Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень (Проведення стратегічного аналізу в рамках розробки проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001833-a e06212a1852443bcb5783b548c9481a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://dei.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:03
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73210000-7: Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень (Проведення стратегічного аналізу в рамках розробки проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73210000-7 — Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:48
5. Проєкт ДОГОВОРУ Стратегія 2035 СЕА 06.04.docx
07 квітня 2020 15:33
5. Проєкт ДОГОВОРУ Стратегія 2035 СЕА 06.04.docx
07 квітня 2020 15:48
4. Технічні вимоги Стратегія 2035 СЕА_06.04.docx
07 квітня 2020 15:32
4. Технічні вимоги Стратегія 2035 СЕА_06.04.docx
07 квітня 2020 15:33
10.11. Довідка про характер правочину (для Переможця).docx
07 квітня 2020 15:33
9. Довідка про відсутність санкцій та обмежувальних заходів.docx
07 квітня 2020 15:33
8. ЛИСТ-ЗГОДА.docx
07 квітня 2020 15:33
7. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ_Стратегічний аналіз 2020.docx
07 квітня 2020 15:33
6. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА_Стратегічний аналіз 2020.docx
07 квітня 2020 15:33
5. Додаток 3.1_Методологія_СЕА.docx
07 квітня 2020 15:32
3. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ_стаття 17 Закону.docx
07 квітня 2020 15:32
2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ _зміни 06.04.docx
07 квітня 2020 15:32
1. Додаток 1 Інформаційна довідка.doc
07 квітня 2020 15:32
0._ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_Стратегічний аналіз 2020-повт-2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:51
Ретельно ознайомившись з тендерною документацією «Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень (Проведення стратегічного аналізу в рамках розробки проекту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73210000-7» просимо надати роз’яснення: в тендерній документації п. І загальні вимоги п.п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказано: Тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї і підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; всі інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, можуть бути складенні мовою оригіналу документа та повинні мати автентичний переклад українською мовою; переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача; тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Чи може переклад бути посвідчений уповноваженою особою учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи щодо надання підтвердження кваліфікації перекладача тендерною документацією не передбачено, за переклад інформації несе відповідальність Учасник.
тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2020 14:34
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:52
Ретельно ознайомившись з тендерною документацією «Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень (Проведення стратегічного аналізу в рамках розробки проекту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73210000-7» просимо надати роз’яснення: 1) В Додатку 2 тендерної документації таблиця 1.2 п. 3 Досвід роботи працівників учасника щодо надання послуг, які є аналогічними відносно предмету закупівлі, (не менше двох спеціалістів/фахівців учасника, зазначених у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1., що будуть залучені до надання послуг за проектом) на спосіб підтвердження інформації вказано: Копії договорів* щодо виконання міжнародних проєктів та/або інша підтверджувальна інформація з вищезазначеного досвіду. Яка саме інша інформація може бути надана на підтвердження досвіду роботи спеціалістів? 2) В Додатку 2 тендерної документації таблиця 1.2 п. 4 Досвід роботи працівників учасника щодо надання послуг, які є аналогічними відносно предмету закупівлі, (не менше двох спеціалістів/фахівців учасника, зазначених у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1.) на спосіб підтвердження інформації вказано: Копії договорів* з надання консалтингових/ консультаційних послуг та/або інша підтверджувальна інформація з вищезазначеного досвіду.. Яка саме інша інформація може бути надана на підтвердження досвіду роботи спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Спосіб підтвердження досвіду роботи щодо виконання міжнародних проєктів може бути підтверджений шляхом надання копії: договору та/або грантової угоди, та/або акту виконаних робіт, щодо проєктів, в яких були задіяні спеціалісти/фахівці учасника або інших документів, що підтверджує справжність господарських операцій, зазначені у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1. 2. Спосіб підтвердження досвіду роботи з надання консалтингових/консультаційних послуг може бути підтверджений шляхом надання копії: договору та/або угоди, та/або акту виконаних робіт, щодо проєктів, в яких були задіяні спеціалісти/фахівці учасника або інших документів, що підтверджує справжність господарських операцій, зазначені у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1.
тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2020 14:36
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:49
Ретельно ознайомившись з тендерною документацією «Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень (Проведення стратегічного аналізу в рамках розробки проекту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73210000-7» просимо надати роз’яснення: в тендерній документації п. І загальні вимоги п.п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказано: Тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї і підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; всі інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, можуть бути складенні мовою оригіналу документа та повинні мати автентичний переклад українською мовою; переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача; тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Які документи необхідно надати/вказати для підтвердження кваліфікації перекладача?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи щодо надання підтвердження кваліфікації перекладача тендерною документацією не передбачено, за переклад інформації несе відповідальність Учасник
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державна установа Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього Національної академії наук України 2 195 000,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" 2 239 000,00
UAH з ПДВ
2 239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 01:48
Електронний підпис

Публічні документи

17 квітня 2020 23:46
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:40
16_Довідка довкілля.pdf
17 квітня 2020 23:40
15_Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 23:40
14_Довідка договір.pdf
17 квітня 2020 23:40
0_Реєстр інформації.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 22:28
Електронний підпис
06 травня 2020 22:28
Копія Статуту ГТ.pdf
06 травня 2020 22:28
Копія довідк МВС.pdf
22 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:05
стр9-60.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр61-171.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр425-449.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр405-424.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр345-390.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр214-344.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр172-213.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр1-8.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр.450-458.pdf
22 квітня 2020 13:05
стр 394-404.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ

Державна установа Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього Національної академії наук України

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ
#20043783
Відхилено 2 049 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 11:47
Державна установа Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього Національної академії наук України
#05539979
Відхилено 2 050 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 12:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН"
#34298976
Переможець 2 239 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН"
#34298976
2 239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:12
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 10:24
ДУ - 3 СЕА.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:55
ДУ СЕА2020.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 15:33
Доп угода 1 СЕА2020.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 10:59
СЕА 2020.pdf укладений
22 травня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати технічною помилку, яка виникла під час укладання Договору від 22 травня 2020 року № СЕА/2020, такою, що не змінює суті предмету закупівлі та істотних умов Договору
Номер договору про закупівлю: СЕА/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця (лист від 31.07.2020 №247/8-07), та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої короновірусом SARA-CoV-2 (згідно з частиною шостою Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: СЕА/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця (лист від 31.08.2020 №333/B-08), та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої короновірусом SARA-CoV-2 (згідно з частиною шостою Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині продовження термінів надання послуг
Номер договору про закупівлю: СЕА/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця (лист від 22.09.2020 №342/В-09), та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої короновірусом SARA-CoV-2 (згідно з частиною шостою Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині продовження термінів надання послуг
Номер договору про закупівлю: СЕА/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 239 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 373 166,67 UAH)