Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книжковий сканер
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001823-b c5ec6edbc892481dac67610fec1d195f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Книжковий сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 17:34
тендерна документація книжковий сканер 2020 змінена.doc
13 квітня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 17:34
тендерна документація книжковий сканер 2020 змінена.doc
07 квітня 2020 13:33
тендерна документація книжковий сканер 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По документації
Дата подання: 07 квітня 2020 17:10
Дата відповіді: 12 квітня 2020 14:41
Шановний Замовнику, чи може Учасник надати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 замість сертифікатів ISO 9001:2008 та ISO 14001:2004. Оскільки стандарти ISO 9001 та 14001 були модернізовані у 2015 році, а в Тендерній документації Ви вимагаєте застарілий варіант? Просимо Вас внести відповідні зміни до Додатку 1 Тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерну документацію буде переглянуто.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001823-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 08 квітня 2020 15:52
Внесення змін до Тендерної документації
Згідно з вимогами пунктів 4 та 5 Додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні надати Копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 90001:2009) на виробництво книжкових сканерів, дійсного на дату розкриття пропозиції та Копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006) на виробництво книжкових сканерів, дійсного на дату розкриття пропозиції. Звертаємо увагу Замовника, що на сьогоднійшній день діє нова версія стандартів ISO, а саме - 2015 року, тому багато виробників вже отримали сертифікати на основі нової редакції стандартів. Просимо Вас не обмежувати права інших Учасників на участь у Вашій закупівлі. У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни до пунктів 4 та 5 Додатку 1 Тендерної документації та викласти їх у наступній редакції: "4. Копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001) на виробництво книжкових сканерів, дійсного на дату розкриття пропозиції. 5. Копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001) на виробництво книжкових сканерів, дійсного на дату розкриття пропозиції."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 17:37
Доброго дня! Відповідно до вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 40 320,00
UAH з ПДВ
40 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 00:01
Електронний підпис
18 квітня 2020 00:01
7. Лист-пояснення.pdf
18 квітня 2020 00:01
4. Довідка довкілля.pdf
18 квітня 2020 00:01
21. Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2020 00:01
20. Розрахунок ціни.pdf
18 квітня 2020 00:01
2. Уповноважена особа.pdf
18 квітня 2020 00:01
18. Згода на обробку ПД.pdf
18 квітня 2020 00:01
16. Довідка стаття 17.pdf
18 квітня 2020 00:01
15. Довідка досвід.pdf
18 квітня 2020 00:01
14. Довідка працівники.pdf
18 квітня 2020 00:01
13. Довідка МТБ.pdf
18 квітня 2020 00:01
12. Проект договору.pdf
18 квітня 2020 00:01
11. Лист від виробника.pdf
18 квітня 2020 00:01
10. Авторизаційний лист.pdf
18 квітня 2020 00:01
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 квітня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій