Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
МЕДИЧНІ МЕБЛІ
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-04-07-002184-b ● 0c0e316018bd4a189f705b4c28b5516a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984820 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Електрична, 15 |
Контактна особа: |
Дніпровська МЛ дванадцять +380506232493 kzd12tmo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
додаткове фінансування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
медичні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 14:20 |
оголошення.doc |
07 квітня 2020 14:20 |
пропозиція.doc |
07 квітня 2020 14:20 |
Договір МЛ12.doc |
07 квітня 2020 14:20 |
Додаток 1 до оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерное задание
Дата подання: 07 квітня 2020 20:08
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:26
Ну такой тендер, не без явной заинтересованности.
Но столик манипуляционный с ящиком из ДСП, это не явный перебор?
Ну хоть не роликовые тогда направляющие хоть.
Так, чтоб не совсем уж позор...
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ, НА ВАШЕ ПИТАННЯ щодо оголошення ВІД 07.04.2020, 20:08 ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції).
Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції) зазначено «2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.»
Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції).
Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції) зазначено «2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна #2863709449 |
Відхилено |
36 915,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 09:42
|
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ #3550502015 |
Переможець |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ФОП Лупиков.PDF | укладений |
17 квітня 2020 14:40
|