Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001770-a a070c9b83d554b3286a839352e13911a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 12:14
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:21
ТД Комп'ютерне обладнання НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо пояснення вказаних технічних умов
Дата подання: 08 квітня 2020 10:15
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:38
Доброго дня, шановний Замвонику. У додатку № 3 ТД ви вказуєте: - "Гарантія має бути надана безпосередньо Постачальником обладнання (обов’язково надається П.І.Б. та посада відповідальної особи учасника, що буде здійснювати зв'язок із Замовником у разі укладення відповідного договору)..." Вказана умова імовірно прописана Учасником, що планує взяти участь, та свідчить про те, що товар, який він пропонує, був завезений на територію України в обхід митниці, адже, якщо товар легальний, то гарантію надає саме сервісний центр виробника або його офіційний представник в Україні. Прошу звернути на це уваги, та доповнити ТД необхідністю надання офіційних документів, щодо ввозу запропонованної продукції Учасниками в Україну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Зверніть увагу, що в проекті договору в пункті 9.1 зазначено, що Учасник гарантує якість поставленого нового товару і можливість його експлуатації та користування за призначенням протягом гарантійного строку, від дати підписання Замовником видаткової накладної (далі – гарантійний строк), термін якого складає не менше 12 місяців, а отже надає гарантію на обладнання, про що вказано в вимогах додатку 3 до Тендерної документації. Надання листа або довідки у довільній формі стосовно гарантії на обладнання, забезпечить Замовнику звернутися у разі потреби до Постачальника при виявленні поломки і несправності обладнання під час гарантійного обслуговування.
Уточнення
Дата подання: 08 квітня 2020 14:22
Дата відповіді: 08 квітня 2020 16:12
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Так потрібно. В додатку 3 до Тендерної документації вказано: «Доставка, розвантажувальні роботи, занесення до місця зберігання, встановлення і налаштування обладнання в кабінетах у кожному із закладів Замовника, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу Замовника».В технічних та якісних характеристиках товару прописано наявність монтажного комплекту у комплектації.
Тендерна документація
Дата подання: 08 квітня 2020 14:23
Дата відповіді: 09 квітня 2020 14:42
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 06 квітня 2020 року на титульній сторінці.
В свою чергу зазначаємо, що обов’язковими реквізитами страхової гарантії є посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю (назва закупівлі, код ДК), номер закупівлі. Посилання на номер і дату протоколу в бланку страхової гарантії не зазначається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001770-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 07 квітня 2020 18:27
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію листа(ів) від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який(і) підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника або офіційного представника виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, по-перше, наявність листа від виробника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021-2015: 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та внести зміни до пункту 1.4. Додатку 3 Тендерної документації прибравши вимогу щодо необхідності надання Копії листа(ів) від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який(і) підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 14:36
Шановний Учаснику.
Копія листа(ів) від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання потрібно для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність листа від товаровиробника або його офіційного представництва надасть додаткові гарантії його поставки на території України. Лист від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 315 000,00
UAH з ПДВ
313 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 13:57
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 13:57
CamTouch. Авторизац.pdf
24 квітня 2020 13:57
CamTouch. Сертифікати.pdf
24 квітня 2020 13:57
Специфікація товару.pdf
24 квітня 2020 13:57
Порівняльна таблиця.pdf
24 квітня 2020 13:57
Додаток 3 підписаний.pdf
24 квітня 2020 13:57
Пояснювальні листи.pdf
24 квітня 2020 13:57
Гарантійні листи.pdf
24 квітня 2020 13:57
Довідки.pdf
24 квітня 2020 13:57
Згода на обробку.pdf
24 квітня 2020 13:56
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 15:59
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
23 квітня 2020 15:58
Квитанція про оплату.pdf
23 квітня 2020 15:58
Установчі документи (4).pdf
23 квітня 2020 15:58
Статут-converted.pdf
23 квітня 2020 15:58
Оцінка.pdf
23 квітня 2020 15:58
Згода на обробку-converted.pdf
23 квітня 2020 15:58
CamTouch. Сертифікати.pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted.pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (9).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (8).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (7).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (6).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (5).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (4).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (3).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (2).pdf
23 квітня 2020 15:58
0001-converted (1).pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 15:59
Тенедр Коноваленко 23.04.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3629908352
Відхилено 313 400,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:36
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3546209735
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:42

Документи

28 квітня 2020 14:34
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:33
Рішення.pdf

Документи

28 квітня 2020 14:41
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:40
Рішення.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 квітня 2020 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі