Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер All-in-One (Моноблок)
Очікувана вартість
1 344 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001810-b 9fbf667fc618417f85d5b473014bfc9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 11:58
Очікувана вартість: 1 344 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Персональний комп’ютер All-in-One (Моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 17:43
тендерна документація моноблок all-in-one 2020 змінена.docx
13 квітня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 17:43
тендерна документація моноблок all-in-one 2020 змінена.docx
07 квітня 2020 13:30
тендерна документація моноблок all-in-one 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога з технічної частини тендерної документації стосовно портів USB та їх кількості
Дата подання: 07 квітня 2020 16:16
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:10
Шановний Замовник, враховуючи, що однією з основних вимог до цього конкурсу є монітор та системний блок об’єднані у єдину систему, тобто мається на увазі, що у цієї єдиної системи немає передньої панелі , передня і задня панелі стають боковими, чи можемо ми, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», запропонувати системний блок із загальною кількістю портів USB не менш ніж 6 (шість), із них обов'язково не менше трьох портів USB3.1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Данна конфігурація системного блоку та монітору персонального комп'ютера, дає можливість розташування системного блоку як в закріпленому стані на моніторі, так і окремо від монітору, розміщення USB портів на передній панелі є важливим параметром, від якого залежить зручність роботи співробітника з системним блоком. Також хочемо зауважити що дана вимога не є дискримінаційною оскільки на ринку є декілька виробників, системні блоки яких, відповідають технічному завданню. Дякуємо
Лист від виробника або представництва
Дата подання: 09 квітня 2020 11:24
Дата відповіді: 12 квітня 2020 14:39
Шановний Замовнику, дякуємо за розгляд нашого звернення. Просимо Вас звернути увагу на п.3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.». Просимо Вас, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати нам можливість запропонувати еквівалент надання авторизаційного листа, як визначено у п.7 Додатку 1 Тендерної документації Замовника, а саме зазначити: «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (листів) про повноваження від офіційного представництва виробника на території Україні або заводу виробника обладнання щодо партнерських відносин між офіційним представництвом виробника на території України або заводом виробника та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.». Дякуємо Вам за розгляд нашого звернення та просимо внести зміни до Тендерної документації у частині надання авторизаційного листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Тедерну документацію буде переглянуто.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001810-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 30 квітня 2020 14:05
ВИМОГА щодо надання інформації
Даним листом, Товариство з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» , яке є Учасником процедури закупівлі по предмету: «Персональний комп’ютер All-in-One (Моноблок) (Код ДК 021:2015 – 30210000-4 (Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Оголошення №UA-2020-04-07-001810-b від 07 квітня 2020 року), відповідно до частини третьої Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника по означених вище торгах.


В Протоколі з розгляду тендерних пропозицій, поданих учасниками торгів на закупівлю, від 30.04.2020р. №53 засідання Тендерного комітету Замовника наведена абстрактна причина відхилення нашої тендерної пропозиції , зокрема:
« За результатами розгляду та аналізу пропозиції, з’ясовано, що учасником ТОВ «Уліс Сістемс» подано пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 1 тендерної документації замовника. »

Вимагаємо надати уточнення – яка, КОНКРЕТНО, частина нашої тендерної документації, а саме Додатку № 1 тендерної документації, НЕ відповідає вимогам Замовника?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 12:14
Доброго дня! У складі Тендерної пропозиції учасник ТОВ "Уліс Сістемс" не підтвердив відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлених Замовником згідно Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі", так як запропонований учасником Набір системної логіки (чипсет) AMD B300 Chipset, не відповідає наступній вимозі "Набір системної логіки (чипсет) повинен бути не гірший ніж H370 або B360, або Q370". Запропонований Учасником набір системної логіки (чипсет) є гіршим за своїми технічними та якісними характеристиками. Також, ускладі Тендерної пропозиції Учасник не підтвердив відвовідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлених Замовником згідно Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі", так як запропонований учасником товар мітить наступні характеристики портів "6 портів USB, із них два порта USB 3.1 на передній панелі", хоча Замовником вимагається "6 портів USB, із них не менше трьох портів USB 3.1 на передній панелі". Виходячи з вищевикладеного, пропозиція уасника ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню відповідно до п.4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (за попередньою редакцією).
Номер вимоги: UA-2020-04-07-001810-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 травня 2020 18:40
Оскарження дискваліфікації
Шановні Замовники, будь ласка уточніть, яким саме критеріям в додатку №1 не відповідає наша тендерна пропозиція ? З повагою Олена Балюк
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 13:34
Доброго дня! Відповідно до пункту 8,9 Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником встановлена вимога, що "Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015) на виробництво блоків системних (або комп'ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції". Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНд КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав у складі своєї пропозиції оригінали документів, замість копій, не в повному обсязі, а лише перші сторінки, хоча Замовником вимагалося надання копії сертифікату, тобто повного документа, а не витягу з нього, як було надано учасником. Також, учасником не виконано вимогу Тендерної документації: "наявність DisplayPort та HDMI" у вимогах монітору. У запропонованого монітору відсутній HDMI інтерфейс, що підтверджено технічними характеристиками за посиланям на сайті виробника: https://www.dell.com/hr/p/dell-e2420h-monitor/pd?ref=D_Family. Учасник не підтвердив відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлених Замовником згідно Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі". Учасником не виконано вимогу Тендерної документації: "Кут нахилу, градуси від -5 до +25" у вимогах до монітору. У запропонованого монітору Кут нахилу, градуси від -5 до +21, що підтверджено технічними характеристиками за посиланням на сайті: https://www.dell.com/hr/p/dell-e2420h-monitor/pd?ref=D_Family. У складі Тендерної пропозиції учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не підтвердив відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлених Замовником згідно Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні, калькісні характеристики предмета закупівлі", так як запропонований учасником товар не відповідає вимозі Замовника "6 портів USB, із них не менше трьох портів USB 3.1 на передній панелі". Надане учасником обладнання містить наступні характеристики "6 портів USB, із них два потра USB 3.1 на передній панелі".
Тому, пропозиція учасника підлгає віхиленню відповідно до п. 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні звкупівлі" у попередній редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 172 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 1 294 500,00
UAH з ПДВ
1 172 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 273 680,00
UAH з ПДВ
1 223 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС" 1 331 640,00
UAH з ПДВ
1 331 640,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 1 338 840,00
UAH з ПДВ
1 338 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 14:40
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:39
Сертифікати.pdf
22 квітня 2020 14:39
Авторизаційний лист.pdf
22 квітня 2020 14:39
Витяг з ЭДР 01.04.2020.pdf
22 квітня 2020 14:39
Довідка наявність МТБ.pdf
22 квітня 2020 14:39
Довідка Працівників.pdf
22 квітня 2020 14:38
Витяг ДФС 06.04.20.pdf
22 квітня 2020 14:38
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 14:38
Довідка з МВС 01.04.20.pdf
22 квітня 2020 14:38
Лист повідомлення.pdf
22 квітня 2020 14:38
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 14:38
Виписка.pdf
22 квітня 2020 14:38
Статут Асап Про.pdf
22 квітня 2020 14:38
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 14:28
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:45
Квалиф СТАТУТ.pdf
22 квітня 2020 13:45
Квалиф ВИТЯГ ЄДР.pdf
22 квітня 2020 13:45
Квалиф 4 про ст 17.pdf
22 квітня 2020 13:45
Квалиф 4 про довкiлля.pdf
22 квітня 2020 13:45
ThinkCentre_M75q_Tiny_Spec.pdf
22 квітня 2020 13:45
602-123-20-3_39142.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 11:54
Електронний підпис
21 квітня 2020 22:37
ISO 14001.pdf
21 квітня 2020 22:37
ISO 9001.pdf
21 квітня 2020 22:37
сервісні центри 13.03.pdf
21 квітня 2020 22:37
Dell Corporation & Dell Ukraine.pdf
21 квітня 2020 22:37
Технічна специфікація.pdf
21 квітня 2020 22:37
проект договору.pdf
21 квітня 2020 22:37
довідка санкції.pdf
21 квітня 2020 22:37
Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2020 22:37
Статут копія.pdf
21 квітня 2020 22:37
калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ПРО"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Відхилено 1 172 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:31
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
Відхилено 1 172 500,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 11:45
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 223 499,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"
#43164258
Переможець 1 331 640,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"
#43164258
1 331 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 08:46
Договір моноблоки.PDF укладений
27 травня 2020 08:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 331 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 221 940,00 UAH)