Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від. просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях». Додаткові роботи. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи)
Очікувана вартість
359 139 922,58 UAH
UA-2020-04-07-001740-b b8b462925ec745689d902e993793dd25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 08.09.2008 №1225 “Про будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Рокоссовського до вул. Богатирської у Оболонському районі” замовником будівництва дороги визначено КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва". Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.02.2019 №355 на підставі експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ затверджено проект. Кошторисна вартість об’єкту відповідно до експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ становить - 1125,5 тис. грн. Відповідно до договору генпідряду № 10/03-16 від 10.03.2016, договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 718 729 845,16 грн. (сімсот вісімнадцять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот сорок п’ять гривен 16 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 119 788 307,53 грн. В ході виконання робіт виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт які передбачені проектом затвердженим розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.02.2019 №355 на підставі експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ, а саме: - влаштування з’їздів з Великої окружної дороги до місцевих проїздів ЖК «Міністерський»; - заміни основи насипу (заміна непридатного грунта із включеннями побутового і будівельного сміття, за час призупинення робіт в період з 2001 по 2018 роки на плямі забудови, що є фактично пусткою на межі міста, виникло несанкціоноване звалище, на яке інтенсивно вивозили побутове і будівельне сміття. В зв’язку із інтенсивною забудовою Мінського масиву (ЖК «Міністерський, ЖК «Яскравий» та ін.) обсяги незаконного звалища, на плямі забудови ВОД, були досить масштабними); - заміна непридатного грунта із включеннями побутового і будівельного сміття основи підземного переходу; - коригування проекту будівництва гаражів ГБК «Мінський» (винесення із плями забудови); - влаштування технологічних майданчиків для складування балок прогонових будов шляхопроводів через залізницю і вул. Богатирську; - кріплення котловану ростверків при влаштуванні опор №№2-4 (кріплення з двотаврів та обрізних дошок) - влаштування футляру для трубопроводів водопроводу діаметром 500 мм; - перенесення із плями забудови телефонної каналізації, електрокабелів, напірної каналізації ; - влаштування і випробування кущів паль К1 та К2 під шляхопроводи. Крім того в зв’язку із змінами вимог ДБН було змінено конструкцію дорожнього одягу. Так було передбачено нижній шар асфальтобетонного покриття товщиною 8 см, відповідно до додатку Ж «Мінімальна товщина шарів дорожнього одягу» ДБН В.2.3.-4:2015 нижній шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, повинен становити не менше 10 см. Це призвело до значного збільшення обсягів влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, тощо. З метою виконання додаткових будівельних робіт, виникла необхідність у проведенні переговорної процедури закупівлі з діючою генеральною підрядною організацією відповідно до п.6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та за її результатами укладанні відповідного договору підряду.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від. просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях». Додаткові роботи. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Київ, Київ, м. Київ, 00000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Згідно договору Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

07 квітня 2020 13:28
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000020 ● 748547601fe745d3b8b2601fba81b0d2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122

Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель

32 UA-2020-04-07-001740-b 07.04.2020
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 16:27:38

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях». Додаткові роботи. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-07-001740-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема:
1. Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у тому числі у випадку необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Замовник в обґрунтуванні посилається на необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
При цьому, слід зазначити, що в обґрунтуванні міститься посилання на пункт 6 частини 2 статті 35 Закону.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити вказаний факт.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують застосування Замовником переговорної процедури закупівлі за пунктом 6 частини 2 статті 35 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 14:59:18

Пояснення

По першому питанню.
Отримавши Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне: Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» здійснює проведення закупівель через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН.
Переговорна процедура закупівлі була розпочата 23.03.2020р., в підставі для проведення цієї переговорної процедури зазначено: Згідно п.6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (копія протоколу №1 від 23.03.2020 додається).
Пункт 6 частини 2 статті 35 в редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 17.03.2020р. (яка діяла станом на 23.03.2020р.) викладено наступним чином: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
На електронному майданчику ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН розміщено обґрунтування закупівлі в який зазначена підстава: п.6 ч.2 ст. 35 - необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Роздруківка сторінки з авторизованого електронного майданчика ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН додається.
За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення.
Інформація в системі «ProZorro» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-07-001740-b) дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір по вищевказаній процедурі – 07 квітня 2020 року 13:56. В зазначений період чинною була редакція Закону України «Про публічні закупівлі» від 17.03.2020 року. Таким чином тендерний комітет Комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» керувався вимогами п.6 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. (в редакції від 17.03.2020 року).
Переговорна процедура завершена, про що свідчить Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-04-07-001740-b Дата формування звіту: 23 квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 5 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. (в редакції 19.04.2020 року) – процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Тому вказана в ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-04-07-001740-b в п.13 Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» правильно відображає застосування норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. (в редакції від 17.03.2020 року), а формулювання «Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю» не застосовується до закупівель що розпочаті до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. (в редакції 19.04.2020 року).
Тендерний комітет Комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» посилався тільки на ч.6 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. (в редакції від 17.03.2020 року) а формулювання про те, що «Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю» автоматично завантажено «ProZorro».

По другому питанню.
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 08.09.2008 №1225 “Про будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Рокоссовського до вул. Богатирської у Оболонському районі” замовником будівництва дороги визначено КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва".
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.02.2019 №355 на підставі експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ затверджено проект.
Кошторисна вартість об’єкту відповідно до експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ становить - 1125,5 тис. грн.
Відповідно до договору генпідряду № 10/03-16 від 10.03.2016, договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 718 729 845,16 грн. (сімсот вісімнадцять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот сорок п’ять гривен 16 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 119 788 307,53 грн.
В ході виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту було встановлено, що проектом розробленим у 2014 році та затвердженим розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 10.02.2014 №192, не були передбачені обсяги робіт, які виникли до початку будівництва та були визначенні підчас здійснення будівних робіт, отже не могли бути врахованими у проекті 2014 року. В зв’язку з чим виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт. Після чого проектна документація була скоригована з врахуванням додаткових робіт та затверджена розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.02.2019 №355 на підставі експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ, а саме:
- влаштування з’їздів з Великої окружної дороги до місцевих проїздів ЖК «Міністерський»;
- заміни основи насипу (заміна непридатного грунта із включеннями побутового і будівельного сміття, за час призупинення робіт в період з 2001 по 2018 роки на плямі забудови, що є фактично пусткою на межі міста, виникло несанкціоноване звалище, на яке інтенсивно вивозили побутове і будівельне сміття. В зв’язку із інтенсивною забудовою Мінського масиву (ЖК «Міністерський, ЖК «Яскравий» та ін.) обсяги незаконного звалища, на плямі забудови ВОД, були досить масштабними);
- заміна непридатного грунта із включеннями побутового і будівельного сміття основи підземного переходу;
- коригування проекту будівництва гаражів ГБК «Мінський» (винесення із плями забудови);
- влаштування технологічних майданчиків для складування балок прогонових будов шляхопроводів через залізницю і вул. Богатирську;
- кріплення котловану ростверків при влаштуванні опор №№2-4 (кріплення з двотаврів та обрізних дошок)
- влаштування футляру для трубопроводів водопроводу діаметром 500 мм;
- перенесення із плями забудови телефонної каналізації, електрокабелів, напірної каналізації ;
- влаштування і випробування кущів паль К1 та К2 під шляхопроводи.
Крім того в зв’язку із змінами вимог ДБН було змінено конструкцію дорожнього одягу. Так було передбачено нижній шар асфальтобетонного покриття товщиною 8 см, відповідно до додатку Ж «Мінімальна товщина шарів дорожнього одягу» ДБН В.2.3.-4:2015 нижній шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, повинен становити не менше 10 см. Це призвело до значного збільшення обсягів влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, тощо.
З метою виконання додаткових будівельних робіт, виникла необхідність у проведенні переговорної процедури закупівлі з діючою генеральною підрядною організацією відповідно до п.6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та за її результатами укладанні відповідного договору підряду.
До проведення даної переговорної процедури закупівлі, Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» звернулось до Інституту держави і права ім. В.М. Корецького НАН України чи буде застосування переговорної процедури закупівлі щодо укладання нового договору з генпідрядником на ці додаткові роботи на суму до 50% вартості договору генпідряду №10/03-16 від 10.03.2016р. нормативно та економічно обґрунтованим та повністю відповідатиме приписам законодавства України, зокрема, вимогам Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету міністрів від 01.08.2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», а також Національних стандартів України у галузі будівництва.
Відповідно до висновку науково-правової експертизи Інституту держави і права ім. В.М. Корецького НАН України від 18.02.2020 № 126/37-е:
- застосування переговорної процедури закупівлі щодо укладання нового договору з генпідрядником на ці додаткові роботи на суму до 50% вартості договору генпідряду № 10/03-16 від 10 березня 2016 р. є нормативно обґрунтованим та повністю відповідає вимогам законодавства України, зокрема, Господарському кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанові Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», а також іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Копії документів, що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі додаються.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-28 08:55:04

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях». Додаткові роботи. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-07-001740-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема:
1. Надати документальне підтвердження (пояснення, інформацію) застосування Замовником переговорної процедури закупівлі, зокрема в частині вартості головного (первинного) договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-28 17:04:32

Пояснення

Отримавши Вас запит про надання пояснень стосовно застосування Замовником переговорної процедури закупівлі, зокрема в частині вартості головного (первинного) договору, надаємо скановані копії договору генпідряду №10/03-16 від 10 березня 2016р. та додаткової угоди №26 від 16 грудня 2019р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-БУД-ТРЕЙД»
#39532133
Переможець 354 193 705,82
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 13:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-БУД-ТРЕЙД» #39532133

№ рішення у справі

597-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-БУД-ТРЕЙД»
#39532133
354 193 705,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 11:29
Додаткова угода.PDF зміни до договору
14 червня 2022 11:27
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 17:35
Додаткова угода _ 3.PDF зміни до договору
03 червня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 18:00
договір укладений
23 квітня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2021 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором, відповідно п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 23/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та неможливістю виконання всього об’єму будівельних робіт за Договором у 2022 році, а також у зв’язку з необхідністю подальшого усунення пошкоджень, нанесених Об’єкту, відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2023.
Номер договору про закупівлю: 23/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML