Масло вершкове
Очікувана вартість
232 896,00 UAH
UA-2020-04-07-000781-b 996eb53b28cf4756a191bf94ce20e0dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР
Код ЄДРПОУ: 03188566
Місцезнаходження замовника: 72341, Україна , Запорізька обл., село Орлове, вулиця Вишнева 231
Контактна особа замовника: Разієвський Олексій Володимирович
+380683775697
OPNI@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 11:01
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 11:01
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:53
Очікувана вартість: 232 896,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 328,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кг
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 квітня 2020 11:02
Електронний цифровий підпис
07 квітня 2020 10:56
Додаток 6.docx
07 квітня 2020 10:56
Додоток 5.docx
07 квітня 2020 10:56
Додаток 4.docx
07 квітня 2020 10:56
Додаток 3.docx
07 квітня 2020 10:56
Додаток 2.docx
07 квітня 2020 10:56
Додаток 1.docx
07 квітня 2020 10:56
Тендерна документація..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 09 квітня 2020 08:02
Дата відповіді: 09 квітня 2020 09:00
"Товар обов’язково повинен мати протокол проведення лабораторного дослідження якості товару. " Цей документ потрібно надавати? При постачанні?
Відповідь: Так при постачанні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000006 ● 83415e0c1b8540dc9b1100b21d3b0f96
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-13 11:30:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.05.2020 №66

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.05.2020 №66

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-04-07-000781-b, Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» ЗОР, код ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР, 03188566, Україна, село Орлове, вулиця Вишнева 231
  2. Інформація про предмет закупівлі: Масло вершкове, 232896UAH, 15530000-2, ДК021, 1400, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 996eb53b28cf4756a191bf94ce20e0dd, 2020-04-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 18.04.2020) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), оформленого протоколом від 07.04.2020 № 1/14; тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Анісімов Ю.М. (далі - Учасник) з первинною ціновою пропозицією – 202 020,00 грн (з ПДВ); протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.04.2020; протокол засідання тендерного комітету щодо визнання переможця відкритих торгів ФОП Анісімов Ю.М. від 24.04.2020 № 36; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2020. Дослідженням тендерної пропозиції ФОП Анісімов Ю.М. встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника. Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Анісімов Ю.М. (за результатами аукціону) тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол засідання від 24.04.2020 № 36) про визнання ФОП Анісімов Ю.М. переможцем відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло (масло вершкове жирністю не менше 82%), та 24 квітня 2020 року Замовником повідомлено про намір укласти з ФОП Анісімов Ю.М. договір про закупівлю. Однак, дослідженням тендерної пропозиції Учасника встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника торгів. Так, відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про працівників, які виконують роботи, із зазначенням їх кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації. Учасником торгів ФОП Анісімов Ю.М. в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про працівників від 21.04.2020 вих. № 8 без зазначення інформації щодо кваліфікації працівника, що не відповідає вимогам пункту 2 частини 5 розділу ІІІ ТД Замовника. Крім того, згідно з частиною 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії на провадження відповідної діяльності. Водночас, згідно із приміткою Додатку 1 до ТД у випадку, якщо документи, вказані в документації, не будуть додані до пропозиції або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів, Замовник не буде приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку запропонує Учасник. Учасником торгів ФОП Анісімов Ю.М. в складі своєї тендерної пропозиції копію ліцензії на провадження відповідної діяльності або пояснення в довільній формі про її відсутність не надано, що не відповідає вимогам частини 6 розділу ІІІ ТД та примітки Додатку 1 до ТД. Також, відповідно до частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 4 до ТД. При цьому, у графі 5 «Відповідність чинним стандартам (нормативним документам - ГОСТ, ДСТУ, ГСТУ)» Додатку 4 до ТД передбачено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі фасування повинно бути у кількості 5-10 кг. Учасником торгів ФОП Анісімов Ю.М. на підтвердження вищезазначеного в складі своєї тендерної пропозиції надано завірену копію Декларації виробника ТОВ «ВО «МОЛІС» від 02.04.2020 № 00000000455, в якій наявне масло солодковершкове «Екстра» жирністю 82,5% ТМ «МОЛІС», та Технічні вимоги до предмета закупівлі від 21.04.2020 вих. № 2 із зазначенням усіх необхідних вимог до предмету закупівлі, встановлених у Додатку 4 до ТД, у тому числі Учасником ФОП Анісімов Ю.М. зазначено фасування масла вершкового у кількості 5-10 кг. Однак, на письмовий запит управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області до ТОВ «ВО «МОЛІС» (лист від 13.05.2020 № 04-08-31-14/1734) щодо надання інформації стосовно виготовлення масла солодковершкового «Екстра» жирністю 82,5% та його фасування по 5-10 кг, ТОВ «ВО «МОЛІС» повідомив про виготовлення масла солодковершкового «Екстра» жирністю 82,5% та його фасування в упаковку 0,2 та 20 кг. Враховуючи вищезазначене, вимоги до предмета закупівлі в частині фасування масла вершкового документами, наданими ФОП Анісімов Ю.М., не підтверджено, що не відповідає вимогам частини 6 розділу ІІІ ТД та Додатку 4 до ТД. Таким чином, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Анісімов Ю.М., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Анісімов Ю.М. встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів, передбачених частиною 11 статті 29 та частиною 1 статті 31 Закону (в редакції Закону від 19.09.2020 №114-ІХ), в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М. 202 020,00
UAH з ПДВ
194 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 203 280,00
UAH з ПДВ
194 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 213 276,00
UAH з ПДВ
198 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 12:20
sign.p7s
24 квітня 2020 12:18
декларація
22 квітня 2020 10:58
sign.p7s
22 квітня 2020 08:36
sign.p7s
22 квітня 2020 08:35
якісні вимоги.pdf
22 квітня 2020 08:35
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 квітня 2020 08:35
техпаспорт на авто.pdf
22 квітня 2020 08:35
ст.17.pdf
22 квітня 2020 08:35
проект договора.pdf
22 квітня 2020 08:35
про працівників.pdf
22 квітня 2020 08:35
потужності.pdf
22 квітня 2020 08:35
паспорт код.pdf
22 квітня 2020 08:35
мед.огляд.pdf
22 квітня 2020 08:35
лист згода.pdf
22 квітня 2020 08:35
захист довкілля.pdf
22 квітня 2020 08:35
довідка про оброб.авто.pdf
22 квітня 2020 08:35
декларація виробника.pdf
22 квітня 2020 08:35
витяг плат.єд.податку.pdf
22 квітня 2020 08:35
виписка ЄДР.pdf
22 квітня 2020 08:35
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 13:31
sign.p7s
14 квітня 2020 13:31
цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2020 13:31
технічні вимоги.pdf
14 квітня 2020 13:31
проект договору.pdf
14 квітня 2020 13:31
накладна.pdf
14 квітня 2020 13:31
декларація виробника.pdf
14 квітня 2020 13:31
аналогічний договір.pdf
14 квітня 2020 13:31
ISO 9001.pdf
14 квітня 2020 13:31
ISO 9001 1.pdf
14 квітня 2020 13:31
ISO 22000.pdf
14 квітня 2020 13:31
техпаспорт опель.pdf
14 квітня 2020 13:31
СТАТУТ АТТІС.pdf
14 квітня 2020 13:31
працівники (2).pdf
14 квітня 2020 13:31
Медкнижки працівників.pdf
14 квітня 2020 13:31
згода на обробку даних.pdf
14 квітня 2020 13:31
договір оренди склад.pdf
14 квітня 2020 13:31
договір оренди авто.pdf
14 квітня 2020 13:31
довкілля.pdf
14 квітня 2020 13:31
відповідність ст. 17.pdf
14 квітня 2020 13:31
витяг з ЄДР.pdf
14 квітня 2020 13:31
Паспорт (1).pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 10:32
sign.p7s
22 квітня 2020 10:30
16. паспорт.pdf
22 квітня 2020 10:30
14. витяг ЄДР.pdf
22 квітня 2020 10:30
12. довідка щодо ціни.pdf
22 квітня 2020 10:30
11. довідка ст. 17.pdf
22 квітня 2020 10:30
9.5. договір оренди авто.pdf
22 квітня 2020 10:30
9. довідка про МТБ.pdf
22 квітня 2020 10:30
7. витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 10:30
6.1. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
22 квітня 2020 10:30
5. д5 проєкт договору.pdf
22 квітня 2020 10:30
4.2. Сертифікат ISO 22000_2007.pdf
22 квітня 2020 10:30
4.1. Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
22 квітня 2020 10:30
4. д4 технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 10:30
3.4. ДУ до договору №27_Д.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анісімов Ю. М.
#2763117433
194 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 травня 2020 09:57
специфікація укладений
14 травня 2020 09:11
Договір укладений
14 травня 2020 09:11
Договір укладений
14 травня 2020 09:11
sign.p7s зміни до договору
25 травня 2020 13:57
специфікація 1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 13:55
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 13:55
sign.p7s зміни до договору
25 травня 2020 11:16
специфікація 1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:47
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:47
sign.p7s зміни до договору
25 травня 2020 10:40
спецыфикацыя 92.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:38
договор 92..pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:38
договор 92.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку