Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення (1 найменування– 11 упаковок ))
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000995-a ed4c340f8588462c8581bac07f05a650
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 15:55
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення (1 найменування– 11 упаковок )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 упаковка
33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення (1 найменування– 11 упаковок ))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
АТХ: B02BD06

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 2. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. 3. На підставі пункту 1 та пункту 4 статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:19
оголошення.doc
07 квітня 2020 12:52
Додаток 6.doc
07 квітня 2020 12:51
ПРОЄКТ Договору поставки.docx
07 квітня 2020 12:51
Додаток 4.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 3.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 2.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 1.doc
07 квітня 2020 12:49
ТД.doc
07 квітня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:19
оголошення.doc
07 квітня 2020 12:52
Додаток 6.doc
07 квітня 2020 12:51
ПРОЄКТ Договору поставки.docx
07 квітня 2020 12:51
Додаток 4.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 3.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 2.doc
07 квітня 2020 12:50
Додаток 1.doc
07 квітня 2020 12:49
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 30 602,00
UAH з ПДВ
30 602,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 30 955,10
UAH з ПДВ
30 955,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 18:13
Електронний підпис
28 квітня 2020 18:12
СТ 17_п2.pdf
24 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:50
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:08
7 Інші документи.pdf
22 квітня 2020 13:08
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 30 602,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
30 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:40
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:37
дод. угода 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 11:41
договір.pdf укладений
05 травня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.3.4. Договору №303 від 05.05.2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити суму Договору на 1 294,70 грн. (одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 70 копiйок), у тому числі ПДВ – 84,70 грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору складає: 29 307,30 грн. (Двадцять дев'ять тисяч триста сім гривень 30 копійок), з урахуванням ПДВ – 1 917,30 грн. (Одна тисяча дев'ятсот сімнадцять гривень 30 копійок), в тому числі включає торгівельну надбавку та інші витрати, а також включається сплата податків та інших обов'язкових платежів. Ціна за одиницю продукції повинна відображатися в гривнях з двома знаками після коми, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору». 3. Специфікацію викласти у новій редакції (додаток № 1 до даної додаткової угоди). 4. Інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 303
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 307,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 917,30 UAH)