Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болти стикові з гайкою
Очікувана вартість
3 339 840,00 UAH
UA-2020-04-07-002291-a cf31588a5d1d47cba55d6c287fe712dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:27
Очікувана вартість: 3 339 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 699,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100195 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Болти стикові з гайкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 т
Болт для рейкових стиків залізничної колії з гайкою 27х160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:20
3747 ТД болти стикові з гайкою нова редакція 16 04 2020.docx
17 квітня 2020 09:20
Зміни до тендеру_3747_16 04 2020.doc
07 квітня 2020 17:04
Додаток №9 (8).docx
17 квітня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:20
3747 ТД болти стикові з гайкою нова редакція 16 04 2020.docx
07 квітня 2020 17:04
3747 ТД болти стикові з гайкою.docx
17 квітня 2020 09:20
Зміни до тендеру_3747_16 04 2020.doc
07 квітня 2020 17:04
Додаток №9 (8).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-002291-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 08 квітня 2020 16:11
зауваження до документації
зауваження до документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2020 09:21
Стосовно тендерного забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору або можливість встановлення тендерного забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору у розмір 0,5% від суми бюджету закупівлі – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно зменшення строків оплати за поставлену продукцію до 14 банківських днів – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін в Додаток №4 «Дані на товар» розділ 4, щодо дати виготовлення продукції – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін до п. 1 Додатку 6 у зв’язку з запровадженням карантину на всій території України – Замовником внесено зміни.
Стосовно внесення змін в Додаток №9 «Проект договору поставки» – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно внесення змін в Додаток №1 «Перелік та кількість товару» – Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000019 ● ead6f436650d4106a2a298d26dbda710
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
від 30.12.2020 № 75
м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.12.2020 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2020-04-07-002291-a 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-07-002291-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 20 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Болтів стикових з гайкою (ДК 021:2015: 44530000-4: Кріпильні деталі) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-07-002291-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-07-002291-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2021-01-27 14:30:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 3 339 369,60
UAH з ПДВ
3 339 369,60
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 3 339 840,00
UAH з ПДВ
3 339 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2020 14:01
документи переможця
28 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 09:07
Електронний підпис
27 квітня 2020 09:06
Дані на товар - 0002.pdf
24 квітня 2020 14:34
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:32
Цінова пропозиція 2.pdf
24 квітня 2020 14:32
Статут.pdf
24 квітня 2020 14:32
Сертифікат якості.pdf
24 квітня 2020 14:32
Сертификат СУЯ.pdf
24 квітня 2020 14:32
Порівняльна таблиця2.pdf
24 квітня 2020 14:32
Наказ на підписанта.pdf
24 квітня 2020 14:31
Лист-згода2.pdf
24 квітня 2020 14:31
Лист підтвердження2.pdf
24 квітня 2020 14:31
ДСТУ ГОСТ 11532 2017.pdf
24 квітня 2020 14:31
ДСТУ ГОСТ 11530 2017.pdf
24 квітня 2020 14:31
Довідка про учасника2.pdf
24 квітня 2020 14:31
Довідка з банку.pdf
24 квітня 2020 14:31
Довідка 17 2.pdf
24 квітня 2020 14:31
Дані на товар2.pdf
24 квітня 2020 14:31
Акт 11532.pdf
24 квітня 2020 14:31
Акт 11530.pdf
24 квітня 2020 14:31
11532.pdf
24 квітня 2020 14:31
11530.pdf
24 квітня 2020 14:31
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
24 квітня 2020 14:31
Платежное поручение_804.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 01:44
Електронний підпис
25 квітня 2020 01:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 22:54
Платіжка 2010020.pdf
24 квітня 2020 22:54
2010020.rar
24 квітня 2020 22:54
КМЗ ІСО 9001.pdf
24 квітня 2020 22:54
Документ_ЄДР_1006566611.zip
24 квітня 2020 22:54
АКОНІТ Наказ Димніч.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Переможець 3 339 369,60
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
3 339 369,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:23
ЦЗВ-05-01620-01.pdf укладений
07 травня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:59
ЦЗВ-05-01620-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 07:35
ЦЗВ-05-01620-01.pdf укладений
04 червня 2020 07:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-01620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 995 317,20
UAH (в тому числі ПДВ 665 886,20 UAH)