Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл 141 найменуваня
Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits 141 Name
Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits 141 Name
Очікувана вартість
23 900 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001194-a ● cf1fd236d66c4e39b1c28d8fc96f7562
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Контактна особа: |
Мосійчук Анатолій Федорович +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Private LC Volunoblenergo |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Mosijtshuk Anatolij Fedorovych +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 23 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 07 квітня 2020 13:38 |
Enquiries until: | 28 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 23 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 119 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
141 найменувань
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл 141 найменуваня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Єршова,4
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits 141 Name
CPV: 31210000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за Продукцію, що поставляється Постачальником, за даним Договором здійснюються у безготівковій формі впродовж 120 (ста двадцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії продукції Покупцем | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2020 13:38 |
Додаток 4.docx | |
07 квітня 2020 13:38 |
Додаток 2.docx | |
07 квітня 2020 13:38 |
Додаток 3.docx | |
07 квітня 2020 13:38 |
Додаток 1.docx | |
07 квітня 2020 13:38 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит на розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 10 квітня 2020 09:51
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:28
Предметом даної закупівлі є великий асортимент різноманітних видів електротехнічної продукції .
Зазначення товару єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі Учасники та виробники, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі, можуть запропонувати Замовнику весь перелік зазначених 144 найменувань.
Одним з головних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання коштів. При цьому така економія може бути досягнута лише за умови високого рівня конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, з метою створення можливості для участі максимальної кількості учасників просимо розділити закупівлю на лоти, предметом яких будуть різні види Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (наприклад: Лот 1 – КТП типу …та подібне, Лот 2 – Ввід високовольтний 35 Кв типу… та подібне, Лот 3 – Ввід високовольтний до силових трансформаторів 110кВ типу ..або еквівалент та подібне, Лот 4 - Мікропроцесорний захист ліній електропередачі типу… тощо).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись з Вашим зверненням згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 « Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» під час проведення відкритих торгів щодо закупівлі електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, код ДК 021:2015 - 31210000-1 (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл 141 найменуваня) відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 28 грудня 2015 року № 1782, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл цілісною номенклатурою, Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 28 грудня 2015 року № 1782, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл цілісною номенклатурою, Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 травня 2020
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПРОМСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" |
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 455 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМСЕРВІС" |
23 897 015,00
UAH з ПДВ
|
22 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТК "ПРОМЕНЕРГОТРЕЙД" #39405108 |
Переможець |
22 455 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:01
|
Звіт 19-20-573.pdf | укладений |
01 квітня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору 1.docx | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:38
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 12:01
|
19-20-573.pdf | укладений |
11 червня 2020 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі №19/20-573 від "10" червня 2020 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 19/20-573 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |