Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 3 339 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 699,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100195 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 09:20 |
3747 ТД болти стикові з гайкою нова редакція 16 04 2020.docx | |
17 квітня 2020 09:20 |
Зміни до тендеру_3747_16 04 2020.doc | |
07 квітня 2020 17:04 |
Додаток №9 (8).docx |
17 квітня 2020 09:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2020 09:20 |
3747 ТД болти стикові з гайкою нова редакція 16 04 2020.docx
|
|||
17 квітня 2020 09:20 |
Зміни до тендеру_3747_16 04 2020.doc
|
|||
07 квітня 2020 17:04 |
Додаток №9 (8).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Стосовно зменшення строків оплати за поставлену продукцію до 14 банківських днів – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін в Додаток №4 «Дані на товар» розділ 4, щодо дати виготовлення продукції – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін до п. 1 Додатку 6 у зв’язку з запровадженням карантину на всій території України – Замовником внесено зміни.
Стосовно внесення змін в Додаток №9 «Проект договору поставки» – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін в Додаток №1 «Перелік та кількість товару» – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-30-000019 ● ead6f436650d4106a2a298d26dbda710
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 30.12.2020 № 75
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.12.2020 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2020-04-07-002291-a 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-07-002291-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 20 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Болтів стикових з гайкою (ДК 021:2015: 44530000-4: Кріпильні деталі) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-07-002291-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-07-002291-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2021-01-27 14:30:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
3 339 369,60
UAH з ПДВ
|
3 339 369,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" |
3 339 840,00
UAH з ПДВ
|
3 339 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Переможець |
3 339 369,60
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 11:23
|
ЦЗВ-05-01620-01.pdf | укладений |
07 травня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:59
|
ЦЗВ-05-01620-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 07:35
|
ЦЗВ-05-01620-01.pdf | укладений |
04 червня 2020 07:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |