Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 1 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,14% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 банківських днів після отримання Товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 05:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 05:15 |
тендерна документація.doc |
09 квітня 2020 05:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2020 05:15 |
тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000017 ● 25bf0782db1546f288339227f9ac7f6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-04-07-002244-a 07.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації ознайомилося з виявленими порушеннями (UA-M-2020-04-27-000017) за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-04-07-002244-a та повідомляє наступне. У зв'язку з введенням в дію змін до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII електронний майданчик E-Tender постійно оновлювало і по цю пору оновлює систему функціоналу, тому виникають проблеми зі створенням рядків плану закупівель, створенням оголошень, завантаженням документів та накладанням ЕЦП/КЕП. Відповідно до абзацу 3 частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Закон передбачає відповідно до абзацу 1 частини 1 ст. 10 Оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відбулося 07.04.2020, тендерну документацію - 09.04.2020 та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.04.2020. З огляду на вищезазначене оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено своєчасно, а одже підстав щодо відміни торгів відсутні. Так як закупівля вже відбулася виявлене порушення неможливо усунити. Управлінням освіти ретельно вивчено та враховано для не допущення їх в подальшому.
2020-05-19 22:59:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-13_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс |
1 210 200,00
UAH з ПДВ
|
1 210 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
1 210 200,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2020 17:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:01
|
д-у 1 до дог 438.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 10:03
|
438 договір.pdf | укладений |
06 травня 2020 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |