Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (код НК 024:2019: 31075 – Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний; 31071 - Клейова пластина остоми; 31069 - Мішок уростомний багатокомпонентний; 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний ; 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний) Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Очікувана вартість
242 665,00 UAH
UA-2020-04-07-001448-a 694e953a242846c9b793f17428a0a661
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротун Володимир Миколайович

380472544831 bugalter_mp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги
Код ЄДРПОУ: 38469862
Вебсайт: http://e-tender.biz/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Дахнівська,34
Контактна особа: Коротун Володимир Миколайович
380472544831
bugalter_mp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:15
Очікувана вартість: 242 665,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 213,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5880 штуки
Медичні матеріали (код НК 024:2019: 31075 – Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний; 31071 - Клейова пластина остоми; 31069 - Мішок уростомний багатокомпонентний; 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний ; 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний) Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 14:29
ПД.docx
07 квітня 2020 14:29
ТД_2020р..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000069 ● baeaa94e2a4f4b39b639cb312969a598
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.05.2020 № 31
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.05.2020 № 31

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-04-07-001448-a, 07.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-06 17:21:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-07-001448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- з яких підстав тендерну пропозицію ТОВ Дуамед визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, тоді як учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)? Так, підпунктом 1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати оригінал(и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ Дуамед відсутня копія договору постачання аналогічного товару за наданим учасником відгуком.
- з яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020), що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- з яких підстав тендерною документацією визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, тоді як тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів саме з дати розкриття тендерних пропозицій (відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 10:45:49

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській обл.

У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що тендерним комітетом КНП "Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" прийнято рішення (протокол №62 від 12.05.2020р.) про скасування закупівлі UA-2020-04-07-001448-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)) .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-05-15 10:45:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив процедуру закупівлі

2020-05-15 10:48:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дуамед 242 200,00
UAH з ПДВ
240 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" 242 200,00
UAH з ПДВ
242 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 19:27
пропозиція оновлена
27 квітня 2020 19:27
Довідки
22 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:05
гарантия.rar
22 квітня 2020 14:05
пропозиція.pdf
22 квітня 2020 14:05
Відповідність вимогам.pdf
22 квітня 2020 14:05
Відповідність товару.pdf
22 квітня 2020 14:05
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:10
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:10
Статут.pdf
22 квітня 2020 14:10
ст.17.pdf
22 квітня 2020 14:10
Сертиф Coloplast.PDF
22 квітня 2020 14:10
Сертиф Coloplast 1.pdf
22 квітня 2020 14:10
СЕртиф калоприйм.PDF
22 квітня 2020 14:10
Рішення 2.pdf
22 квітня 2020 14:10
Рішення 1.pdf
22 квітня 2020 14:10
ПEНІЛЬНИЙ +МОЧЕColoplast.PDF
22 квітня 2020 14:10
МВС.PDF
22 квітня 2020 14:10
Інструкція 3.PDF
22 квітня 2020 14:10
Інструкція 2.PDF
22 квітня 2020 14:10
Інструкія 1.PDF
22 квітня 2020 14:10
Заява дані.pdf
22 квітня 2020 14:10
Захист довкілля.pdf
22 квітня 2020 14:10
ДФС.pdf
22 квітня 2020 14:10
Договор новая почта.PDF
22 квітня 2020 14:10
Договор аренда склад.PDF
22 квітня 2020 14:10
Договор аренда офис.PDF
22 квітня 2020 14:10
Довідка щодо ліцензії.pdf
22 квітня 2020 14:10
Декларація калоприйм.PDF
22 квітня 2020 14:09
Гарант листи.pdf
22 квітня 2020 14:09
Гарант лист інструкц.pdf
22 квітня 2020 14:09
Відсутн корупц Юр лицо.pdf
22 квітня 2020 14:09
Витяг розширений.PDF
22 квітня 2020 14:09
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дуамед

ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дуамед
#37181129
Переможець 240 460,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дуамед
#37181129
240 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 травня 2020 10:50
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)) .