Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для миття, прання та чищення
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000962-c 180a060701fd410fb2d7f48e72952e94
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тилик Катерина Григорівна

+380614394110 maveevka_int@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520196
Місцезнаходження: 70035, Україна , Запорізька обл., Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Леніна 71/А
Контактна особа: Тилик Катерина Григорівна
+380614394110
maveevka_int@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 15:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 15:21
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:33
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 шт
Сода кальцинована 700гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, Запорізька область, Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Центральна 71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
270 шт
Мило господарче "Друг"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, Запорізька область, Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Центральна 71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 шт
Пральний порошок 8кг «Gala» авто. в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, Запорізька область, Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Центральна 71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
68 шт
Чистящій крем «Сіф» 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, Запорізька область, Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Центральна 71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
68 шт
Чистящій засіб «Mr. Proper» 1000мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, Запорізька область, Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Центральна 71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:16
Миючі засоби - 39830000-9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-000962-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 14 квітня 2020 11:01
пропозиція Учасника ТОВ "СВІКОМ" не відповідає кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник, Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника ТОВ "СВІКОМ" не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме не надано жодного документу згідно пп 4 п.2 Додатку 1, а саме не надані сертифікати якості або декларації виробника на запропонований товар. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до вимог Вашої документації пропозиція Учасника ТОВ "СВІКОМ" підлягає відхиленню, як така що не відповідає вимогам документації.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-04-07-000962-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 17 квітня 2020 11:42
перегляд рішення стосовно дискваліфікації ТОВ " ОФІС КОМФОРТ "
Шановний замовник, Вами «16» квітня 2020 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 16.04.2 засідання комісії з електронних закупівель, про дискваліфікацію пропозиції ТОВ " ОФІС КОМФОРТ " з причини невідповідності пропозиції, а саме, що наданий Сертифікат якості на мило господарське тверде «Друг» не має дати формування та строку чинності та в сертифікаті якості на соду кальциновану, зазначена дата виготовлення 09.09.2019р., однак Ми не погоджуємось з даним рішенням та вважаэмо його безпыдставним, в зв’язку з тим що, затверджена відповідним державним органом форма СЕРТИФІКАТУ ЯКОСТІ відсутня і виробник на власний розсуд зазначає інформацію, яку він вважає за потрібне, тому дата формування та строк чинності може не зазначатись, згідно чинного законодавства України. Стосовно сертифікаті якості на соду кальциновану, зазначена дата виготовлення 09.09.2019р., це документ отриманий нами від виробника з останньою партією. Сертифікат якості на соду, видається виробником на кожну партію окремо і яка саме партія буде постачатись на сьогодні не відомо, а також у оголошенні відсутні вимоги, стосовно дати видачі сертифікатів якості і що на минулу партію не можливо надавати документи. Стосовно вимоги, щодо дати виробництва товару не раніше 2020 року, нами був наданий Лист № 2 від 08.04.2020 р. де чітко зазначено, що запропонований товар виробництва не раніше 2020р., а також Довідка № 3 від 08.04.2020 р. в якій міститься погодження з усіма технічними вимогами. ТОВ " ОФІС КОМФОРТ " надано усі документи, згідно оприлюдненого переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Зважаючі на вищевикладене в ваших діяннях ми вбачаємо упереджене ставлення та введенням в оману Учасників, що є корупційним діянням . А також ваші дії призводять до розтрати державних коштів. Виходячи з вищевикладеного та з метою економії державних коштів просимо Вас переглянути рішення стосовно дискваліфікації ТОВ " ОФІС КОМФОРТ ". У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу даної закупівлі та інших проведених Вами закупівель, а також звернутися з заявою на дії посадових осіб до Національного Антикорупційного Агенства України та Державного Бюро Розслідувань. Нами вже підготовлений лист до голови Запорізької обласної ради на протиправні дії посадових осіб: Гончаренко Н.І, Тилик К.Г, Рибалки Н.В, Дем’янова М.В, з приводу зловживань комісії з електронних закупівель Комунального закладУ "Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради, який буде надісланий, якщо рішення стосовно дискваліфікації ТОВ " ОФІС КОМФОРТ " не буде терміново переглянуто, та закупівля не буде завершена у встановленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 12:58
Шановний Учасник. Комісією з електронних закупівель комунального закладу «Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР було розглянуто Ваше звернення щодо перегляду рішення стосовно дискваліфікації ТОВ «ОФІС КОМФОРТ».
Замовник в своїх діяннях не вбачає упереджене ставлення та введенням в оману Учасників. Під час проведення допорогових закупівель Замовник дотримується вимог чинного законодавства. Комісією було детально вивчено, проаналізовано звернення ТОВ «ОФІС КОМФОРТ».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 15 822,84
UAH з ПДВ
15 822,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 17 645,70
UAH з ПДВ
17 645,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малахова Олеся Сергіївна 23 808,20
UAH з ПДВ
23 808,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 15:05
ЦП.pdf
09 квітня 2020 15:05
Сіф крем.pdf
09 квітня 2020 15:05
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 15:05
Додаток 1.pdf
09 квітня 2020 15:05
ГЛ.pdf
09 квітня 2020 15:05
Пропер.pdf
09 квітня 2020 15:05
Гала, Аріель порошок.pdf
09 квітня 2020 15:05
Гала, Аріель порошок 2.pdf
09 квітня 2020 15:05
ДРУГ мило сес.pdf
09 квітня 2020 15:05
Сода Неболайт.pdf
09 квітня 2020 15:05
Сода Неболайт 3.pdf
09 квітня 2020 15:05
Сода Неболайт 2.pdf
09 квітня 2020 15:05
ЛГ надан сертифікатів.pdf
09 квітня 2020 15:05
Протокол.pdf
09 квітня 2020 15:05
Наказ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 09:42
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:42
04_CIF декларация.pdf
09 квітня 2020 09:16
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:15
Сертифікація.PDF
09 квітня 2020 09:15
Рішення Гуменюк.PDF
09 квітня 2020 09:15
Наказ Гуменюк.PDF
09 квітня 2020 09:15
Витяг ПДВ.PDF
09 квітня 2020 09:15
витяг з ЄДР.PDF
09 квітня 2020 09:15
05_Mr.Proper_декл.pdf
09 квітня 2020 09:15
04_CIF.pdf
09 квітня 2020 09:15
03_Порошок Гала_декл.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ФОП Малахова Олеся Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 15 822,84
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Відхилено 17 645,70
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 13:57
ФОП Малахова Олеся Сергіївна
#3034717682
Відхилено 23 808,20
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:57

Документи

14 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:14
Протокол

Документи

16 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:54
Протокол

Документи

21 квітня 2020 12:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:54
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій