Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації відходів І-ІV класу
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001533-a 898c0887b51a4739a3d0e3deb0d56184
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шиндер Максим Сергійович

380504939450 e-tender@sc-olvia.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ"
Код ЄДРПОУ: 19290012
Вебсайт: http://sc-olvia.com
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170
Контактна особа: Шиндер Максим Сергійович
380504939450
e-tender@sc-olvia.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з утилізації відходів І-ІV класу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Згідно запиту замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001533-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 08 квітня 2020 14:29
встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі

1.Найменування Замовника: Державне підприємство «СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ «ОЛЬВІЯ» Код за ЄДРПОУ: 19290012 Місцезнаходження: 54052, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, Айвазовського, 29
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-07-001533-a
Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Послуги з утилізації відходів І-ІV класу.
3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості предмета закупівлі
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Державне підприємство «СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ «ОЛЬВІЯ» Код за ЄДРПОУ: 19290012, оголосив про проведення електронних торгів під номером UA-2020-04-07-001533-a

Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Згідно Оголошення про проведення закупівлі, предметом закупівлі є Послуги з утилізації відходів І-ІV класу з очікуваною вартістю предмета закупівлі: 215 000,00 грн без ПДВ(двісті п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.без ПДВ. Згідно Додатку № 1 тендерної документації закупівлі розрахункова кількість відходів, які підлягають утилізації становить: 245,385 т/рік. Зауважуємо, що хоча закупівля оголошена по коду ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, серед відходів, що підлягають утилізації, є як безпечні, так і небезпечні відходи.
Для такої кількості відходів очікувана вартість закупівлі є аномально низькою. Зауважуємо, що в переліку відходів зазначені послуги з утилізації небезпечних відходів та відходів ІV класу небезпеки, технологія утилізації яких потребує витрат значно вищих, ніж ціна утилізації простих побутових відходів. Встановлена замовником очікувана вартість навіть не покриває витрати собівартості надання послуг по утилізації зазначеної кількості (245,385 т/рік) відходів І-ІV класу небезпеки.
Як висновок, зазначена замовником очікувана вартість предмета закупівлі UA-2020-04-07-001533-a в декілька разів нижче ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.

Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 09:33
Доброго ранку! Бюджет закупівлі формувався виходячі із фінансового та річного плану закупівель підприємства на 2020 рік
Доброго ранку! Бюджет закупівлі формувався виходячі із фінансового та річного плану закупівель підприємства на 2020 рік

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ" 273 139,35
UAH
273 139,35
UAH
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 10:59
фИНАНСОВЫЙ ОТЧЕТ.pdf
14 квітня 2020 10:59
укртрансбезпека.zip
14 квітня 2020 10:59
Укртрансбезпека.jpg
14 квітня 2020 10:59
Статистика 2ст.jpg
14 квітня 2020 10:59
Статистика 1ст (1).jpg
14 квітня 2020 10:59
Свідоцтво Фомін В.О..jpg
14 квітня 2020 10:59
Свідоцтво Масалаб Д.В..jpg
14 квітня 2020 10:59
Свідоцтво Конотоп Т.В..jpg
14 квітня 2020 10:59
Свідотство ПДВ.jpg
14 квітня 2020 10:59
П.№3 Статут.jpg
14 квітня 2020 10:59
МТБ.jpg
14 квітня 2020 10:59
лицензия НПП КОР-МЕТ.JPG
14 квітня 2020 10:59
Красные линии.pdf
14 квітня 2020 10:58
катра печати и подписи.jpg
14 квітня 2020 10:58
довыдка на оброблення.pdf
14 квітня 2020 10:58
довідка.pdf
14 квітня 2020 10:58
ВИТЯГ НПП КОР-МЕТ(1).pdf
14 квітня 2020 10:58
Виписка 2 стр.jpg
14 квітня 2020 10:58
Виписка 1 стр.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ"
#38772535
Переможець 273 139,35
UAH
27 квітня 2020 14:12

Документи

27 квітня 2020 14:12
КОР-МЕ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ"
#38772535
273 139,35
UAH
Документи

Документи

27 квітня 2020 14:12
КОР-МЕ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
99В-2020 ДУ2+Додаток.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:12
99В-2020 ДУ1+Додаток.pdf зміни до договору
27 травня 2020 11:54
99В-2020 Договір+Додаток.pdf укладений
27 травня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальноъ суми договору
Номер договору про закупівлю: 99В-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів відходів які необхідно утилізувати
Номер договору про закупівлю: 99В-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 99В-2020 ДУ2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML