Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво палацу спорту за адресою: вул. Вячеслава Чорновола, 67Е, м. Кам’янське, Дніпропетровської області». (об’єкт незавершеного будівництва «Тренувальна база з баскетболу по вул. В.В. Щербицького у м. Дніпродзержинськ (Дніпропетровська область)») Коригування стадії «П» (за CPV за ДК 021:2015 – код 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
"Construction of the Sports Palace at the address: street. Vyacheslav Chornovil, 67E, Kamyanets, Dnipropetrovsk region ". (unfinished construction object "Basketball training base at V.V. Shcherbytsky St. in Dneprodzerzhinsk, Dnipropetrovsk region)") Adjustment of stage "P" (за CPV за DK 021:2015 – код 45212000-6 Construction work for buildings relating to leisure, sports, culture, lodging and restaurants)
Очікувана вартість
244 859 856,00 UAH
UA-2020-04-07-001371-c 525a347813854394a17cc9261f6ab5c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 14:07
Очікувана вартість: 244 859 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 448 598,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 07 квітня 2020 20:12
Enquiries until: 28 квітня 2020 13:00
Complaints submission until: до 04 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 травня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 244 859 856 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 448 599 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Будівництво палацу спорту за адресою: вул. Вячеслава Чорновола, 67Е, м. Кам’янське, Дніпропетровської області». (об’єкт незавершеного будівництва «Тренувальна база з баскетболу по вул. В.В. Щербицького у м. Дніпродзержинськ (Дніпропетровська область)») Коригування стадії «П» (за CPV за ДК 021:2015 – код 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Вячеслава Чорновола, 67Е
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

"Construction of the Sports Palace at the address: street. Vyacheslav Chornovil, 67E, Kamyanets, Dnipropetrovsk region ". (unfinished construction object "Basketball training base at V.V. Shcherbytsky St. in Dneprodzerzhinsk, Dnipropetrovsk region)") Adjustment of stage "P" (за CPV за DK 021:2015 – код 45212000-6 Construction work for buildings relating to leisure, sports, culture, lodging and restaurants)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45212000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 04 грудня 2019 року № 1070, може здійснити попередню оплату (протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. на поточний рік даного договору, попередня оплата надається одним платежом. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:31
179-20 від 28.04.2020 внесення змін_евробаскет_ЗМІНИ1.doc
29 квітня 2020 13:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
29 квітня 2020 13:30
Додаток 3_Зміни 1.pdf
29 квітня 2020 13:30
Додаток 5_Зміни 1.pdf
29 квітня 2020 13:30
ТД будівництво палацу спорту_гарантія 100 тис _ сумма 244 859 856 грн_Зміни1.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 1.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 2.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 4.pdf
29 квітня 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:31
179-20 від 28.04.2020 внесення змін_евробаскет_ЗМІНИ1.doc
29 квітня 2020 13:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
29 квітня 2020 13:30
Додаток 3_Зміни 1.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 3.pdf
29 квітня 2020 13:30
Додаток 5_Зміни 1.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 5.pdf
29 квітня 2020 13:30
ТД будівництво палацу спорту_гарантія 100 тис _ сумма 244 859 856 грн_Зміни1.pdf
07 квітня 2020 20:30
ТД будівництво палацу спорту_гарантія 100 тис _ сумма 244 859 856 грн.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 1.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 2.pdf
07 квітня 2020 20:30
Додаток 4.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 травня 2020
UA-2020-04-07-001371-c525a347813854394a17cc9261f6ab5c8
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:06
Електронний підпис
07 травня 2020 17:06
Електронний підпис
07 травня 2020 17:05
Альтіс Констракшн18587 p7s.7z
07 травня 2020 17:05
7. Проект договору.pdf
07 травня 2020 17:05
4. Інші документи.pdf
07 травня 2020 17:05
5. Наявність досвіду.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 216 023 500,02
UAH з ПДВ
216 023 500,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 224 000 000,00
UAH з ПДВ
224 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 240 428 350,86
UAH з ПДВ
240 428 350,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:06
Електронний підпис
07 травня 2020 17:06
Електронний підпис
07 травня 2020 17:05
Альтіс Констракшн18587 p7s.7z
07 травня 2020 17:05
7. Проект договору.pdf
07 травня 2020 17:05
4. Інші документи.pdf
07 травня 2020 17:05
5. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 216 023 500,02
UAH з ПДВ
25 травня 2020 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
216 023 500,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:40
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 21:26
SCAN0129.PDF зміни до договору
06 серпня 2020 21:23
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:43
14.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:27
13.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:27
12.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
11.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
10.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
9.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
8.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
7.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
4.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
3.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
2.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
1.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 12:48
SCAN0073.PDF зміни до договору
21 липня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:38
SCAN0003.PDF зміни до договору
15 червня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
14 червня 2020 14:37
SCAN0034.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0033.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0032.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0031.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0030.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0029.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0028.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0027.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0040.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0026.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0039.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0025.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0038.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0024.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0037.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0023.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0036.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0022.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0035.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0021.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0020.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0010.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0019.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0009.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0018.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0008.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0017.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0016.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0007.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0015.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0006.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0004.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0014.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0003.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0013.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0002.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0012.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0001.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0011.PDF укладений
14 червня 2020 14:27
SCAN0000.PDF укладений
14 червня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантаження чіткого скану деяких сторінок Договору та додатків до нього
Номер договору про закупівлю: 798-20
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 798-20 від «12» червня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 216`023`500 грн. 02 коп. (двісті шістнадцять мільйонів двадцять три тисячі п’ятсот гривень 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 36 003 916,67 грн.), з них:  на 2020 рік – 14 780 774 грн. 94 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 94 коп.) (у тому числі ПДВ 20% - 2 463 462,49 грн.), з них: - за рахунок коштів міського бюджету – 39 799 грн. 18 коп. (тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 6 633,20 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 14 740 975 грн. 76 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 76 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 456 829,29 грн.)  на 2021 рік – 201 242 725 грн. 08 коп. (двісті один мільйон двісті сорок дві тисячі сімсот двадцять п’ять гривень 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 33 540 454,18 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 14 780 774 грн. 94 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 94 коп.) (у тому числі ПДВ 20% - 2 463 462,49 грн.), з них: - за рахунок коштів міського бюджету – 39 799 грн. 18 коп. (тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 6 633,20 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 14 740 975 грн. 76 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 76 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2456829,29 грн.)» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 798-20 від «12» червня 2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 216`023`500 грн. 02 коп. (двісті шістнадцять мільйонів двадцять три тисячі п’ятсот гривень 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 36 003 916,67 грн.), з них:  на 2020 рік – 14 780 774 грн. 94 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 94 коп.) (у тому числі ПДВ 20% - 2 463 462,49 грн.), з них: - за рахунок коштів міського бюджету – 39 799 грн. 18 коп. (тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 6 633,20 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 14 740 975 грн. 76 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 76 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 456 829,29 грн.)  на 2021 рік – 201 242 725 грн. 08 коп. (двісті один мільйон двісті сорок дві тисячі сімсот двадцять п’ять гривень 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 33 540 454,18 грн.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 14 780 774 грн. 94 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 94 коп.) (у тому числі ПДВ 20% - 2 463 462,49 грн.), з них: - за рахунок коштів міського бюджету – 39 799 грн. 18 коп. (тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 6 633,20 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 14 740 975 грн. 76 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 76 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2456829,29 грн.)». 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 798-20 від «12» червня 2020 року в новій редакції, що додається. 4. Викласти п. 5.1. Розділу V. «Строки виконання робіт» в наступній редакції: «5.1. Строк початку робіт: з 15.07.2020 року» 5. Пункт 6.4.3. Розділу VI. «Права та обов'язки сторін» виключити. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 798-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 798-20 від «12» червня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 4.5. Розділу IV. «Порядок здійснення оплати» Договору № 798-20 від «12» червня 2020 року викласти в наступній редакції: «4.5. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 04 грудня 2019 року № 1070, може здійснити попередню оплату (протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. на поточний рік даного договору, попередня оплата надається одним платежом. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» 2. Викласти Додаток 5 «Договірна ціна» та Додаток 6 «Кошторис» у новій редакції, що додається. Обсяг закупівлі не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 798-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 798-20 від «12» червня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 4.5. Розділу IV. «Порядок здійснення оплати» Договору № 798-20 від «12» червня 2020 року викласти в наступній редакції: «4.5. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 04 грудня 2019 року № 1070, може здійснити попередню оплату (протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. на поточний рік даного договору, попередня оплата надається одним платежом. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати або повернути невикористану передплату протягом 3 (трьох) робочих днів з дня такого прострочення. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» 2. У Додатку 5 «Договірна ціна» читати вираз «що здійснюється у 2020 році» як «що здійснюється у 2020 – 2021 роках». Обсяг закупівлі не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 798-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 776 182,57
UAH (в тому числі ПДВ 2 462 697,09 UAH)