Капуста
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001845-b 6d2d5fb1b8bd49a08af09498e448a959
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР
Код ЄДРПОУ: 03188566
Місцезнаходження замовника: 72341, Україна , Запорізька обл., село Орлове, вулиця Вишнева 231
Контактна особа замовника: Разієвський Олексій Володимирович
+380683775697
OPNI@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 13:39
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 13:39
Початок аукціону: 23 квітня 2020 15:38
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 квітня 2020 13:35
Додаток 6.docx
07 квітня 2020 13:35
Додоток 5.docx
07 квітня 2020 13:35
Додаток 4.docx
07 квітня 2020 13:35
Додаток 3.docx
07 квітня 2020 13:35
Додаток 2.docx
07 квітня 2020 13:35
Додаток 1.docx
07 квітня 2020 13:35
Тендерна документація..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001845-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОКТО КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41876086
Дата подання: 04 травня 2020 14:06
Оскарження визначення переможця
Шановний замовнику! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем Фізичної особи-підприємця Анісімова Юрія Миколайовича оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам : Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації, “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або довідки в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав для відхилення учасника у тендерній пропозиції передбачених ч.1 та 2 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі””. В інформаційному листі ФОП Анісімова Ю. М. від 21.04.2020 року за № 5 відсутня інформація відповідно до пункту ч.1 п.2 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Оскльки Вами чітко зазначені вимоги до Учасника в тендерній документації, що встановлені статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, то пропозиція учасника ФОП Анісімова Ю. М. повинна бути дискваліфікована, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 14:44
В тендерній пропозиції учасника надається Інформаційний лист про те що фізична особа – підприємець Анісімов Ю.М., не було притягнуто до відповідальності згідно ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При підписання договору буде надана Довідка відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

05 травня 2020 14:44
розяснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000011 ● 921eef8c67bc419b8674beca4d0ad800
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-23 12:43:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

23.04.2020 №49

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.






Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.04.2020 №49

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-04-07-001845-b, Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» ЗОР, код ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР, 03188566, Україна, село Орлове, вулиця Вишнева 231
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капуста, 20000UAH, 03220000-9, ДК021, 1000, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 6d2d5fb1b8bd49a08af09498e448a959, 2020-04-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, чинній до 18.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі –Замовник), оформленого протоколом від 07.04.2020 №1/15. Дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її невідповідність вимогам Закону. Так, згідно частини 1 статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Проте, пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону відповідно до Додатку № 6, в паперовому вигляді на адресу Замовника. Крім того, згідно з пунктом 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, після внесення Замовником торгів усієї обов’язкової інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Однак, Замовником торгів, КУ «Орловський психоневрологічний інтернат», електронний цифровий підпис не накладено, що підтверджено в електронній системі закупівель, в якій наявна інформація «Електронний цифровий підпис не накладено», чим порушено пункт 2 Наказу № 490. Таким чином, тендерна документація Замовника містить вимоги до Переможця торгів, які порушують вимоги частини 1 статті 14 Закону, та на інформацію про закупівлю Замовником не накладено електронний цифровий підпис в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону виявлено порушення частини 1 статті 14 Закону. Також Замовником не накладено електронний цифровий підпис, чим порушено пункт 2 Наказу № 490.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом внесення змін до тендерної документації та до оголошення про проведення процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не накладено електронний цифровий підпис)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М. 3 900,00
UAH з ПДВ
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 16 000,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 12:10
sign.p7s
22 квітня 2020 12:09
техніні якісні вимоги.pdf
22 квітня 2020 12:09
якість1.pdf
22 квітня 2020 12:09
ст.17.pdf
22 квітня 2020 12:09
якість.pdf
22 квітня 2020 12:09
проект договора.pdf
22 квітня 2020 12:09
цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2020 12:08
техпаспорт на авто.pdf
22 квітня 2020 12:08
про працівників.pdf
22 квітня 2020 12:08
потужності.pdf
22 квітня 2020 12:08
паспорт код.pdf
22 квітня 2020 12:08
мед.огляд.pdf
22 квітня 2020 12:08
матер.технічна база.pdf
22 квітня 2020 12:08
лист згода.pdf
22 квітня 2020 12:08
захист довкілля.pdf
22 квітня 2020 12:08
довідка про оброб.авто.pdf
22 квітня 2020 12:08
витяг плат.єд.податку.pdf
22 квітня 2020 12:08
виписка ЄДР.pdf
22 квітня 2020 12:08
аналог.договір2.pdf
22 квітня 2020 12:08
аналог.договір1.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 12:27
sign.p7s
22 квітня 2020 12:23
якість овочі.pdf
22 квітня 2020 12:23
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 12:23
Статут.pdf
22 квітня 2020 12:23
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 12:23
Наказ про призначення.pdf
22 квітня 2020 12:23
лист-пояснення.pdf
22 квітня 2020 12:23
копія статуту.pdf
22 квітня 2020 12:23
Копія витягу з ЄДР.pdf
22 квітня 2020 12:23
копія виписки з ЄДР.pdf
22 квітня 2020 12:23
Копія вик аналог дог .pdf
22 квітня 2020 12:23
Копії вид накл.pdf
22 квітня 2020 12:23
Додаток 4.pdf
22 квітня 2020 12:23
Додаток 3.pdf
22 квітня 2020 12:23
Додаток 2.pdf
22 квітня 2020 12:23
Договір оренди авто.pdf
22 квітня 2020 12:23
Довідка ст 17.pdf
22 квітня 2020 12:23
довідка сертифікація.pdf
22 квітня 2020 12:23
Довідка про наяв прац.pdf
22 квітня 2020 12:23
Довідка ліцензія.pdf
22 квітня 2020 12:23
Гарантійний лист .pdf
22 квітня 2020 12:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 квітня 2020 12:23
Витяг з ЄДР.pdf
22 квітня 2020 12:23
Виписка з ЄДР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М.
#2763117433
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 травня 2020 15:39
специфікація укладений
07 травня 2020 15:09
Договір укладений
07 травня 2020 15:09
Договір укладений
07 травня 2020 15:08

Актуальні тендери

До пошуку