вимозі по API 6D, а якщо Ви вважаєте, що ми помиляємось, просимо вказати конкретну невідповідність.
На вимогу UA-2020-04-07-002349-a.a1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше.
За пунктом 1 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2 надано відповідь «У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми розглянули Ваше питання, критерії змінені не будуть.”.
Тобто Замовник проти виробників, чия продукція експлуатувалась тільки в Україні або інших країнах, окрім США та ЄС?
Щодо пункту 3 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору.
Щодо пункту 4 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію.
Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ.
Дякуємо.
Згідно п. 5.8. Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю. Таким чином у Замовника виникає зобов'язання з оплати Товарів.
Замовник не дискримінує жодного виробника. Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів ЄС або США. Не маючи достатньо часу та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання різних виробників, провести тривалі випробування, Замовник встановив критерій досвіду. Об’єктивним критерієм досвіду, який дозволить придбати якісне обладнання, Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях.
До Додаток 4 будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили.
Хочемо зазначити, що додавання запису «не менше» до значення «Максимальний тиск» може призвести до розуміння, що нам підходять кульові крани розраховані на максимальний тиск PN160 що може означати збільшення параметрів та приєднувальних розмірів Товару.
наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації зазначений Замовником - це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
1. Стандарт API 6D (розділ 6.13) регламентує тільки Несоосність, Герметичність та Захист від надлишкового тиску для збірки подовжувача шпинделя. Взагалі ж конструкція збірки подовжувача встановлюється у специфікації замовника. Просимо деталізувати в Технічних вимогах конструкцію подовжувача шпинделя (наявність гідравлічних та пневматичних магістралей, іх кількість і т.д.)
2. В технічних вимогах вказано тільки мінімальну довжину колон подовжувачів шпинделя без вказання їх максимальної довжини. Оскільки колони подовжувача шпинделя виготовляються під конкретні вимоги замовника, просимо вказати їх точну довжину для кожного наїменування, або додати максимальне значення довжини.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.7.1.1 Додатку ІІ, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації щонайменше трьох певних видів кранів протягом не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: типу крану, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної або газо/нафто видобувної/переробної промисловості країн/и Європейського Союзу або США (із зазначенням назви, адреси підприємства, e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку)..
На практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу та США не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів.
Пропонуємо у якості альтернативи відгукам, передбачити можливість надання детальної інформації про місця експлуатації трьох зазначених в п.7.1.1 Додатку ІІ видів кранів, доповнивши пункт 7.1 підпунктом 7.1.2 наступного змісту:
«За бажанням Учасника, замість документів, передбачених підпунктом 7.1.1 він може подати інформацію в табличній формі із зазначенням наступних даних: найменування товару, місяць та рік поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Додатком 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для кульових кранів в пункті 16 визначено перелік стандартів згідно яких повинні бути виготовлені предмети закупівлі, а саме ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313 або API 6D . При цьому в інших пунктах вимог ( 14 – щодо неруйнівного контролю, 19 – щодо обробки кромок під приварку, 27 – щодо маркування,) присутні посилання тільки на стандарти ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313. Задля уникнення можливого різночитання, просимо додати в вищевказаних пунктах для кожного найменування також посилання на стандарт API 6D як це зроблено в пункті 16 вимог.
Тобто, Замовник згідно з п.12.3 Додатку IV Договір, на відміну від п.6.2.1 Додатку IV Договір, фактично має право, розірвати Договір вказаний у Додатку IV тендерної документації в редакції 20.05.2020р. без будь-яких причин, що несе значні ризики для Постачальника, враховуючи те що він несе витрати на виробництво за значний час до моменту відвантаження готового виробу Замовнику. Тобто в цій редакції п. 12.3 повністю нівелюється відповідальність Замовника за виконання своїх обов’язків, щодо прийняття продукції за замовленням, по Договору.
Просимо виключити п.12.3 з Додатку IV Договір тендерної документації, або привести його у відповідність до п. 6.2.1.
Маючи великий досвід роботи на ринку Європи, повідомляємо вам що, компанії газотранспортної системи Європейського союзу не закуповують обладнання окремо без його встановлення та вводу в експлуатацію. Тим самим відповідальність за якість встановленого обладнання повністю полягає на компанію підрядника яка виконує будівництво чи реконструкцію газотранспортної системи, попередньо узгодив з Замовником перелік обладнання яке буде встановлено в системі.
Тим самим просимо вас видалити цей дискримінаційний пункт такий як «Відгук» з Тендерної документації, та спростити вимоги до «Референс-листа», в якому потрібно буде вказати: «Тип, найменування поставлених кранів, року постачання, назви Замовника та/або назви Підрядника, за попередні 3-5 років, від іноземної компанії з будь якої точки світу не обмежуючись тільки територією Європейського Союзу» за достовірність наданої інформації буде нести Учасник.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
40420978
02091, м. Київ, ВУЛ. ТРОСТЯНЕЦЬКА, будинок 6-Г
e-mail: llc.tduer@gmail.com
тел: +380663834325
+380687037712
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
42795490
01010, м. Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, буд/ 7, ПОВЕРХ 16
Інформація про закупівлю
ID: ae9bb81005a2404bb87677bf50436145
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-002349-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо
про неправомірні дії Замовника – 27/07/2020
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-002349-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Крани кульові DN 300 – 1400, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне – Не виконано вимогу п.п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору (вимога п.п. 2.1), де зазначив договір №30268-2019, але надав скан-копію іншого договору – №1-02.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – У відповідності до Тендерної документації по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 – 1400)», Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3 Відхилення тендерних пропозицій де зазначено наступне:
Наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа відповідає вимогам документації процедури закупівлі;
- орфографічні, механічні та технічні помилки, русизми, використання сленгових слів, граматичні помилки, пропущені слова/літери, заміна однієї букви іншою, незначні текстуальні помилки (які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення), що не впливають на зміст пропозиції учасника;
В свою чергу, зазначу, про те, що в наданій нами Довідці про виконання аналогічного договору був зазначений помилковий номер Договору №30268 – 2019, що є технічною опискою.
Таким чином, зазначу, що надання Довідки про виконання аналогічного договору з зазначенням неправильної назви (нумерації) Договору зі змістом, що вимагається п.п. 2.2. Додатку II до тендерної документації не призводить до відхилення пропозиції учасника.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 п. 4. ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Крім того, Замовник порушив вимоги Додатку ІІ до тендерної документації Розділ V Оцінка тендерної пропозиції в частині наявності у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Технічної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Додатки: Довідка про виконання аналогічного договору №30268-19, Договір № 1 – 02.
Директор
ТОВ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" Іванков С.С.
м.п.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
40420978
02091, м. Київ, ВУЛ. ТРОСТЯНЕЦЬКА, будинок 6-Г
e-mail: llc.tduer@gmail.com
тел: +380663834325
+380687037712
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Ідентифікаційний код юридичної особи
42795490
01010, м. Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, буд/ 7, ПОВЕРХ 16
Інформація про закупівлю
ID: ae9bb81005a2404bb87677bf50436145
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-002349-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо
про неправомірні дії Замовника – 27/07/2020
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-002349-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Крани кульові DN 300 – 1400, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне – Не виконано вимогу п.п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору (вимога п.п. 2.1), де зазначив договір №30268-2019, але надав скан-копію іншого договору – №1-02.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – У відповідності до Тендерної документації по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 – 1400)», Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 3 Відхилення тендерних пропозицій де зазначено наступне:
Наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа відповідає вимогам документації процедури закупівлі;
- орфографічні, механічні та технічні помилки, русизми, використання сленгових слів, граматичні помилки, пропущені слова/літери, заміна однієї букви іншою, незначні текстуальні помилки (які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення), що не впливають на зміст пропозиції учасника;
В свою чергу, зазначу, про те, що в наданій нами Довідці про виконання аналогічного договору був зазначений помилковий номер Договору №30268 – 2019, що є технічною опискою.
Таким чином, зазначу, що надання Довідки про виконання аналогічного договору з зазначенням неправильної назви (нумерації) Договору зі змістом, що вимагається п.п. 2.2. Додатку II до тендерної документації не призводить до відхилення пропозиції учасника.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 п. 4. ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Крім того, Замовник порушив вимоги Додатку ІІ до тендерної документації Розділ V Оцінка тендерної пропозиції в частині наявності у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Технічної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" (протокол прекваліфікації від 27.07.2020 р.).
Додатки: Довідка про виконання аналогічного договору №30268-19, Договір № 1 – 02.
Директор
ТОВ "ТД "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" Іванков С.С.
м.п.
Не виконано вимогу п.п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 липня 2020 10:18
Дата подання: 01 серпня 2020 21:40
Дата подання: 31 липня 2020 15:10
Дата подання: 31 липня 2020 16:44
Дата подання: 01 серпня 2020 15:38
Дата подання: 18 вересня 2020 17:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000040 ● dc65e7cbfe2f4459be094e8ef1756b2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-04-07-002349-a 07.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 30 грудня 2020 року про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-07-002349-a , що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
2021-01-11 17:57:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | ТОВВИХ-21-616 від 16.01.2021 р. Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-07-002349-a Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в системі після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника) |
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Документи:
18 січня 2021 09:23
|
Електронний підпис |
18 січня 2021 09:21
|
позов UA-2020-04-07-002349-a.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ARMATURY Group a.s. | Документи |
Рішення скасоване
|
RMA Kehl GmbH & Co. KG | Документи |
Допущено до аукціону
|
Акціонерне товариство "Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання - Інжиніринг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТД"УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА СВЕРДЛОВИННИЙ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
LCM ITALIA SPA | Документи |
Відхилено
|
Honghua International Co., Ltd. | Документи |
Відхилено
|
VOREX Limited Liabiliti Company | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "УКР-СНАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Pibiviesse S.r.l. | Документи |
Рішення скасоване
|
ARMATURY Group a.s. | Документи |
Допущено до аукціону
|
Pibiviesse S.r.l. | Документи |
Рішення скасоване
|
Pibiviesse S.r.l. | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
VOREX Limited Liabiliti Company |
339 045 000,00
UAH
|
200 000 000,00
UAH
|
Документи |
RMA Kehl GmbH & Co. KG |
323 013 717,39
UAH
|
229 999 999,00
UAH
|
Документи |
ARMATURY Group a.s. |
259 465 313,34
UAH
|
253 999 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКР-СНАБ" |
349 340 225,00
UAH
|
274 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX Limited Liabiliti Company #81-4177949 |
Переможець |
200 000 000,00
UAH
|
23 жовтня 2020 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 13:58
|
Книга1.xlsx | укладений |
24 лютого 2023 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 14:33
|
ДУ_1 (1).pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 10:18
|
Договір №2011000075 від 10.11.2020 (pdf.io).pdf | укладений |
11 листопада 2020 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 2011000075 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |