Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі»
Очікувана вартість
17 116 254,00 UAH
UA-2020-04-07-002256-a 758c987ceb0f4d33af73f292b58dfb49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 13:19
Очікувана вартість: 17 116 254,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 581,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85581.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська область, м. Київ, сквер між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 16:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:54
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 17 071 635,98
UAH з ПДВ
16 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "АСКОН" 17 072 832,31
UAH з ПДВ
16 987 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 08:28
Електронний підпис
07 травня 2020 15:31
Довідки переможця.rar
17 квітня 2020 14:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:22
Рейтинг (2020).zip
17 квітня 2020 13:22
Ліцензія.zip
17 квітня 2020 13:22
Гарантия 2171.zip
17 квітня 2020 13:22
27. Розрахунки інші.pdf
17 квітня 2020 13:22
26 Кошторис.imd
17 квітня 2020 13:22
25. Обєктний кошторис.pdf
17 квітня 2020 13:22
24. Локальні кошториси.pdf
17 квітня 2020 13:22
23. ДЦ.pdf
17 квітня 2020 13:22
21. Графік.pdf
17 квітня 2020 13:22
19. Довідка субпідряд.pdf
17 квітня 2020 13:22
17. Додаток 4.pdf
17 квітня 2020 13:22
16. Гарантійні листи.pdf
17 квітня 2020 13:22
15. Наказ на виконроба.pdf
17 квітня 2020 13:22
12. Довідка ст. 17.pdf
17 квітня 2020 13:22
9. Статут.pdf
17 квітня 2020 13:22
8. Дозвіл.pdf
17 квітня 2020 13:22
7. Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.3.4. Фотофіксація.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.3.3. Відгук полив.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.3.1. Договір 128.7.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.4. Фото.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.3. Відгук.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.2. АКТ 4.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.2. АКТ 3.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.2. АКТ 2.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.2.2. АКТ 1.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.1.4. Фотофіксація.pdf
17 квітня 2020 13:22
6.1.3. Лист-відгук.pdf
17 квітня 2020 13:22
6. Довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 13:22
5.1. Сертифікат.pdf
17 квітня 2020 13:22
4. Посадковий матеріал.pdf
17 квітня 2020 13:22
3. Наявність техніки.pdf
17 квітня 2020 13:22
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 11:05
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:03
25.29.imd
22 квітня 2020 11:03
21.Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 11:03
17.Лист про якість.pdf
22 квітня 2020 11:03
13.Довідка по ст.17.pdf
22 квітня 2020 11:03
12.Свідоцтво ПДВ.pdf
22 квітня 2020 11:03
11.Витяг.pdf
22 квітня 2020 11:03
8.Статут.pdf
22 квітня 2020 11:03
7.Відгук .pdf
22 квітня 2020 11:03
5.Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

ТОВ "БК "АСКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
Переможець 16 986 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
16 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:31
ДУ 4 до Д 155.5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 22:23
ДУ 4 до Д 155.5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 22:19
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 09:56
ДУ 3 від 24.11.2020 до Д 155.5 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 09:51
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 09:02
ДУ 2 від 31.08.2020 до Д 155.5 від 18.05.2020_compressed.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:24
ДУ 1 від 13.07.20 до Д 155.5 від 18.05.20.pdf зміни до договору
13 липня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 17:20
договір укладений
18 травня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 155/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2020 № 815 «Про внесення змін до Розподілу коштів міського природоохоронного фонду для фінансування Переліку природоохоронних заходів у місті Києві на 2020 рік», внести зміни до п.п.1.1.,та викласти його у новій редакції. У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 155/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 155/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 034 594,41
UAH (в тому числі ПДВ 2 005 765,71 UAH)