Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із технічного та сервісного обслуговування інформаційних сенсорних кіосків
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000808-c ● 6d2a51bddae2435fb651ff7c192aa4d3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41697046 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, площа Молодіжна, буд.1 |
Контактна особа: |
Ставицька Олена Олексіївна 0564922594 cnap.viza@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Департаментом адміністративних послуг, відповідно до укладених з ТОВ «Сенсорні Системи України» договорів від 17.12.2018№15, 18.12.2018, №16, 09.04.2019 №11, були придбані сенсорні панелі та інформаційний кіоск.
Відповідно до трьохстороннього договору між департаментом адміністративних послуг, Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та ТОВ «Сенсорні Системи України», безоплатно отримано інформаційний кіоск для відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями.
Згідно з договором від 27.06.2019 року №16 у ТОВ «Сенсорні Системи України» було придбано та встановлено на сенсорні панелі програмне забезпечення «ТачІнформ» (надалі - інформаційні сенсорні кіоски), яке призначене для відображення інформації на них, демонстрації документів, фото- та відеоматеріалів, з можливістю створювати розгалужену інформаційну структуру з об'єктами управління у вигляді меню, кнопок, піктограм, графічних елементів, з наявністю спеціального режиму для людей з обмеженими можливостями.
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір №87752 від 15.04.2019 ТОВ «Сенсорні Системи України» належать авторські майнові права на комп’ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ» (електронна версія знаходиться на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=11c1271e-eb9e-470a-ba8e-43b4e5301bee&title=OfitsiiniiBiuletenavtorskePravolSumizhniPrava).
На сьогодні існує потреба в обслуговуванні програмного продукту «ТачІнформ» встановленого в інформаційних сенсорних кіосках департаменту адміністративних послуг виконавчого комітету Криворізької міської ради. Ураховуючи, що послуги з обслуговування програмного продукту «ТачІнформ» повністю базуються на єдиному програмно-технічному рішенні, зміна надавача послуг (розробника) призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з її експлуатацією та обслуговуванням, повторної розробки і впровадження вже існуючого програмного забезпечення, зміни у функціональних можливостях інформаційних сенсорних кіосків, структурі та дизайні та, відповідно, до додаткових фінансових витрат, які не передбачені бюджетом.
Крім того, торгово-промисловою палатою України підтверджено, що ТОВ «Сенсорні Системи України» є виробником сенсорних інформаційних кіосків та розробником програмного забезпечення до них, власником авторських прав на комп'ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ», а також єдиним вітчизняним виконавцем послуг з обслуговування та супроводу програмного забезпечення «Програмний продукт «ТачІнформ» (лист від 30.03.2020 №848/08.0-7.3).
Відповідно до трьохстороннього договору між департаментом адміністративних послуг, Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та ТОВ «Сенсорні Системи України», безоплатно отримано інформаційний кіоск для відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями.
Згідно з договором від 27.06.2019 року №16 у ТОВ «Сенсорні Системи України» було придбано та встановлено на сенсорні панелі програмне забезпечення «ТачІнформ» (надалі - інформаційні сенсорні кіоски), яке призначене для відображення інформації на них, демонстрації документів, фото- та відеоматеріалів, з можливістю створювати розгалужену інформаційну структуру з об'єктами управління у вигляді меню, кнопок, піктограм, графічних елементів, з наявністю спеціального режиму для людей з обмеженими можливостями.
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір №87752 від 15.04.2019 ТОВ «Сенсорні Системи України» належать авторські майнові права на комп’ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ» (електронна версія знаходиться на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=11c1271e-eb9e-470a-ba8e-43b4e5301bee&title=OfitsiiniiBiuletenavtorskePravolSumizhniPrava).
На сьогодні існує потреба в обслуговуванні програмного продукту «ТачІнформ» встановленого в інформаційних сенсорних кіосках департаменту адміністративних послуг виконавчого комітету Криворізької міської ради. Ураховуючи, що послуги з обслуговування програмного продукту «ТачІнформ» повністю базуються на єдиному програмно-технічному рішенні, зміна надавача послуг (розробника) призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з її експлуатацією та обслуговуванням, повторної розробки і впровадження вже існуючого програмного забезпечення, зміни у функціональних можливостях інформаційних сенсорних кіосків, структурі та дизайні та, відповідно, до додаткових фінансових витрат, які не передбачені бюджетом.
Крім того, торгово-промисловою палатою України підтверджено, що ТОВ «Сенсорні Системи України» є виробником сенсорних інформаційних кіосків та розробником програмного забезпечення до них, власником авторських прав на комп'ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ», а також єдиним вітчизняним виконавцем послуг з обслуговування та супроводу програмного забезпечення «Програмний продукт «ТачІнформ» (лист від 30.03.2020 №848/08.0-7.3).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 14:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із технічного та сервісного обслуговування інформаційних сенсорних кіосків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
07 квітня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сенсорні системи України #36940620 |
Переможець |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 16:11
|
Додаткова угода 5.PDF | укладений |
01 жовтня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 15:01
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 13:15
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 10:13
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 14:10
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
13 липня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 15:38
|
Додаткова угода (6).PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:56
|
ТОВ Сенсорні системи.PDF | укладений |
21 квітня 2020 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 квітня 2020 — 01 жовтня 2020 |
Сума оплати за договором: |
54 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відповідно до протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради від 25.03.2020 №7, в зв"язку з карантиними заходами, відключено інформаційні сенсорні кіоски, тому відсутня подальша потреба в послугах із технічного та сервісного їх обслуговування |