Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2020-04-07-002244-a 2bbaf77e45284b5ab0ac3fc6b9fb8394
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:19
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Риба морожена
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Риба морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 банківських днів після отримання Товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 05:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 05:15
тендерна документація.doc
09 квітня 2020 05:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 04:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 05:15
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 08 квітня 2020 11:41
Дата відповіді: 09 квітня 2020 04:56
Опублікуйте , будь-ласка, тендерну документацію
Відповідь: Тендерна документація опублікована. Дякую
щодо поставки
Дата подання: 09 квітня 2020 08:06
Дата відповіді: 09 квітня 2020 09:05
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня, всі вимоги до графіка та партій поставок зазначено в тендерній документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000017 ● 25bf0782db1546f288339227f9ac7f6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-04-07-002244-a 07.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації ознайомилося з виявленими порушеннями (UA-M-2020-04-27-000017) за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-04-07-002244-a та повідомляє наступне. У зв'язку з введенням в дію змін до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII електронний майданчик E-Tender постійно оновлювало і по цю пору оновлює систему функціоналу, тому виникають проблеми зі створенням рядків плану закупівель, створенням оголошень, завантаженням документів та накладанням ЕЦП/КЕП. Відповідно до абзацу 3 частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Закон передбачає відповідно до абзацу 1 частини 1 ст. 10 Оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відбулося 07.04.2020, тендерну документацію - 09.04.2020 та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.04.2020. З огляду на вищезазначене оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено своєчасно, а одже підстав щодо відміни торгів відсутні. Так як закупівля вже відбулася виявлене порушення неможливо усунити. Управлінням освіти ретельно вивчено та враховано для не допущення їх в подальшому.

2020-05-19 22:59:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 1 210 200,00
UAH з ПДВ
1 210 200,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 1 275 000,00
UAH з ПДВ
1 275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 10:03
Електронний підпис
27 квітня 2020 10:01
довідка ДПС
27 квітня 2020 09:34
документи переможця
23 квітня 2020 16:50
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:30
15Довідка про печатку.pdf
22 квітня 2020 17:30
11Витяг з ЄДР.pdf
22 квітня 2020 17:30
10 довідка про ліцензію.pdf
22 квітня 2020 17:30
2Істотні умови доовору.pdf
22 квітня 2020 17:30
1проект договору.pdf
22 квітня 2020 17:29
5декларація виробника.pdf
22 квітня 2020 17:29
1Технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 17:29
30План аудиту ISO 22000.pdf
22 квітня 2020 17:29
27оригінал Статуту.PDF
22 квітня 2020 17:29
23Листи відгуки.pdf
22 квітня 2020 17:29
14Санітарні паспорти.pdf
22 квітня 2020 17:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:43
26. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
15 квітня 2020 14:43
26. Довідка 4-ОПП.PDF
15 квітня 2020 14:43
Цінова пропозиція .pdf
15 квітня 2020 14:43
Довіреність Волошко.pdf
15 квітня 2020 14:43
16. Медичні книжки.pdf
15 квітня 2020 14:43
16. Медичні картки.pdf
15 квітня 2020 14:43
Довідка ст. 17.pdf
15 квітня 2020 14:43
Довідка МТБ.pdf
15 квітня 2020 14:43
79. Декларація хек.PDF
15 квітня 2020 14:43
13. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
15 квітня 2020 14:43
13. Свідоцтво AX6135НA.pdf
15 квітня 2020 14:42
32. ISO 22000_2018_19.pdf
15 квітня 2020 14:42
32. ISO 9001_2015_19.pdf
15 квітня 2020 14:42
26.Опис реєстратора.PDF
15 квітня 2020 14:42
26. Статут копія.PDF
15 квітня 2020 14:42
3. Паспорт Жук Р.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 1 210 200,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2020 17:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
1 210 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:01
д-у 1 до дог 438.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:03
438 договір.pdf укладений
06 травня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML